Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Черкассы, пр-т Победы, 29
Адрес:
Черкассы, пр-т Победы, 29
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Вс: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:45
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Angal
7 ноября 2023, 14:57
Працюю в Епіцентрі, прийшла з.п., прийшов в банк, щоб подать заявку для зняття коштів з арештованого рахунку в межах 13400, співробітник банку відмовляється подавать заявку, пояснюючи це тим що заявки подають до 14.00, а я прийшов у 14.15, але я не перший раз таким чином знімаю кошти, заявка обробляється на протязі години, дуже рідко до 2год., в будь-якому випадку до закриття каси у відділенні(17.30) я кошти встигнув би отримати.Заявку я подавав навіть у 16.20 і її встигали опрацювати,і видати кошти того ж дня.Дана особа не робить цього принципово.Поясніть будь-ласка правомірність дій вашого співробітника, хто їй надав такі повноваження вирішувать отримаю я кошти сьогодні чи завтра, це особисті кошти, зп.карта.чому Брус Яна вирішує коли я отримаю кошти? Будь-ласка надайте відповідь і роз’ясніть мені дану ситуацію., а на дану особу скарги полетять абсолютно в усі контролюючі органи в які є можливість їх подать, подавав заявку і пізніше, кошти отримував, без проблем-якщо співробітник банку адекватний,і просто виконує свою роботу.Чому я через неправомірні дії співробітника неможу отримать власну зп!!! Дякую…
Написать комментарий
Ответ банка
9 ноября 2023, 13:27
Приносимо вибачення за цю ситуацію, але дійсно за регламентом ми приймаємо заявки до 14:00.
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків
Анастасія, ваша помічниця
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків
Анастасія, ваша помічниця
Оформив у банку карту вигода. Отримав конвертик з нею де написано, що пільговий період використання коштів 62 дні. Вчора було списано з рахунку 15 грн за смс інформування та 100 грн за розрахунково касові операції, хоча з моменту розрахунку кредитними коштами минуло 5 днів. При оформленні в банку договір не був наданий. Інформація про те, що за розрахунки на касах та інші, крім зняття буде списуватися комісія не була надана. Я такого жахливого ставлення до клієнтів ще не бачив. Користуюся кредитками інших банків, але сенс пробив дно.
Комментарии (2)
Ответ банка
16 августа 2023, 10:41
Дійсно по картці Вигода пільговий період діє до 62 днів, в цей час відсотки на покупки нараховуються під 0,01% річних.
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Нужно было разместить свободные средства в банке — муж посоветовал Альфа банк, т.к. у него там есть счет.
При оформлении карты, мне сообщили, что если я положу определенную сумму на счет до 25го числа текущего месяца, комиссии за обслуживание карточного продукта в этом месяце не будет. Я специально уточняла дважды у разных сотрудников (первый раз, когда консультировалась, второй раз, когда оформляла пакет). По итогу, я внесла необходимую сумму на счет до 25го числа и в следующем месяце с меня сняли комиссию за обслуживание карточного счета за прошлый месяц. Я пришла в то же отделение, в котором оформляла карту, и спросила у менеджера, который мне помогал с оформлением, как же так? В ответ услышала — вы не так все поняли.
Ну ладно, не велика потеря, но нужно было через некоторое время оформить еще и долларовую карту. Оформляла в другом отделении. Уточнив, что карта бесплатная, я решила ее оформить. Менеджер не смогла оформить карту на месте, что-то у неё не получалось, она предложила отправить ее мне Новой почтой. Я несколько раз уточнила будет ли какая-то оплата услуг доставки. Мне ответили, что доставка полностью бесплатная. Я согласилась на доставку. Пришла на Новую почту получать карту — оплатите за доставку. Опять же, я бы ее вернула, если бы было время оформлять новую, однако времени не было.
Сегодня захожу в приложение Сенс (очень медленное и неудобное), проверяю выписку — смотрю — комиссия за смс оповещение по карточному счету… Опять же, я уточняла в отделении, при оформлении карты, нужно ли что-то делать, чтобы не было никаких комиссий — «соверщенно ничего не нужно, у вас 2 бесплатные карты и никаких комиссий по продукту, если есть необходимая минимальная сумма на счету». Муж объяснил, что после активации карты, нужно зайти в одно из скрытых меню в приложении банка, и деактивировать смс оповещение.
У меня логичный вопрос — а почему бы по умолчанию не активировать карту без этой навязанной услуги? Хотя это вопрос риторический…Доходы все-же превыше удобства клиентов.
Итого:
Это, относительно, небольшая сумма, однако это очень большой удар по впечатлению о банке, т к я постоянно уточняю у сотрудников информацию и она постоянно оказывается неверной!
Комментарии (5)
При оформлении карты, мне сообщили, что если я положу определенную сумму на счет до 25го числа текущего месяца, комиссии за обслуживание карточного продукта в этом месяце не будет. Я специально уточняла дважды у разных сотрудников (первый раз, когда консультировалась, второй раз, когда оформляла пакет). По итогу, я внесла необходимую сумму на счет до 25го числа и в следующем месяце с меня сняли комиссию за обслуживание карточного счета за прошлый месяц. Я пришла в то же отделение, в котором оформляла карту, и спросила у менеджера, который мне помогал с оформлением, как же так? В ответ услышала — вы не так все поняли.
Ну ладно, не велика потеря, но нужно было через некоторое время оформить еще и долларовую карту. Оформляла в другом отделении. Уточнив, что карта бесплатная, я решила ее оформить. Менеджер не смогла оформить карту на месте, что-то у неё не получалось, она предложила отправить ее мне Новой почтой. Я несколько раз уточнила будет ли какая-то оплата услуг доставки. Мне ответили, что доставка полностью бесплатная. Я согласилась на доставку. Пришла на Новую почту получать карту — оплатите за доставку. Опять же, я бы ее вернула, если бы было время оформлять новую, однако времени не было.
Сегодня захожу в приложение Сенс (очень медленное и неудобное), проверяю выписку — смотрю — комиссия за смс оповещение по карточному счету… Опять же, я уточняла в отделении, при оформлении карты, нужно ли что-то делать, чтобы не было никаких комиссий — «соверщенно ничего не нужно, у вас 2 бесплатные карты и никаких комиссий по продукту, если есть необходимая минимальная сумма на счету». Муж объяснил, что после активации карты, нужно зайти в одно из скрытых меню в приложении банка, и деактивировать смс оповещение.
У меня логичный вопрос — а почему бы по умолчанию не активировать карту без этой навязанной услуги? Хотя это вопрос риторический…Доходы все-же превыше удобства клиентов.
Итого:
Это, относительно, небольшая сумма, однако это очень большой удар по впечатлению о банке, т к я постоянно уточняю у сотрудников информацию и она постоянно оказывается неверной!
Ответ банка
17 февраля 2022, 17:20
Поки будемо з'ясовувати чому Нова пошта взяла плата за доставку, а кошти за це вам повернемо вже завтра протягом дня. Як і плату, списану за смс-іфнормування (по курсу на гривневу картку).
Щоб не було плати за смс-інформування в майбутньому потрібно перейти з смс на безкоштовні PUSH-повідомлення. Ось інструкція: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360016999079.
Деякі клієнти не можуть користуватися нашим додатком, тому інформацію про операції карткою дізнаються виключно з смс. Про всі платні послуги стараємося попереджати, дуже шкода що так не сталося цього разу :(
Для нас дуже важливий ваш досвід з банком, сподіваємося, що більше подібних проблем не буде. Якщо виникнуть питання/проблеми, то завжди раді допомогти їх вирішити в підтримці додатку, або інших каналах зв'язку з банком 😉
Щоб не було плати за смс-інформування в майбутньому потрібно перейти з смс на безкоштовні PUSH-повідомлення. Ось інструкція: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360016999079.
Деякі клієнти не можуть користуватися нашим додатком, тому інформацію про операції карткою дізнаються виключно з смс. Про всі платні послуги стараємося попереджати, дуже шкода що так не сталося цього разу :(
Для нас дуже важливий ваш досвід з банком, сподіваємося, що більше подібних проблем не буде. Якщо виникнуть питання/проблеми, то завжди раді допомогти їх вирішити в підтримці додатку, або інших каналах зв'язку з банком 😉
Доброго дня!
9.07 здійснювала транзакцію в сумі 3000 тис грн з карти 4102****0375 на свою карту Приват Банку. До сьогоднішнього дня кошти не зарахувалися і не повернулися!!! При зверненні на Гарячу лінію, мені кажуть «ОЧІКУЙТЕ». Що очікувать? Скільки чекать? Вкажіть точний термін за постановою НБУ який термін має пройти?! І чому я маю чекать через те, що у Вас був збій?? В Приват Банку в мене вимагають підтвердження платежу. Але по виписках в мене його немає!!! Підтвердження платежу я не можу витягнути з особистого кабінету! Там цієї транзакції просто не існує! Можливо тому, що ця сума заблокована в мене на рахунку? Десь залишилась на Вашому транзитному рахунку? Чому 30 грн комісію тоді списали? За що? За неуспішну операцію? Надайте мені офіційну відповідь, з точним поясненням чому так вийшло.
На кого фіксувати скаргу? Куди писати запити?
Комментарии (2)
9.07 здійснювала транзакцію в сумі 3000 тис грн з карти 4102****0375 на свою карту Приват Банку. До сьогоднішнього дня кошти не зарахувалися і не повернулися!!! При зверненні на Гарячу лінію, мені кажуть «ОЧІКУЙТЕ». Що очікувать? Скільки чекать? Вкажіть точний термін за постановою НБУ який термін має пройти?! І чому я маю чекать через те, що у Вас був збій?? В Приват Банку в мене вимагають підтвердження платежу. Але по виписках в мене його немає!!! Підтвердження платежу я не можу витягнути з особистого кабінету! Там цієї транзакції просто не існує! Можливо тому, що ця сума заблокована в мене на рахунку? Десь залишилась на Вашому транзитному рахунку? Чому 30 грн комісію тоді списали? За що? За неуспішну операцію? Надайте мені офіційну відповідь, з точним поясненням чому так вийшло.
На кого фіксувати скаргу? Куди писати запити?
Ответ банка
22 июля 2020, 11:23
Доброго дня, 0932797404. Прослухали дзвінки операторів — інформація Вам надавалась коректно. Для вирішення питання Вам необхідно звернуться до відділення Альфа-Банка для написання заяви, тому що операція була проведена не на ресурсі нашого Банка. Сподіваємось на Ваше розуміння!