Курс валютв Сенс Банке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Сенс Банка: Хмельницкий, ул. Зареченская, 11/4
Адрес:
Хмельницкий, ул. Зареченская, 11/4
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Вс: 09:00-19:00, касса: 09:00-18:45
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
0963979138A
26 августа 2025, 11:00
В 21-му році мав необережність взяти кредит в банку попри кредит нав’язали страхування плюс карту спочатку обслуговування було безкоштовне але потім стало платно поступово почала набігати маленька така непомітна оплата по 3 копійки з часом воно почало рости в більшу суму коли прийшов в місті Хмельницькому у відділення в приміщенні епіцентру закривати працівники грамотно все пояснили але каса це якийсь треш, мало того що касир ще не було на робочому місці чекав десь хвилин 20 так вона ще починає хамити і звертатись до мене ніби я її чоловік і щось їй винен.
Комментарии (1)
Ответ банка

14 октября 2025, 19:02
Щиро дякуємо вам за те, що вирішили поділитись власними враженнями від нашої співпраці, адже чесний та прозорий діалог — це ключ до розвитку та покращення наших послуг й сервісу, який ми надаємо 💙
Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔
Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.
Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔
Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.
Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Некомпетентність і невихованість (06.12.2021):
У відповідь на «Добрий день, замовляв.» касир відповідає «-ШО?»
Повторюю «Добрий день! Замовляв…» Касир робить круглі очі і відправляє до менеджера. (Вітання у відповідь не прозвучало.)
За час поки стояв у менеджера, пропустив 4 чоловіки до каси, при тому, що уже посидів в черзі.
Далі кажуть, «Вибачте, валюта яку ви замовляли уже пішла на продаж, бо ви не підійшли до 12год».
Провів на відділенні 15−20 хв, валюту не зняв, зіпсував настрій.
Власне, це не вперший раз в Альфа банку, при спробі зняти валюту, чи отримати SWIFT
Написать комментарий
У відповідь на «Добрий день, замовляв.» касир відповідає «-ШО?»
Повторюю «Добрий день! Замовляв…» Касир робить круглі очі і відправляє до менеджера. (Вітання у відповідь не прозвучало.)
За час поки стояв у менеджера, пропустив 4 чоловіки до каси, при тому, що уже посидів в черзі.
Далі кажуть, «Вибачте, валюта яку ви замовляли уже пішла на продаж, бо ви не підійшли до 12год».
Провів на відділенні 15−20 хв, валюту не зняв, зіпсував настрій.
Власне, це не вперший раз в Альфа банку, при спробі зняти валюту, чи отримати SWIFT
Ответ банка

6 декабря 2021, 16:48
Добрий день!
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Такого бути не повинно (і поведінки співробітника і ситуації з бронюванням коштів).
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей для врегулювання ситуації
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Такого бути не повинно (і поведінки співробітника і ситуації з бронюванням коштів).
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей для врегулювання ситуації
Заблокували доступ в мобільний додаток чого не знаю, розблокування можливо тільки коли позвониш на міський номер на міський… в інших банках є безкоштовні номера 0 800 а тут такого не має
Комментарии (2)
Ответ банка

21 ноября 2019, 11:48
Ярослав Ткачук, ви можете подзвонити через додаток, написати в чат. І все це безкоштовно.
Нажаль не вдалося з вами зв'язатися для розблокування особистого кабінету. Зателефонуємо пізніше :)
Нажаль не вдалося з вами зв'язатися для розблокування особистого кабінету. Зателефонуємо пізніше :)