×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
ПУМБ безпідставно блокує кошти на картках клієнтів
Після пред’явлення документів, а саме договору купівлі-продажу квартири, банк не розблокував мої картки без будь-яких пояснень. Ігноруючи статтю 17 пункт 1 розділ 3 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019 на 18 жовтня 2022 року банк не дав письмових пояснень своїх дій.
Написать комментарий
Фактическая экспроприация остатка денег на карте
После этого я сказал что хочу закрыть счет в банке, на что получил ответ что решения о закрытии будут рассматриваться после отмены военного положения.
ответ на почту:
Рішення про закриття рахунку та зняття коштів буде прийматися після закінчення воєнного стану в Україні
Перевести кошти з рахунку на сьогоднішній день можливо тільки на:
√ рахунок Збройних Cил України для надання допомоги Збройним Cилам України та спеціальний рахунок, відкритий Національним банком України для надання допомоги Збройним Силам України.
√ поточний рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Національному банку України для благодійної допомоги та забезпечення підтримки найуразливіших категорій населення.
√ рахунки банків України для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Банк пумб фактически экспроприирует деньги на счетах клиентов под предлогом проверки источников происхождения. Отказ от закрытия счета это полный беспредел и нарушение закона.
Позиция Верховного Суда
В соответствии со статьей 1075 ГК договор банковского счета разрывается по заявлению клиента в любое время.
Комментарии (5)
Каменный век!
Написать комментарий
Заблокировал счёт
УВ пумб объясните почему такое отношение к людям? Я живу в этом городе только благодаря своей честно зароботанной пенсии, а вы оставляете меня без средств к существованию!!! Прошу разобраться в ситуации! Я не мошейник! Вы сами понимаете чтобы снять деньги на окупированном территории приходится пользоваться впн и сторонними сервисами для вывода средст! Вы сами понимаете что в стране война и в Донецкой области нет ваших отделений!!! Почему вы не идете Украинцам, которые вынуждены терпеть окупацию, на встречу?
Помогите.
Опишіть ситуацію та вкажіть інформацію про себе. Наші спеціалісти нададуть зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Оплата коммунальных услуг ПУМБ Оnline
Мой поставщик коммунальных услуг поменял номер IBAN (в том же самом Приватбанке).
Через службу поддержки в ПУМБ Online:
1.отправлял новую квитанцию, чтобы в разделе «Платежи» поменяли реквизиты.
2.дублировал в письме всю информацию о поставщике.
3.отвечал на дурацкий вопрос «а почему в квитанции два раза указана графа «водопостачання?».
4.даже сбрасывал платёжку с новым расчётным счётом.
Но дальше «Інформація зафіксована і передана в відповідальний підрозділ. Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!» за неделю мы так и не продвинулись…
Наверное, технически сложно поменять IBAN, или еще будут спрашивать документы,
но в целом: банк ПУМБ-отличный, чуть-чуть осталось доработать по мелочи.
Написать комментарий
Списання відсотків за користування власними коштами (не кредитними), проблеми з відкриттям рахунку онлайн
Все по порядку:
1. Проблеми з відкриттям дебетової картки через додаток ПУМБ — додаток 2−3 рази просто падав, то зависав, то не приходило смс. Після 2-х дзвінків на гарячу лінію та витративши близько 2-х годин карту таки вийшло відкрити. З додатками інших банків таких проблем не мав.
2. Несанкціонований овердрафт — банк списав кошти з дебетового рахунку як комісію за користування власними (не кредитними) коштами оскільки, цитую «кошти були зняті занадто швидко». Майте це на увазі, коли будете надсилати кошти на рахунки у ПУМБ. Обіцяли повернути, розгляд заяви на протязі 45 днів — але навіть на 46,47 день нічого не відбулося. Банк просто забив. Це вперше стикнувся з такими проблемами у банку, в інших з таким жодного разу не стикався на протязі 10 років.
3. Незрозумілі регулярні дзвінки без відповіді, які самостійно скидаються. При перевірці ідентифікуються як ПУМБ. З’явилися після того, як було здійснено заявку на отримання карти (пластику) на сайті. Схоже, десь автоматика зламалася)
4. Гаряча лінія та відділення живуть у «різних світах» та мають різні інструкції. Гаряча лінія може легко сказати те, що у відділенні можуть проігнорувати/доповнити/заперечити тощо. Це показує відсутність налагоджених процесів у банку та відслідковуння за їх дотриманням. Наприклад: колл центр каже взяти з собою додаток ПУМБ щоб простити обслуговування, а оператор у відділенні все рівно просить документи, які у них уже мають бути повністю ігноруючи додаток. Два повністю розсинхронізовані процеси — два різні світи.
5. Банк не дотримується ж власних правил зустрічі — поставили зустріч на 9:00 ранку, але при цьому у відділенні нікого не було до 9:30. Можна зрозуміти, коли це стосується виключно одного співробітника, в кожного бувають непередбачувані обставини, але ж не у всього відділення разом)
5. Дивне відношення при відкритті кредитної картки з мінімальним лімітом — інформації беруть як для відкриття повноцінного кредиту, причому деяку ту, яку вже мають або була їм передана до цього під час відкриття рахунку. В підсумку відмовився, бо якщо є непорозуміння ще на цьому етапі, то уявляю, що може бути у разі виникнення проблем при користуванні.
6. Дзвінки без відповіді через 1 годину після відвідування відділення з номерів які ідентифікуються як шахрайські. Можливо, співпадіння, але до цього на використовуваний номер дзвінків подібного характеру не було понад 2 місяці.
В підсумку не рекомендую банк для будь-яких банківських послуг, окрім розрахунків дебетевою картою на порівняно невеликі суми (до 1000 грн). В інших випадках можуть виникнути складнощі.
Оцінка складається з наступного: 1 зірочка за те, що все-таки вийшло відкрити рахунок і отримати дебетову картку пластик + 1 зірочка за тарифи.
Сподіваюся, що банк таки налагодить процеси для надання якісного обслуговування і зможе створювати конкуренцію іншим банкам з мобільними додатками. І вирішить, нарешті, мою проблему зі списанням відсотків за користування власними коштами)
1. Проблеми у роботі додатку можуть виникати при використанні застарілої версії або при нестабільному інтернет-підключенні. Рекомендуємо перевіряти наявність оновлень та стабільність мережі. Також можемо порадити скоритсатися іншим мобільним пристроєм.
2. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
3. Банк застосовує різні методи ідентифікації й підтвердження пр ивиконанні тих чи інших операцій, зокрема смс-повідомлення та дзвінки.
4. Якщо Ви маєте на увазі Дію, то на жаль наразі не всі відділення мають змогу працювати з електронними документами. У частини відділень можливе оформлення кредитних договорів тільки при наявністі оригіналів документів. Ми працюємо над тим, щоб усі наші відділення мали змогу приймати документи з Дії.
5.1. Уточніть, будь ласка, дату, коли Вам була поставлена зустріч, і хто її поставив. Ми перевіримо інформацію.
5.2. Через війну були переглянуті вимоги до ідентифікації та поновлення інформації.
6. Якщо це шахраї, то не надавайте їм інформацію про себе чи свої рахунки.
Комментарии (4)
Крайне неудобно платить за коммуналку
НО…
Ребята, уже несколько лет вас просят как-то наладить и упорядочить возможность оплаты ЖКХ. Я раньше не очень охотно платил услуги ЖКХ через вас, а сейчас заманил кешбэк при оплате коммунальных. И как несколько лет назад так и сейчас проблемы те же — шаблоны постоянно «слетают». Оформишь все шаблоны на оплату, а они бах … и половина слетела на следующую же оплату. Давай бери оформляй по новой.
Данные по оплате одни могут обновиться, а другие остаются двухмесячной давности.
ПОЛНЫЙ КАВАРДАК.
Приходиться брать данные с «Привата» (там с данными всегда ОК) и переносить их в шаблоны ПУМБа и так практически каждый раз.
В службу поддержки обращался — а там одна и та же песня — «пришлите номера ваших лицевых и скрины и мы разберемся «Ребята, я еще ДВА ГОДА НАЗАД вам присылал и скрины и лицевые, и месяц назад присылал. НО ВОЗ И НЫНЕ ТАМ.
Но если у вас такие криворукие программисты- возьмите и просто «передерите» прогу и шаблоны по оплате ЖКХ у того же «Привата». У них это очень удачно реализовано. Практически не бывает багов
Перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти постійно працюють над удосконаленням додатку, регулярно випускаючи його оновлені версії, виправляючи помилки та покращуючи продуктивність.
Комментарии (7)
Просто т***и других слов нет
! В общем сути не меняет, спросил если закрыть счет отдадут деньги — в ответ мороз — 45! И суть не в сумме она всего лишь 3500грн суть у отношении к клиенту, в общем что я хочу сказать не связывайтесь с этими у***и!!! Слава Украине!
Банк має право вимагати документи на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо у банку виникає підозра про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідної операції/операцій.
Фінансовий моніторинг здійснюється на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (5)
Конвертація по специфічному курсу
Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
Комментарии (1)
Банк не розблоковує рахунок та не повертає грошові кошти
Прошу переглянути моє прохання на розблокування мого рахунку, так як планую і надалі користуватися послугами цього банку. Сервіс банку мені подобається, раніше всі питання вирішувались швидко.
Надайте необхідний пакет документів та банк зможе розглянути можливість розблокування рахунків. Інформацію надіслали в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Знущаються і не віддають гроші. Обходьте цей банк стороною!
Щойно з'явиться можливість закрити рахунки і забрати кошти Вас проінформують.
Комментарии (1)
Банк вводить в оману клієнта
Напишіть нам в особисті повідомлення коли саме Вам телефонували та з якого номера ми перевіримо інформацію.
Написать комментарий
Статус військовослужбовця призвів до блокування кредитного ліміта
Після встановлення статусу «Військовослужбовець» кредитні кошти не доступні для використання згідно Рішення Банку.
Комментарии (9)
Любимый банк
К сожалению карту закрыли из-за списания банком долга. Надеюсь вскоре с могу с вами опять сотрудничать)
Написать комментарий
Двойное списание
Комментарии (1)
Банк Пумб подал запрос на списание моих средств
29-ого сентября оказывается приват списал деньги с моей карты якобы по запросу банка Пумб, с которого мне оплатили товар. Как такое вообще возможно?
ПриватБанк объясняет это тем что им пришел запрос от банка Пумб и они обработали.
Свяжитесь со мной для разъяснения ситуации и возврата средств на мою карту.
0976955688
armfaf92@gmail.com
З даного питання необхідно подавати офіційний запит з Приват Банку.
Комментарии (5)
Гірше просто неможливо
Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
Написать комментарий
порушення закону про розповсюдження персональних данних.
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
Комментарии (21)
Найгірший банк України !!
Комментарии (11)
порушують закон захисту персональних данних
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Комментарии (14)