Блокування карти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
- +
- +15
-
- Yuliia090909
- 1 августа 2025, 15:26
- #
Вже два тижні як заблокована карта. Причина- підозріла транзакція. На всі запити про надання інформаціі- я швидко відповідала і надавала всю інформацію якою я володію. На моє питання- коли буде вирішено моє питання, відповідь «вашу інформацію передали, чекайте». Після більше одного тижня блокування, я написала звернення про закриття рахунку. Так я знаходжусь поза межами країни, нажаль я не можу приїхати у відділеня. На моє звернення також ніяких змін. Сьогодні, після того як я вкотре запитала коли вирішиться моє питання, банк знов запросив список документів, підтверджуючий сумау надходження на карту. Але всі дані, які в мене є я вже надавала і написала про це ще паз. Також повторно направила всі дані які я відправляла раніше. Вибачте, але нема вже ніякого бажання співпрацювати з вашим банком, хоча я була клієнтом вашого банку тривалий час. Я хочу розірвати ділові відносини з банком, а мені відповілають що це може тривати ще два місяці! Тобто два тижні пройшло і ще два місяці? Вже сил, вибачте нема.
- +
- +15
-
- Yuliia090909
- 6 августа 2025, 16:17
- #
Добрий день. Вже майже три тижні пройшло із заблокування моєї карти. Я надала всі дані які в мене є , більше ніж я надала інформаціі я не маю. Також надала заявку на закриття рахунку але банк відповідає що поки йде перевірка. Банк запошує мене у відділення для закриття всіх питань, але я ща кордоном і не знаю поки коли повернусь. На моє питання коли закриють мій рахунок, банк відповідає що поки не закінчеться перевірка. На млє питання про максимальні строки перевірки, банк відповідає - допоки я не надам всіх документів. Але я вже нічого більше не налам, бо надала все що. Банк взяв в заручники мій рахунок і не надає ніяких строків про закінченою перевірки. Я хочу закрити рахунок, банк не може мені в цьому відмовити, це протизаконно тримати заблокованим мій рахунок без строку! Банк ненадійний! Використовує те що люди за кордоном, задля своїх цілей!
Вітаємо!
Нам щиро шкода, що Вас спіткала така ситуація, але маємо повідомити, що інформацію, вказану Вами, ми зафіксували, всі необхідні дії Банк виконає. Додатково Ви також можете звернутись до кіберполіції (cyberpolice.gov.ua), залишити заявку і потім інформацію про те, що залишили звернення в правоохоронних органах передати до Банку. Якщо буде можливість повернення коштів ми обов’язково повідомимо.
Також, Ваше звернення про закриття рахунку було зареєстровано, але наразі його закрити можливості немає, оскільки ще проводяться перевірки ситуації, що склалася, терміни якої індивідуальні.
Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр.
Якщо у Вас немає можливості особисто звернутися у відділення, це може зробити Ваша довірена особа з наявною довіреністю, в якій будуть вказані такі повноваження.
Нам щиро шкода, що Вас спіткала така ситуація, але маємо повідомити, що інформацію, вказану Вами, ми зафіксували, всі необхідні дії Банк виконає. Додатково Ви також можете звернутись до кіберполіції (cyberpolice.gov.ua), залишити заявку і потім інформацію про те, що залишили звернення в правоохоронних органах передати до Банку. Якщо буде можливість повернення коштів ми обов’язково повідомимо.
Також, Ваше звернення про закриття рахунку було зареєстровано, але наразі його закрити можливості немає, оскільки ще проводяться перевірки ситуації, що склалася, терміни якої індивідуальні.
Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр.
Якщо у Вас немає можливості особисто звернутися у відділення, це може зробити Ваша довірена особа з наявною довіреністю, в якій будуть вказані такі повноваження.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Але я не робила ніякого звернення. В колтцентрі причини не можуть назвати. У відділення підійти не в змозі, знаходжусь за кордоном. Як дізнатись в короткі строки, чому карта заблокована?
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.