скарга

Іванна Гронська Іванна Гронська
22 февраля 2016, 12:00
без оценки
Скарга на банк та працівників У 2014 р в червні АТ «БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ» оформила кредит на товар у сумі 7588,82 грн на 10 місяців без відсотків, які я своєчасно згідно графіку платежів оплачувала, коли прийшов час останнього платежу передзвонила на гарячу лінію 0800303080 уточнила в консультанта останню суму до погашення та закриття кредиту, де мені повідомили суму в розмірі 789,28 грн, яка становить на 86 грн більша за ту яку я брала в банку, але я не стала вияснювати чому, я оплатила цю суму і перепитала чи закритий кредит, де мені консультант повідомив, що так закритий, це було у квітні 2015, У 2016 27.01 надсилають SMS від ПУМБ, що я маю заборгованість по кредиту №85019566957 в сумі 101 ,35 грн коли я зателефонувала на гарячу лінію для вияснення мені сказали, що моя забор., становить 112 грн, звідки виникла, сказали, що не закритий письмово кредит, знову ж таки я вирішила, що 112 грн не варто моїх нервів та часу для того щоб їхати в найблище відділення яке знаходиться в 100 км., від мого місця проживання і вияснювати, я перепитала якщо я їх оплачу то мої подальші дії, на що консультант банку відповіла: якщо оплачуєте сьгодні тобто 28.02.2016 то через три дні зателефонуйте і закриєм, що я зробила. Та коли я зателефонувала і повідомила про оплату і уточнила про закриття, то почула від консультанта суму заборгованості в сумі 1406 грн, що мене остаточно «приголомшило» за поясненнями мені сказали, що 112 грн це було тільки прострочена заборгованість. Оплачувати цього не буду бо вважаю, що це не компетентність ваших працівників бо погасила я всю заборгованість, де маю цьому підтвердження — це усі квитанції, і про закриття кредиту повідомила консультанта на по тел.0-800-30-30-80 де як виявилось не було зафіксовано ним. Залишала скаргу на гарячій лінії 04.02.2016 де про розгляд її мали повідомити за залишиними координатами, що до сьогоднішнього часу так і нема. Чекаю на відповідь письмово по розляду даної скарги.
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
23 февраля 2016, 13:09
Доброго дня!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Розгляд вашої скарги може зайняти певний час. Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням, і неодмінно вийдуть з вами на зв'язок.

Дякуємо за розуміння!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться