Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Киев, ул. Большая Васильковская, 100
Адрес:
Киев, ул. Большая Васильковская, 100
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Таня Каплан
12 июня 2024, 15:10
Дуже сподобалось відділення, все чітко та швидко. Валюта була у наявності
Написать комментарий
Ответ банка
12 июня 2024, 15:19
Раді, що ви лишились з позитивними враженнями про наше відділення та процедуру обміну валюти 😉
Ми щасливі, що наші клієнти отримують професійну фахову допомогу при взаємодії з нашими співробітниками, як у відділенні, так і в чаті або контакт-центрі!
Прагнемо до того, щоб відгуки, й надалі були тільки позитивні, а клієнти задоволені 😊
Детальніше із процесом бронювання коштів та зняття ви можете ознайомитись за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015464460
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ми щасливі, що наші клієнти отримують професійну фахову допомогу при взаємодії з нашими співробітниками, як у відділенні, так і в чаті або контакт-центрі!
Прагнемо до того, щоб відгуки, й надалі були тільки позитивні, а клієнти задоволені 😊
Детальніше із процесом бронювання коштів та зняття ви можете ознайомитись за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015464460
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Скористався акцією від цього типу банка 55% повернути, а 45% банк простить, в ітозі сума була внесена одним платижем, а банк не тощо простити 45% а почав їх вимагати, погрожувати на всі мої доводи банк хотів начхати на закон України їм теж начхати, про дотримання прав споживачів я взагалі мовчу
Комментарии (8)
Ответ банка
8 апреля 2024, 10:44
Приносимо вибачення за цю ситуацію 😢 Справа в тому, що з технічних причин прощення частини заборгованості не відбулось в потрібні терміни, через що ваш кредит вважався діючим. Саме тому вам і телефонували співробітники банку щодо заборгованості.
На щастя, цю проблему було вирішено і прощення за вашим договором відбулось.
Ще раз приносимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння 🙏
*Андрій
На щастя, цю проблему було вирішено і прощення за вашим договором відбулось.
Ще раз приносимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння 🙏
*Андрій
Вирішив заздалегідь замовити готівку на відділення ще до закінчення терміну депозиту — так не можна, можна замовити лише через 5 днів після його закінчення. Добре, замовив. В розмові з менеджером сказав, що мені важливі лише нові купюри, зрозумівши це сказали що є лише старі купюри і касир видає всі купюри підряд не обираючи. Сказав, що зайду тоді пізніше сьогодні (коли касир видасть клієнтам ці купюри і можливо потім будуть нові). Менеджер відповіла, що це нічого не змінить, за мною закріпили лише старі купюри. Але ж як так, якщо касир видає все підряд? Ну добре, давайте перенесом заявку на завтра — на завтра не можна, ми до 14:00 подаємо заявки на замовлення готівки на наступний день. Дуже цікаво, враховуючи, що саме з 14:00 банк видає замовлену готівку. За час користування послугами банку поки що ніяких позитивних емоцій не отримав, нажаль. Не кажучи уже про те, що вони стягують кошти за смс-інформування, яке за замовчуванням увімкнено у клієнтів. Ну просто не банк, а дно.
Написать комментарий
Ответ банка
13 декабря 2023, 15:45
Звернутись для замолення готівки можна і до закінчення депозиту, але термін на її бронь буде рахуватись саме від дати його закінчення, адже бронь готівки передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому ми йдемо на зустріч нашим клієнтам і замовляємо кошти до закінчення терміну, щоб не потрібно було звертатись повторно.
Стосовно купюр, то ми розуміємо, що завжди хочется отримати нові, але на жаль, це не завжди можливо і наші касири видають клієнтам всі наявні купюри, тому при отриманні коштів можуть бути як нові купюри, так і старого зразку. Купюри в жодному випадку не бронюються під конкретного клієнта, тому скоріш за все менеджер щось не так сказала чи переплутала, оскільки каси працюють наявними коштами і дають все під ряд.
Стосовно часу, то ми приймаємо бронь на будь-який час протягом робочого дня каси, але з інтервалом в 30 хвилин (9:00, 9:30 і т.д.). Можливо, менеджер мала на увазі, що до цього часу саме відділення передають заявку на поповнення грошового запасу.
Щодо смс-інформування, то цей канал є основним для інформування клієнтів, тому він автоматично підключений для всіх карток. Але ви завжди можете в додатку змінити його на безкоштовні push-сповіщення.
*Андрій
Стосовно купюр, то ми розуміємо, що завжди хочется отримати нові, але на жаль, це не завжди можливо і наші касири видають клієнтам всі наявні купюри, тому при отриманні коштів можуть бути як нові купюри, так і старого зразку. Купюри в жодному випадку не бронюються під конкретного клієнта, тому скоріш за все менеджер щось не так сказала чи переплутала, оскільки каси працюють наявними коштами і дають все під ряд.
Стосовно часу, то ми приймаємо бронь на будь-який час протягом робочого дня каси, але з інтервалом в 30 хвилин (9:00, 9:30 і т.д.). Можливо, менеджер мала на увазі, що до цього часу саме відділення передають заявку на поповнення грошового запасу.
Щодо смс-інформування, то цей канал є основним для інформування клієнтів, тому він автоматично підключений для всіх карток. Але ви завжди можете в додатку змінити його на безкоштовні push-сповіщення.
*Андрій
Моя мати людина-пенсіонер. В Альфа-банку в 2016 році вона брала кредит, який пізніше в судовому порядку було переоформлено і з її пенсії кошти стягувались з 2018 р. Наголошую, що було відкрито виконавче провадження і кошти щомісячно стягувались і зараховувались до Пенсійного фонду.
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Комментарии (2)
Наразі з 07 липня їй з вашого некомпетентного банку почали приходити смс про борг. Який борг??? Вона сьогодні зателефонувала до банку, їй назвали суму боргу, який ВЖЕ з неї знімають відповідно до виконавчого провадження! Працівник вашого банку відправила її до колекторської служби. Натомість у колекторській службі відповіли, що її немає у списку.
Вона зателефонувала до приватного виконавця, який займався її справою, і там сказали, що залишився лише один платіж на суму 457 грн. Тобто вся сума була з неї вирахована з 2018 року.
Чому їй приходять смс про борг? Це нонсенс взагалі. Будемо звертатись до НБУ та в суд.
Перед войной впервые влезла в кредит, так как дела стали идти хуже, надеялась вернуть в течении 6 месяцев, однако наступила война. Работа и дела просто заглохди, семья в оккупации. Все это время Сенс банк наращивал долг, не останавливаясь даже в первые месяцы войны. В августе 2022 поступил звонок с предложением реструктуризации и без увеличивания суммы долга. Я приняла это предожение, и только позднее посчитала, что долг увеличивался ровно в 2 раза менее, чем за год задолженности! Это с учётом, что за взятие потребительского кредита банк уже взял высокие проценты! Однако платить мне было нечем, жизненная ситуация была более чем тяжёлая. После этого банк начал выбивать долг. Звонки поступали начиная с 8 утра и до вечера каждый день! Одна колектоская компания сменяла другую! На один из звонков я ответила, что на данный момент не в состоянии погашать долг, однако делаю все, чтоб чернз месяц (февраль 2023)я смогла начать разбираться с долгом. Дама выслушала, сказала, что наше общение записано. На следующий день опять поступает звонок с голосом этой же дамы и вопросом — так вы будете платить??? Я заорала, что вчера мы общались на эту тему, на что дама угрожающим голосом тоже взвыла — так значит вы отказываесь платить? После этого звонки шли за звонками каждый день с утра до вечера!!! Когда появилась акция погашения долга, я прочитала все суммы. Мой долг за год вырос более, чем в два раза (и это в условиях военного времени), мне уже поступали сообщения, что коллекторы будут обращаться в суд! Прочитав количество суммы, которое проходит по акции погашения процентов, я нашла средства и тут выяснилось, что банк действал как реальный аферист, так как технически выполнить условия акции было не возможно!!! Банк давал чёткую инструкцию как это сделать-только через приложение, не в касе! Только путем одного платежа со своей карты или карты другого банка! Карта в Сенс была всего одна — с кредитом, завести деньги одной суммой в условиях ограничений было невозможно и Сенс банк прекрасно знал это! И в этом заключалась их афера. Пока я частями заводила деньги на карту с кредитом, потратив на это час, банк сожрал все огромные проценты, которые начислял за время военных действий. Однако, перед этим действием состоялось моё общение с коллекторской компанией, которая записала наше общение, и сумма погашения по акции была озвучена и записана. Я не видела, что банк технично жрал проценты, пока я заводила суммы, и когда я зашла посмотреть итог введения сумм, то я реально офигела — банк забрал треть суммы, и более того, погасить долг одним платежом с другой карты тоже было невозможно. Я устроила скандал агенту в приложении, тут же меня стали отсылать к коллекторской компании решать все вопросы. То есть банк, проводя аферную акцию, действовал от имени третьего лица — коллектора! И как только возник конфликт на почве обмана, меня тут же начали отсылать к третьему лицу! Все агенты моментально исчезли, ни одно окно банка (приложение, вайбер, телеграмм) больше не отвечали. Я обратилась к коллекторам, они сказали, что сумма погашения по акции у них зафиксирована, и обман банка был очевиден-они технически сделали все, чтоб погашение по акции упрощения долга и списания процентов было невозможным! Коллекторы написали банку, чтоб он выполнил условия нашей договорённости с колекторами, таким образом сумма по акции составляла около 149тыс и более 68 тыс гривен банк должен был списать. Однако я ошиблась, заводя деньги, так как не видела, что банк списывал все суммы, когда я заводила деньги, таким образом, я положила сумму больше на мой счёт. И банк должен был её вернуть. Коллекторы сказали, что банк должен сделать все по условиям акции и во 4 апреля мне должно прийти уведомление. Ничего не пришло. Агенты банка больше не отвечали на мои требования. Более того, мой карточный счёт исчез из приложения вместе со всеми суммами, которые я положила (однако я сохранила всю нужную информацию ранее, в том числе с суммой погашения по ложной акции). На мой звонок где счёт, где мои деньги, агент банка невнятно начала говорить, что счёт прикрыть, пока банк решает вопрос списания по акции. Прикрыть зачем??? Ответа не поступило! Позднее банк прислал такое сообщение — Вітаємо, Ваше звернення від 29.03.23 розглянуто. Умови акції по погашенню кредитної картки *0765 зі знижкою виконані. Очікуйте на довідку про прощення боргу.---- На мой вопрос банку — условия какой акции, погашение произведено в какой сумме? Где остаток денег в размере 40 тыс грн, которые банк должен был вернуть? Ожидать довидку когда, почему не указана дата??? — - ответа от банка нет. То есть банк мало того, что занимается наращиванием двойных процентов в условиях военного времени, выбиванием долгов, грубыми разговорами разных коллекторских компаний, угрозами суда, так более того, он проводит аферные акции, с целью введения должника в заблуждение, чтоб обмануть и списать проценты, не дав погасить долг по предложению. Служба поддержки перестаёт отвечать, как только обман вскрыт и тут же по всем вопросам человека отправляют к коллекторам. Как банк может проводить акцию в интересах третьих лиц-ответа нет. Денежные счета исчезают сразу, как только банк увидел, что там заведены суммы больше. Чёткого ответа на запросы банк не даёт. Это мошенничество, это обман и издевательство над клиентами банка, которые попали в долговую яму в условиях войны! Я оглашаю суммы, которые банк должен был провести по акции-149тыс банк должен был взять, 68 тыс банк должен был списать, и порядка 40 тыс банк должен был отдать обратно. Я требую официальный ответ банка именно здесь! Хватит издеваться над людьми! Где мои счета? Где остаток денег, которые вы должны вернуть мне? Почему ваши агенты масово перестали отвечать, как только банк повернул аферу?
Комментарии (16)
Ответ банка
20 апреля 2023, 14:14
Дякую за вашу співпрацю, щоб ми змогли допомогти у вирішенні всіх питань: щиро вдячна за наші спокійні розмови, та за те, що все ж дочекались позитивного рішення.
Із повагою, Марі♥
Із повагою, Марі♥
Добрий вечер, меня избили в отделении Альфа Банка! Это случилось на Васильковской! Я писала об этом здесь! Причиной стал визит с просьбой объяснить ограничения в пользовании единственной картой! Охрана сломала пальцы и ударила в лицо, это повлекло за собой вызов сотрудников полиции с моей стороны! На следующий день начальник отделения и охрана пытались замять инцидент! Я отказалась!
Комментарии (17)
Ответ банка
24 января 2023, 14:42
Ваш коментар викликав дуже багато питань, тому написали вам у приватні повідомлення. На жаль, так і не отримали жодної відповіді та особистої інформації.
Додатково звернувся до керівника відділення для уточнення, нічого подібного не було зафіксовано. Знайшов ваш старий відгук за березень 2021 року, коли ви з подібним повідомленням залишили відгук. Перевіривши за той термін повідомлення, я побачив, що від вас і тоді не було жодної уточнюючої інформації. Навіть не відповіли у приватних повідомленнях.
На жаль, але довіритися вам у цьому випадку я не можу. Бо не маю ваших даних для перевірки.
p.s. Якщо ви все ж таки надасте ваші дані для перевірки, то обіцяю, ми проведемо внутрішнє розслідування. Але поки що, це виглядає як наклеп на банк 😒
/Ярослав
Додатково звернувся до керівника відділення для уточнення, нічого подібного не було зафіксовано. Знайшов ваш старий відгук за березень 2021 року, коли ви з подібним повідомленням залишили відгук. Перевіривши за той термін повідомлення, я побачив, що від вас і тоді не було жодної уточнюючої інформації. Навіть не відповіли у приватних повідомленнях.
На жаль, але довіритися вам у цьому випадку я не можу. Бо не маю ваших даних для перевірки.
p.s. Якщо ви все ж таки надасте ваші дані для перевірки, то обіцяю, ми проведемо внутрішнє розслідування. Але поки що, це виглядає як наклеп на банк 😒
/Ярослав
Несколько месяцев была активным клиентом банка. Имела несколько продуктов. Пока не столкнулась с ситуацией, что доступ к моим картам был у левых людей, которые привязали их к каким-то сайтам и пытались снять деньги. Банк в свою очередь никак не сообщил об этом, не присылал смс. Это жесть, потому что доступ был только у меня всегда. ну еще менеджер в отделении мог видеть данные карты, когда я при ней заходила в приложение.
Комментарии (17)
Панченко Аня менше ніж за годину спромоглася зробити те, що інші працівники не змогли за кілька місяців. Оформив я собі картку, скористався нею і хотів закрити, написав на підтримку, сплатив кошти, через місяць платіж за смс, я заплатив, ще раз сказав щоб закрили, через місяць знову, я написав у підтримку, картку заблокував, кошти сплатив, почалося повномасштабне виконання росії, пізніше ще раз написав, і ось нарешті натрапив на спеціаліста, який дійсно знав що і як потрібно робити. Через таких, спеціалістів, які траплялися до Панченко Ані, не хочеться більше оформлювати жодних продуктів. А якщо і оформлювати, довбати поки не отримаю бажане закриття. Сподіваюся з останньої будуть брати приклад, коли будуть перевіряти рівень кваліфікації інших спеціалістів. Слава Україні і ЗСУ
Комментарии (1)
Ответ банка
14 апреля 2022, 19:58
Дякуємо вам за ваш позитивний відгук. Це мотивує нас працювати з кожним днем краще. Особисто передамо Ані вашу подяку❤️
Не виконують постанову КМУ від 02.03.2022р.про зняття арешту з рахунків борг яких не перевищує 100 т.гр.У мене борг не перевищує й 10 т.гр.Ігнорують відмовками то нічого не знають, то якусь несенітницю несуть.Нагадаю представників, що єдина система автоматичного арешту не працює в зв’язку з війною в Україні.Й арешт наклали на цільовий рахунок.
Комментарии (1)
Ответ банка
16 марта 2022, 18:57
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, ДП «НАІС» тимчасово призупинив роботу Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Таке рішення прийнято з метою недопущення будь-яких несанкціонованих дій з інформацією реєстрів зі сторони ворога.
На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться до підтримки і ми допоможемо
Таке рішення прийнято з метою недопущення будь-яких несанкціонованих дій з інформацією реєстрів зі сторони ворога.
На сьогодні зняття арешту можливе лише у відділеннях банку (з паспортом) і лише якщо арештована сума менше 100 000 грн. Якщо біля вас немає працюючого відділення, зверніться до підтримки і ми допоможемо
14.12.2021 получили постанову про снятие ареста со счета. Врут что ничего не приходило!
Комментарии (2)
Ответ банка
20 декабря 2021, 17:03
Отримали інформацію про зняття арешту. На даний момент рахунок активний