Операційний час РАДАБАНК не відповідає заявленому
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відділення № 23
Черкаси, вул. Хрещатик, 223/1
Пн-Пт 09:00—18:00 Каса: Пн-Пт 09:00—17:45
(Обслуговування юридичних і фізичних осіб; випуск та обслуговування платіжних карток; відкриття та обслуговування зарплатних проектів; депозити(гривня, валюта), РКО, валютні операції(купівля, продаж, обмін), ПЕРЕКАЗ ГРОШОВИХ КОШТІВ, прийом комунальних платежів, продаж пам`ятних монет, надання в оренду індивідуальних банківських сейфів.)
Ситуація:
Необхідно було отримати грошовий переказ через Western Union, о 17:20 в понеділок виявилось, що операцію провести не можливо, оскільки: «система вже(5.20pm) не дозволить провести операцію». Так і хочеться запитати, хіба «система» не знає робочий час банку!!! Це при тому, що раніше здійснювала таку операцію в цьому банку і була вже зареєстрована. В інших країнах таких ситуацій з системою не виникало, очевидно, справа не в системі WU, а в системі банку. Внаслідок таких невідповідностей втрачено не лише час, а й кошти(оскільки в Україні курс змінюється не те щоб щодня, а й щогодини), не кажучи вже про незручності і неприємний осад, що залишився від такого досвіду.
Мало того, що робочі дні/години більшості банків України надзвичайно незручно співпадають з «офісним» робочим часом більшості працівників підприємств, організацій, структур та ін., так ще й в даному випадку не відповідають дійсності.
З’являється відчуття неповаги з боку РАДАБАНК до своїх клієнтів та їхнього часу, хоча раніше залишалася задоволена співпрацею з цим банком/відділенням.
Сподіваюсь, що РАДАБАНКом будуть прийняті заходи щодо врегулювання невідповідностей в своїй роботі, якщо не для клієнтів, то щоб запобігти втраті клієнтів.