Не віддають депозит.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
10.08.2015 прийшовши в відділення №4 м.Львова, я простояла пів години в черзі для оформлення квитанції для отримання грошей у касі з валютного депозиту, після цього я ще постояла в чергу в касу, де мені не видали грошей, тому що не прцює програма. Коли буде працювати не знають. Сказали прийти пізніше. Найцікавіше те що програма працює тільки щоб покласти на депозит, а щоб зняти не відомо коли буде працювати, схоже що просто не хочуть віддавати. Чому працівники не попереджають про це до того як стаєш вчергу? Коли я знову приїхала через годину, вона знову не працює і коли буде працювати далі незнають, на вимогу повернути мої кошити з депозиту (невелику суму залишку в 250 $), приводять охоронця і погрожують натиснути якусь екстренну кнопку для виклику охорони, яка мене виведе. На запитання коли мені прийти, кажуть дзвонити на гарячу лінію. Подзвонивши на лінію я 10 хвилин прослухала про те що мій дзвінок дуже важлий, я так і не дочекалась вільного оператора. Провівши кілька кодин в банку я так і нічого недобилася, те що я приїхали з іншого кінця Львова в 35 градусну спеку вони назвали моїми проблемами. Запитавши в працівника, як мені до них подзвонити щоб дізнатись чи працює програма, мені сказали стати в чергу почекати. Оскільки в мене часу не було я поїхала. Почала шукати на сайті банку номер телефону, а його там не має і далі треба дзвонити на гарячу лінію на якій треба знову чекати на оператора, щоб він сказв номер в банк. З таким я ніколи не стикалася в жодному банку. Я розумію що якщо сума депозиту не велика до можна до клієнта наплювательськи відноситись )))). І ще написала листа на сайті ПУМБ зі скаргою і з проханням передзвонити ну звичайно вони не передзвонили :))) Цікавить питання чи це вони спеціально не віддають депозит чи це просто в них такий бардак??? Хто мені має компенсовувати втрату часу і бензину?? Прийдеться знову їхати перевірити чи працює програма :)))
Ответ банка
11 августа 2015, 11:22
Доброго дня! Дякуємо за зворотній зв'яков і приносимо вибачення за незручності. Судячи з інформації, що ви надали, для того щоб написати скаргу ви скористалися формою на сайті: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. У повідомленні також треба вказати ваші ПІБ, контактні дані, а також адресу і дату звернення у віділенння. Термін розгляду скарги — до 5 робочих днів. Дякуємо за звернення.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |