Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Не вирішується питання дуже довго

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vibest 18 июля 2025, 8:36
5 липня 2025 мною була здійснена покупка в фізичному магазині Інтертоп і сплачена кредитною карткою ПУМБ. Був підключений кешбек 15%, всі умови для кешбеку виконані. Кешбек не нарахувався. Звернення в банк в той же день нічого не дало, в техпідтримці сказали, що нарахування може бути до 10 днів. Весь цей час я не могла користуватись товаром на випадок необхідності повернення в магазин, якщо кешбек не нарахується. Через 10 днів нічого не змінилось. Станом на сьогодні — теж.
За цей час я 6 (шість) разів зверталась в підтримку. Переді мною кожен раз вибачались з посиланням на якийсь міфічний «інший» відділ, який не дає відповідь. Контакти цього «іншого» відділу надати відмовились. Остання скарга була зафіксована 13.07.25, обіцяли розібратись за 3 робочих дні. Сьогодні 18.07.25. Повний ігнор, банку абсолютно байдуже. Мені жодного разу ніхто не писав, всі спілкування ініціювала я сама.
Висновок. Якщо навіть в таких простих питаннях, як кешбек, банк дозволяє собі абсолютно і повністю ігнорувати клієнта. Що буде, наприклад з моїм депозитом? Або іншими серйозними речами? Виходить, довіряти не можна? Саме так, ні в якому разі! Будьте обережні з цим банком.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 июля 2025, 9:58
Вітаємо! Нам прикро, що Вам довелось чекати більше часу на вирішення ситуації. Ми перевіряємо в чому проблема і чекаємо відповіді від партнера для нарахування кешбеку. Обов'язково повернемось зі зворотним зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 22 июля 2025, 19:01
Вітаємо! Приносимо вибачення за очікування. У даного термінала було змінено параметри, через що нарахування кешбеку не відбулось. Вже відредагували термінал партнера. Сьогодні кешбек буде донараховано. Будемо вдячні за розуміння!

Комментарии - 2

+
+15
vibest
vibest
18 июля 2025, 10:25
#
Ви правда не розумієте, що суть не в часі очікування? А в повному ігноруванні моїх запитів? Я вперше чую, що ви «чекаєте відповіді від партнера». І це взагалі перша ваша відповідь за весь час, до того були лише пусті відписки колцентру, без жодної ініціативи з вашої сторони.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 июля 2025, 19:01
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Приносимо вибачення за очікування. У даного термінала було змінено параметри, через що нарахування кешбеку не відбулось. Вже відредагували термінал партнера. Сьогодні кешбек буде донараховано. Будемо вдячні за розуміння!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Не вирішується питання дуже довго