Не вирішується питання дуже довго
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Ви правда не розумієте, що суть не в часі очікування? А в повному ігноруванні моїх запитів? Я вперше чую, що ви «чекаєте відповіді від партнера». І це взагалі перша ваша відповідь за весь час, до того були лише пусті відписки колцентру, без жодної ініціативи з вашої сторони.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
За цей час я 6 (шість) разів зверталась в підтримку. Переді мною кожен раз вибачались з посиланням на якийсь міфічний «інший» відділ, який не дає відповідь. Контакти цього «іншого» відділу надати відмовились. Остання скарга була зафіксована 13.07.25, обіцяли розібратись за 3 робочих дні. Сьогодні 18.07.25. Повний ігнор, банку абсолютно байдуже. Мені жодного разу ніхто не писав, всі спілкування ініціювала я сама.
Висновок. Якщо навіть в таких простих питаннях, як кешбек, банк дозволяє собі абсолютно і повністю ігнорувати клієнта. Що буде, наприклад з моїм депозитом? Або іншими серйозними речами? Виходить, довіряти не можна? Саме так, ні в якому разі! Будьте обережні з цим банком.