Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Банк злупив комісію 500 грн. хоча всі умови преміального пакету були виконані.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Victor Gulenko 8 августа 2025, 19:49
Рік тому пілключив у ПУМБ преміальний пакет Персона. Умови витрачати 10 000 на місяць і обслуговування в пакеті безкоштовне. Ну і купа всяких там плюшок з «персональним» менеджером і т. п.
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
ПУМБ
Ответ банка
8 августа 2025, 21:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 августа 2025, 16:50
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
З приводу Вашого звернення хочемо повідомити, що Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації. Зі сторони співробітника дійсно було допущено помилку під час надання консультації щодо погашення нарахованої комісії за користування пакетом, але надалі помилка була одразу усунена. Ми вже провели роз’яснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо за розуміння!

Комментарии - 5

+
0
natashaGra
natashaGra
11 августа 2025, 12:13
#
А если вы счета закрыли, то теперь и не захочет решать. К сожалению ошибки и вправду банк очень редко признает
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
11 августа 2025, 16:50
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
З приводу Вашого звернення хочемо повідомити, що Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації. Зі сторони співробітника дійсно було допущено помилку під час надання консультації щодо погашення нарахованої комісії за користування пакетом, але надалі помилка була одразу усунена. Ми вже провели роз’яснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо за розуміння!
+
+15
Victor Gulenko
Victor Gulenko
13 августа 2025, 23:14
#
Дякую звичайно банку що він наче як «вирішив» другорядну проблему, але дві основні так і не вирішені: 1. Неправомірне нарахування комісії хоча всі умови було виконано і сума витрат згідно пакету була 10 000 грн. 2. Технічні проблеми в застосунку де витрати по такому пакету і їх прогрес відображаєтьс з суттєвою затримкою в декілька днів, що скоріш за все стало причиною виникнення ситуації п. 1. Все ще очікую від банку відповіді по суті.
+
0
natashaGra
natashaGra
14 августа 2025, 22:06
#
Наптшите на info@fuib (адрес уточните на сайте) конечно не очень уважительно там в ответ пишут (и без подписи работника , который ответ пишет), но все же чтото может удастся решить
+
0
Victor Gulenko
Victor Gulenko
26 ноября 2025, 22:27
#
Відповіді від банку немає декілька місяців, тому матиму час та натхнення поскаржуся в НБУ.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Банк злупив комісію 500 грн. хоча всі умови преміального пакету були виконані.