Замовив валюту, щоб зняти з картки. У відділенні повідомили, що сума повинна бути кратна 100, оскільки немає менших купюр, замовив майже на всю суму яка є доступна на рахунку, без проблем отримав лист А4 і направився до каси, на касі без всяких проблем видали всю суму. Сьогодні відкриваю додаток — бачу на рахунок мінус $ на залишку, виявляється банк допускає овердрафт картки, без попередження цього клієнта, я розумію, що є тарифи картки, але комісія маю включатись в доступну суму по картці, замість того, щоб кредитувати клієнта по дебитовій картці.
Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.
Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Курс валютв Сенс Банке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Отделение Сенс Банка: Каменец-Подольский, ул. Соборная, 12/1
Адрес:
Хмельницкая область, Каменец-Подольский, ул. Соборная, 12/1
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
13 февраля 2024, 17:45
Читаючи ваш відгук — радість наповнює тіло, а на обличчі з'являється посмішка 🥰
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ответ банка
28 ноября 2023, 16:08
Мінус по рахунку завжди лякає, особливо якщо він виникає на дебетовій картці😕
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.