Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Винница, ул. Хмельницкое шоссе, 25-А
Адрес:
Винница, ул. Хмельницкое шоссе, 25-А
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Tregub007
18 июня 2023, 6:56
Много лет пользовался уґслугами банка, но последний случай заставил подумать о закритии счета.абсолютно не адекватное хамское отношение к клиенту и равнодушие и неуважение .27 лет в бинесе, но такого не встречал.никому ге советую пользоваться услкгами єтого банка.
Комментарии (3)
Ответ банка
21 июня 2023, 13:00
Дуже хотіли допомогти вирішити ситуацію та розібратися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. На жаль, не отримали від вас відповіді, щодо деталей(
Якщо буде час — напишіть нам повторно, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Якщо буде час — напишіть нам повторно, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Мне пришло 24 августа 2022 следующее сообщение: Шановний клієнте! На ваш закритий рахунок 26208910859596 у Альфа-Банку надійшли кошти у сумі 12,2 USD. Для отримання зверніться до відділення в строк до 60 днів. Я обратилась в Ваше отделение Винница, ул. Хмельницкое шоссе 25А, чтобы получить деньги 30 августа2022, но деньги мне не выдали. Сказали, что создали запрос и перезвонят ближайшие сутки. Не перезвонили. Обратилась с тем же вопросом через соцсети/ФБ 31 августа 2022. Опять пообещали дать ответ напротяжении 24 часов. 18 часов из 24 часов уже прошли, но тоже все скромно молчат. Кстати, ездить мне в банк для постоянных разборок с Вами дорого, я живу в селе, где нет Вашего отделения. Один раз я съездила, деньги не получила по непонятным причинам, теперь Вы как-то придумайте, как мне их перевести на мой счет без посещения отделения. Как-то дорого Вы мне обходитесь.
Комментарии (2)
Ответ банка
2 сентября 2022, 10:31
Дуже раді, що все ж змогли швидко вирішити вашу проблему. Пробачте, будь ласка, за незручності.
Постараємось, щоб подальша співпраця була набагато приємнішою за цю ситуацію :)
Постараємось, щоб подальша співпраця була набагато приємнішою за цю ситуацію :)
з початку війни відмовилась від послуг цього рашистського банку.Для закритя рахунку і припинення еквайрінгу звернулась на гарячу лінію. Там мені відповіли що для припинення договорів мені треба особисто з, явитись у відділення для підпису.Так як на той момент у мене небуло такої можливості бо відділення в іншому місті, Я запитала чи буде стягуватись комісія по обслуовуванню за еквайрінг в разі його невикористання. мене запевнили що комісія нараховуватись не буде. але вона нараховувалась.коли мені вдалось нарешті після кількасот спроб додзвонитись на гарячу лінію, мене знов запевнили що все ок і коміссію буде списано як таку що помилково нарахована .Ія можу з, явитись у відділення банку і закрити рахунок не сплачуючи жодної комісії при умові, якщо термінал не буде використовуватись. Коли я з, явилась увідділення мені відмовили у закриті рахунка через борг по комісії 1500гр яка мала не нараховуватись…говорили зі мною не в кращому тоні і навіть не намагались вибачатись.відмовляли мене писати заяву на скасування комісії.Пані менеджер сказала що багато таких заяв вже написано і жодна з них не була ухвалена.А пан керуючий сказа що жодної такої заяви ніхто не писав, всі мовчки платили.Хто з них бреше? рашистський банк…і відношення до клієнтів і все інше мене обурило.
Комментарии (4)
Ответ банка
23 августа 2022, 12:20
Сподіваємось, що все таки змогли виправити ситуацію поверненням комісій, які обіцяли не списувати 😊 Дуже шкода, що сталася така помилка. Вибачте, будь ласка, за незручності