×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Звернення у відділенні Банку
До цього дня Банк ігнорує мне, не надаючи мені письмової відповіді, що є прямим порушенням моїх прав як споживача, та ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».
Тому будемо звертатися до Національного банку України для вирішення даного питання
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Заблокировали пенсионный счет
Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку та попросити фахвця з'єднати Вас зі Службою безпеки.
Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Комментарии (40)
Блокировка карты и даже не сообщают
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (3)
Шахрайство
Людина с такою картою 5355 2800 1818 9652 приймає гроші за товари і не відправляє, на повідомлення не реагує, впевнений що вже багато людей обманули пише що карта на ім'я
Хомич Юлія Вікторівна
Зверніть увагу!
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на Гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Комментарии (55)
Не правомірні вимоги
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час відвідування відділення банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого співробітника. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Ми провели внутрішню перевірку та переглянули камери спостереження відділення, яке Ви відвідали.
Згідно наших внутрішніх вимог, всі касові операції проводяться з ОТП верифікацією. Для її проведення касири наших відділень зобов’язані вказати номер телефону клієнта, на який має прийти смс-повідомлення з кодом.
Бачимо, що працівники нашого відділення провели коректну консультацію щодо цього процесу. Вам запропонували залишити запит для отримання письмової офіційної відповіді.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (6)
Оплата частями
Відповідно до процесу оформлення кредитного продукту, необхідно заповнити анкету для актуалізації даних у системі. Фінальне рішення приймається з використанням автоматичної статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення.
Так, дійсно, в першій дні повномасштабного вторгнення нами було встановлене обмеження на користування кредитними коштами. Проте вже за декілька днів, з 27 лютого, ми почали відновлювати кредитні ліміти активним клієнтам. При цьому доступ до власних коштів був без жодних обмежень.
Певний час ми пропонували різні відсотки кешбеку на дебетових та кредитних картках. Проте вже майже рік як ми просто зрівняли % на всіх картках.
Нам прикро, що Ваш досвід користування нашими послугами був негативним. Проте дуже сподіваємося, що Ваша думка зміниться. Адже ми регулярно працюємо над покращеннями як мобільного застосунку, так і умов наших пропозицій.
Комментарии (3)
закрыли счёт
У меня не было возможности ходить в банк или банкомат для съёма налички, поэтому перечислял со своей карты на карточку ПУМБа отца. И он уже снимал деньги в банкомате частями. При этом все деньги, снимаемые с карточки можно отследить (если есть желание), что они законно получены от государства. А сотрудники банка ПУМБ расценили эти действия как подозрительные операции. И особо разбираться не хотят, заблокировали карточку на которой ещё оставались деньги. С таким беспределом я ещё не встречался!!! С таким отношением к клиентам они останутся ни с чем и ни с кем!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала негативне враження про роботу нашого банку.
Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.
Просимо власника рахунку зателефонувати на гарячу лінію нашого банку для отримання інформації про причини блокування рахунку та переліку документів для засвідчення доходу. При цьому, це можна зробити, написавши нам на електронну пошту info@fuib.com. Номери телефонів гарячої лінії:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (21)
Банк в котором поддержка не знает тарифов
Я ТРЕБУЮ чтоб меня проконсультировали по тарифам «Кредитна картка ВСЕМОЖУ Online». Сама Жалоба не важна!!! Мне без нет дела, что у Вас операторы не знаю тарифы. Проконсультируйте МЕНЯ ПОЖАЛУЙСТА!!! Я же даже сам хочу заплатить банку 3 комиссии 2.99, 2.99, и 30копеек. Но банк их не списывает (У одного ещё оператора была версия что, банк их списывает, но я этого не вижу).
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Зворотній зв’язок щодо результатів перевірки консультацій надіслано у Ваші особисті повідомлення.
Комментарии (7)
Як зарегулювати зарегульованості
Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках?
Ця інформація зацікавила НБУ.
Як «цікаво» працює банк.
Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів.
Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено.
Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як.
Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму?
Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив.
Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ.
З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар?
Це називається партнерські відносини?
Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату, час та суму проведеної операції. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (5)
Дурять. Масовано. Обіцянка-цяцянка, а дурневі радість ©
Пролог.
За пару років за моїм посиланням завантажили мобільний додаток ПУМБ 6(мінімум) людей. У додатку показує 4. Оформили картки банку 6. У додатку показує 1.
Активували картку банка 4(вже користуються від двох місяців до майже двох років), ще 2 картки у відділеннях знайомі не отримали одразу через їх відсутність під час звернення (миттеві ВсеКарта, Одеса, відділення 11, Ізмаїл, відділення 1). Мають отримати згодом. У додатку показує 1.
Тепер щодо обіцянок-цяцянок)
Перша картка. Знайомий (паспорт старого зразка) перейшов за моїм посиланням, ввів потрібні данні, майже одразу йому зателефонували з банку, відповів на кілька питань, у той-же день: був у відділенні, отримав картку, зробив першу оплату покупки. Минув тиждень і нарахували нам обом обіцяні подарунки. Дякую.
Друга картка. Знайомий завантажив, оформив, отримав, користувався, — якось так. Мабуть зробив усе як треба, бо винагороди нарахували. Через майже півтора місяця. (Після дзвінка у банк через місяць з’ясувалося, що винагороду нарахують через 30 РОБОЧИХ днів після…)
Третя картка. Знайомий (паспорт старого зразка, через ДІЮ оформити карту неможливо) перейшов за моїм посиланням, завантажив мобільний додаток. Згодом у відділенні банку пройшов веріфікацію, оформив документи. Карток у відділенні не було, він отримав згодом. Розраховувався за покупки за допомогою смартфона з NFC майже з першого дня, згодом і карткою. Коли пройшло майже два місяці, а винагороду по акції не було нараховано, — довелось телефонувати у банк. Пояснив, що зроблено все як треба: перехід за посиланням, встановлення додатку, «відвідини» банку, — все відбувалося у моїй присутності, ТАКІ ДА :) Прийняли заявку на розгляд. Термін- до п’яти діб. Майже одразу мені зателефонували, та запитали номер телефону нового клієнта. Я назвав.
(ПАЛКЕ ПРИВІТАННЯ блогерам, рекламующим усе й усюди. Ви завжди можете розраховувати на ЧИЮСЬ «чесність та порядність»)
У той-же день мені зателефонували ще раз і знову уточнювали номер телефону нового клієнта. Після цього майже одразу нарахували винагороду. Швидко розібрались. Дякую
Четверта картка. Алгоритм звичайний. Сестра завантажила додаток за моїм посиланням, у відділенні отримала картку, вже більше двох місяців користується. Обіцяних винагород не було. Зателефонував у банк. Розповів алгоритм дій (був поруч та допомагав, тому впевнений що зроблено як сказано), та відсутність обіцяного. Спочатку оператор пояснила, що винагороди немає, тому-що не через Дію оформлено, потім — я почув якусь маячню, що обов’язково треба було відкрити у додатку Віртуальну Картку. Цирк. Сказав їй до побачення, щоб не почути ще якусь вигадку.
Щодо п’ятої та шостої карток писати зарано, але вже є впевненість, що зможу порадити знайомим інші картки під їх потреби. Без обіцянок-цяцянок від ПУМБ
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати у приватні повідомлення номери телефонів запрошених осіб, щоб ми могли розібратися в дотриманні ними правил акції. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.
Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (8)
Худший банк украины
Нам шкода, що в Вас виникло негативне враження про наш банк!
Вхід в мобільний додаток відбувається за допомогою 5-ти цифрового коду паролю. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID, або за відбитком пальця (TouchID).
Наш банк нараховує 237 відділень по всій території України. З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138
Комментарии (8)
Банк дурить клієнтів і паскудне обслуг
В грошовому обігу України з’явились банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дрелі. Через це, службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 шт. для поповнення за одну транзакцію.
Якщо карту Ви поповнюєте в терміналі не нашого банку, то в такому випадку, зарахування коштів може відбуватися до 3-х робочих днів.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з неприйнятним обслуговуванням нашого фахівця, ми обов’язково розберемося в ситуації та надамо зворотній зв’язок.
Ми перевірили телефонну розмову з нашим фахівцем гарячої лінії та дізналися, що розмова зі сторони нашого оператора була коректна, на Ваші запитання були надані чіткі відповіді.
Ми додатково перевірили рух коштів по Вашій картці. Бачимо, що поповнення з терміналу EasyPay було успішно зараховане на Ваш рахунок 07.07.2023р о 16:52. Для підтвердження вище сказаного, ми надіслали Вам виписку по рахунку за 07.07.2023р на Вашу електронну пошту. Загалом, при поповненні карток через термінали інших банків зарахування коштів може відбуватися до 3-х робочих днів.
Також хочемо додати, що ми приймаємо всі банкноти, які відповідають вимогам НБУ, незалежно від номіналу. Після авторизації в терміналі, нашим клієнтам доступне поповнення без обмежень. Періодично всі наші термінали за регламентом проходять технічні роботи, під час яких існують певні обмеження. Під час технічних робіт радимо звертатися до кас банку та виконувати необхідні фінансові операції у касах.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (8)
Як ПУМБ відсотки за переказ ВЛАСНИХ коштів нараховує!
Переказ з карти ПУМБ на картку ПУМБ кредитка власних коштів.
Закриття на 30.06 достроково!!!
Залишок «зверху» лишився дебетовий.
На 01.07 вирішив закрити достроково оплату частинами (невеличкий платіж до 24.07!). Погашення тільки з червоної(дебетки). Перерахував дебетовий залишок на свою червону (дебетку). Нарахували відсоток як за користування кредитними!!!)))
Бо типу — довго кошти йдуть по системі.
По факту — це клієнта має турбувати? Якщо залишок закрито/перераховано по карті ДОСТРОКОВО!
Відображення у застосунку — позитивний баланс!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після отримання результатів нашої перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (8)
Найгірший банк з усіх можливих
Як і усі інші мешканці нашої країни війна застала несподівано. І що говорити втрата роботи, несплата кредитів неодного мене спіткала.
За час поки я як і вся країна оговтувався банк ввів кредитні канікули на картку і нараховував лише тіло боргу.Але починаючи з дипня чи серпня 2022 року і це припинилося.
Я як твльки знайшов хоч якись підробіток став щомісячно платити по 1500 грн на картку але на думку банку я маю заплатити усю суму що вони нарахували за час так званих їх кредитних канікулів, а сума уже більше 10 тис. гривень.
Вони щодня дзвонять з вимогою заплатити кошти. На мої пояснення що я не можу таку суму заплатити одразу і на прохання перекредитувати чи рефінансувати цю картку щоб і мені іїм було легше одні відмови.
На літо я не маю роботи і платити не маю змоги то вчора приходить пуш сповіщення у додаток з погрозою що буде одностороннє стягнення і два варіанти відповіді
1. Оплатити усю суму боргу 11 тисяч одразу
2.відмова від оплати боргу
Банк навмисно робить усе щоб зафіксувати вашу відмову від оплати боргу щоб потім ви мали негативні наслідки. Доречі під час телефонних дзвінків щоразу підступно так і заговорюють зуби і виманюють щоб зафіксувати відмову від сплати боргу
Це дно із дна
Я наголошую в тисячний раз я не відмовляююсь платити але ПУМБ банк не може рефінансувати кредит як усі інші банки.
Я на момент війни мав 5 діючих кредитів і усі окрім цього успішно рефінансоввні і уже майже виплачені.А ПУМБ неможе ніяк нажертися і не хоче піти на поступки своїм клієнтам при чому що ніхто не просить спрощувати чи ще щось
Потрібно лише розбити суму боргу на щомісячні платежі щоб люди стабільно платили.
Найгірший банк.
Більше ніколи не буду навіть дивитися у їх сторону.
Кредитні канікули підключаються на 3 місяці. Протягом дії кредитних канікул обов’язковий платіж складається з відсотків та щомісячної комісії. При цьому, вони не відміняють щомісячні платежі.Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми перевірили всі деталі та дізналися, що дзвінки наших фахівців та інформування із нашого застосунку ПУМБ Online відбуваються згідно зі стратегією роботи з клієнтами, у зв’язку з великим терміном простроченої заборгованості. Хочемо зазначити, що під час кредитних канікул відсотки за користування кредитними коштами нараховувалися за умовами Вашого договору та вони не відміняли оплату щомісячних платежів, які складалися з нарахованих відсотків.
У нашому банку ПУМБ реалізована можливість підключення рефінансування по кредитній карті, проте наразі пропозиції на підключення по Вашій анкеті відсутні. Зауважимо, що ми постійно працюємо над впровадженням нових рішень. Якщо для Вас буде сформовано пропозицію, Ви отримаєте її в застосунку ПУМБ-онлайн, слідкуйте за оновленнями. В будь якому разі рекомендуємо оплачувати платежі своєчасно, щоб не накопичувати заборгованість і зменшити в подальшому фінансове навантаження.
Зазначимо, що ми ідемо назустріч клієнтам і виконуємо вимоги НБУ. Клієнтам, які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, не застосовуються штрафні санкції (штрафи, пеня та підвищена відсоткова ставка), тому Ви можете оплатити прострочену суму без зайвих переплат.
Сподіваємо, що дана ситуація не вплине на наші ділові відносини у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (5)
Довольно неплохой банк.
Комментарии (3)
Фин мониторинг который длится 9 месяцев
есть ситуация, у меня на пумбе лежит 3108 долларов, и 5 тысяч гривен)
я попал под финансовый мониторинг, в сентябре месяце
нудно подвердить 860 тысяч, подтвердить я их полностью не могу, соотвественно пумб не снимает ограничение с карты на снятие, так как военное положение:) на что я прекрасно понимаю, мы пробовали через менеджера закрывать счет дважды через НВР
статус этот в одностороннем порядке можно только установить, я не понимаю просто одного
зачем мне мменеджеры отдлений, обещают статус нвр, но его не принимают мне, у меня нет никаких виконавчих проваджень, и нет судов, деньги я не распостронял на тероризм и т. д.
в ту пятницу мне сказали что у меня статус НВР и можно закрыть счет, я пришел в банк написали подписали все что мне дали, в понедельник сказали прийти перевести по ибан на другие счета деньги, я пришел, а сотрудник говорит, а я не говорила что НВР, мы просто пробовали через служебку закрыть… какой ужас.
я 9 месяцев без статуса НВР, отдайте деньги уже, у вас есть правило о закрытие счета в односторонеем порядке, вы не имеете право мои деньги не отдавать мне…
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання нами п. 4 част. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Він передбачає, що кожен банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів, що включає в себе проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.
Також положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65, передбачена необхідність проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки.
(Продовження у наступному коментарі)
Комментарии (6)
Банк не несёт никакой ответственности за шаблоны с ложными реквизитами
Завожу как обычно платёж за абонентское обслуживание ТЭЦ, ничто не предвещало беды. На финальном шаге получаю квитанцию и сверяю реквизиты. Не сходится! У ТЭЦ счета в Укргазбанке, а мой платёж улетел на А-Банк.
Самое забавное в данном случае, что я не имею технической возможности проверить корректность реквизитов, по которым плачу, до самого того момента, когда платёж уже выполнен и сформировалась квитанция — только в ней видны реквизиты, до шага успешной оплаты виден только мой лицевой счёт и наименование поставщика.
Ладно, пишу в чатик поддержки ПУМБ. Сталкиваюсь с бюрократом уровня какого-нибудь ЖЭУ № 5.
Для того, чтобы обжаловать этот платёж, мне надо найти где-то отпечатанную квитанцию с новыми реквизитами (хотя последнюю печатную квитанцию я получил в феврале 2022) и написать заявление. Ок, печатаю заявление, подписываю. Нет, не подходит! Надо от руки написать. Ну, а вы сами понимаете, как весело от руки переписывать кучу реквизитов. Такое ощущение, что всё сделано в расчёте на то, что я плюну да и не стану ничего обжаловать.
Как вишенка на торте — возврат денег осуществится (может быть) через 45 дней. Спасибо, что я платил таким образом за абонобслуживание ТЭЦ, а не ДТЭКу — те б просто свет отрезали за неуплату да и всё.
В сухом остатке имеем следующее:
1. Реквизиты поставщиков в шаблонах ПУМБа для приложения берутся непонятно откуда и доверять им ни в коем случае не стоит. Если не хотите, конечно, чтоб ваши деньги улетели в неизвестном направлении, никак не повлияв на сумму коммунального долга;
2. ПУМБ не актуализирует реквизиты поставщиков в шаблонах от слова «совсем». С заявлениями на смену реквизитов должны обращаться пострадавшие от некорректных платежей. То есть, грубо говоря, если предприятие было заведено в базу в 2021 году и с тех пор на него никто не жаловался, то там по сей день может висеть шаблон с давным-давно устаревшими реквизитами;
3. Деньги после такого замечательного шаблона повиснут в воздухе на 45 дней. За это время вам придётся ещё раз заплатить за коммунальную услугу другими деньгами, так что держите на всякий случай при себе сумму, умноженную на два, в случае, если оплачиваете коммуналку через ПУМБ.
Конечно же, это был мой последний коммунальный платёж через ПУМБ. После такого сервиса уже никакой 1% кэшбека за коммуналку не привлекает.
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію та дізналися, що 04.07.2023р. комунальним підприємством від нашого банку було отримано кошти, а 06.07.2023р. кошти уже були зараховані на Ваш особистий рахунок. Таким чином, рахунок, який вказаний у нашому застосунку ПУМБ Online, є дійсним рахунок підприємства.
Отже, Ваш платіж був зарахований коректно, незважаючи на те, що у Вашій квитанції інші реквізити отримувача. Можемо лише припустити, що у підприємства є декілька рахунків, якими вони користуються одночасно.
Комментарии (6)
Це жах, не банк!
Комментарии (2)
Жахливий банк!
Ми бажаємо розібратися у ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (13)
Кредітна історія
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отриманнч результатів перевірки.
Комментарии (6)