Зіміна карти (неіменної, миттєвої) виявилася великою проблемою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Приїхавши у відділення, виявилося, що оскільки я відкривала карту і депозит в іншому, потрібно пройти переідентифікацію. Ну, ок. Зробили копію паспорта, ІПН (хоча, ну я ж є в системі, документи -оригінали з собою, ну то таке, треба так треба). Саме цікаве починається потім. Співробітниця Радабанку прочинає телефонувати на відділення, де мені видали карту, тому що необхідно, щоб саме з цього відділення дали згоду на перевипуск моєї карти. Але ця жіночка дуже зайнята и 40 (!!!) хвилин і цю саму згоду надати мені не може, ну не до мене їй зараз, а може вийшла десь, а може поїсти сіла, клієнт же ж може зачекати. На завершення мені сказали, що треба ще 15 хвилин зачекати. В мене не було вільної години (!) часу на перевипуск карти, так я і пішла не з чим.
Чесно, я ні в якому банку такого не бачила. Що мені, діючому клієнту треба підтверджувати??? Чому немає єдиної бази на всі відділення? Чому треба чекати, щоб якась тьотя щось підтвердила, маючи на руках оригінали паспорту, ІПН, діючий депозит в банку. Я ж свої гроші вам принесла. А не кредит чи позику у вас прошу…
Не планую продовжувати співробітництво після закінчення депозиту, але звертаюсь до відповідальних осіб банку: перевипустіть мою карту, бажано так, щоб я приїхала і забрала її в тому відділенні м. Дніпра, яке ви назвете, бо чекати вас годинами змоги не маю.