Доброго дня.
Моя мати ФОП, в неї відкрито рахунок в Альфа-Банку з 2019 року. Наприкінці 2019 року зателефонував працівник банку і повідомив, що рахунок заблоковано виконавчою службою. Виконавча служба повідомила, що блокування рахунку через ДПІ. В ДПІ виявили, що два рази нарахували один і той самий податок і що боргу зі сплати податків нема. ДПІ надала виконавчий службі лист для скасування виконавчого провадження. Виконавча служба, в свою чергу, відправила в лютому лист на головний офіс Альфа-банку з вимогою розблокувати рахунок ФОПа.
З того часу вже пройшов майже місяць. Гаряча лінія Альфа-банку направляє мене до менеджера відділення, менеджер відділення вже котрий раз говорить, що нічого не знає і вияснить пізніше. В ФОПа «заморожені» кошти порядка 8300 грн. Кожен день «простою» приносить збитки ФОПу, оскільки через блокування рахунку прийшлось позичити гроші під %.
Нічто нічого не знає, ніяких контактів ніхто не дає. Вимогу виконавчої служби банк ігнорує.
В онлайн сервісі «Ок, Альфа!» бачу взагалі цікаву ситуацію: залишок на рахунку нуль грн.!!! На початку березня списано два рази по 100 грн. за обслуговування рахунку, хоча руху коштів в лютому і березні не було, і не повинні були списувати ці кошти.
Оттакий лохотрон і ігнорування законів від Альфа-Банку.
Будьте обачними з даним банком.
З повагою Вячеслав
Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Хмельницкий, ул. Проскуровская, 1
Адрес:
Хмельницкий, ул. Проскуровская, 1
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
18 декабря 2020, 12:30
Vg00, надійшліть будь ласка, в особистих повідомленнях дані рахунку, перевіримо інформацію.
Ответ администратора
3 января 2021, 18:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Ответ банка
10 марта 2020, 16:33
Доброго дня, Vg00. Для того, щоб була можливість розібратись в ситуації, вкажіть ІПН в особистому повідомленні.
13.06.2018 р. було надіслано запит від державного нотаріуса щодо коштів на депозитному рахунку померлого 11.12.2017 р. Лукіна Олександра Павловича для видачі коштів спадкоємцям Лукіну Юрію Олександровичу та Лукіну Олександру Олександровичу у відділення Альфа-банку у м. Хмельницький, вул. Соборна, 34. Вже 3.08.2018 р. при особистому звернені до працівника банку Бурдинського Іллі було вияснено, що запит не прийнято до роботи, отримали запевнення, що в самі короткі терміни проблема буде вирішена. Після декількох безрезультатних відвідин відділеня та розмов і запевнень І.Бурдинського у швидкому і обов’язковому вирішенні питання 21.08.2018 р. була написана заява -скарга, яку отримав І.Бурдинський і в черговий раз запевнив, що нам зателефонують і питання буде вирішене. На 22.08.2018 р. проблема так і не вирішена, відповідь на запит до державного нотаріуса так і не надійшла, хоча граничні терміни для виконання вже давно закінчилися.
Написать комментарий
Ответ банка
22 августа 2018, 17:40
Татьяна, добрый вечер. Чтобы разобраться в ситуации и повлиять на скорость решения вопроса, прошу выслать в личке ИНН умершего клиента.
Після довготривалого процесу розблокування рахунку прийшов у відділення для закриття рахунку, однак менеджер сказав, що це процедура довга і потрібно рахунок залишити відкритим, оскільки при відсутності руху коштів нічого сплачувати не буде потрібно, а рахунок в майбутньому може ще знадобиться.
Сьогодні 17 грудня вирішив перевірити стан рахунка, зайшов в систему Ок-Альфа і побачив, що банк справно знімає комісію за відсутність руху коштів. Сума невелика, але развод на гроші має місце.