Просто відгук
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +10
-
- SergeyNina
- 4 августа 2025, 22:33
- #
Я лично уважаю пумб за три вещи.
1. Если оплата в интернете отключена в приложении оплата не пройдёт нигде, ни в онлайн казино, ни в китайских маркетплейсах, ни на амазоне, проверял лично.
2. При получении депозита никогда не пытаются вручить убитые купюры, каждую купюру проверяю в уф на кассе никто никогда не обозвал за проверку каждой купюры. Никогда не было купюр с печатями наркокартелей, плесенью которые потом нигде не возьмут.
3. Оплата коммуналки и кешбек за оплату коммуналки. Если что-то изменилось в реквизитах сразу удаляю я шаблон и создаю новый это видно при оплате и деньги не уйдут куда попало.
1. Если оплата в интернете отключена в приложении оплата не пройдёт нигде, ни в онлайн казино, ни в китайских маркетплейсах, ни на амазоне, проверял лично.
2. При получении депозита никогда не пытаются вручить убитые купюры, каждую купюру проверяю в уф на кассе никто никогда не обозвал за проверку каждой купюры. Никогда не было купюр с печатями наркокартелей, плесенью которые потом нигде не возьмут.
3. Оплата коммуналки и кешбек за оплату коммуналки. Если что-то изменилось в реквизитах сразу удаляю я шаблон и создаю новый это видно при оплате и деньги не уйдут куда попало.
Отличный банк по сравнению с А — недобанком и райфараша.
А-банк и райша банк надо под ликвидацию.
А-банк и райша банк надо под ликвидацию.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 11 августа 2025, 12:26
- #
Такой отличный банк, что когда приложение обновляли все норм функции в прошлых обнлвлениях выключили. Раньше на почту договор приходил, а сейчас ну просто нечто. И не факт, что изменят в лучшую сторону
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Трохи підтримаю банк, не ідеальний, з проблемами в обслуговуванні фізичних осіб, але точно не найгірший.
Плюси.
Нормальні тарифи і продукти.
Немаленька мережа відділень, доволі затишних, охайних.
Мобільний додаток — непоганий, банк його постійно намагається покращити, хоч деякі покращення мені особисто незрозумілі (як ось, наприклад, історію платежів можна дивитись тільки за останні пів року, раніше — я діставав деякі платежі трирічної давнини).
Підтримка значно покращилась за останні роки. Я вже не чекаю десятками хвилин відповіді, зазвичай відповідають протягом хвилини (заради справедливості, я телефоную в підтримку нечасто, тому може мені просто щастить). Плюс пару разів я вирішував свої проблеми в чаті, наприклад, замовляв виписки за минулий рік для податкової знижки (ех, а раніше міг сам все знайти і дістати).
Мінуси йдуть від плюсів.
Тарифи і продукти доволі заплутані, при появі нових діють і старі, заплутатись в цьому всьому можна фінансовому генію. І це при тому, що люди навіть не намагаються зрозуміти те, під чим підписуються. Я звісно не вірю, що банки спеціально прописують в договорах тарифи і терміни так, що фіг розберешся, щоб потім користуватись неосвіченістю і пофігізмом клієтів, але іноді так здається. Багато залежить від менеджера, зможе чесно і зрозуміло пояснити, що 62 дні в рекламі і в реальному житті сильно відрізняються, і чому не варто платіж по кредиту відкладати на останній день — людина зрозуміє і не буди писати дурні відгуки, а якщо менеджеру байдуже (або він сам не розуміє), то і маєте те, що маєте.
Мережа відділень хоч і немаленька, черги і швидкість обслуговування бентежать. Якось би хоч розуміти середній термін по основних операціях, бо іноді потрібно в касу для якоїсь дрібної операції, перед тобою одна людина, але її обслуговують незрозуміло довгий час. Це вибішує і після хочеться залишити відгук з однією зірочкою)) Виводьте на табло орієнтовний час операції, це ж можна порахувати.
Мобільний додаток — ок, не без недоліків, але я сумую за десктопною версією, вона була зручна і функціональна.
Як висновок. Маю рахунки в п’яти банках, є з чим порівнювати. ПУМБ вже багато років основний і змінювати поки не збираюсь.
Раді, що ви відзначили наші сильні сторони і користуєтесь рахунком ПУМБ як основним. Це дуже цінно для нас.
Щодо зауважень:
— Ми постійно працюємо над оновленням функцій у застосунку, зокрема плануємо розширити історію платежів.
— У відділенні обслуговування працює за принципом живої черги, тому час залежить від об'єму задач.
— Стосовно умов договорів, дякуємо за зворотний зв’язок, прозорість справді є нашим пріоритетом.