Дякую банку за чітку роботу та оперативність. Проблема була не в них.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 12 июля 2025, 0:23
- #
Проблема тянулась с августа прошлого года и теперь полностью решена надеюсь навсегда.
Уважение и благодарность сайту минфин и тем кто жаловался.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
📅 18 червня 2025 року я звернувся до підтримки Shafa щодо проблеми із зарахуванням коштів.
📅 19 червня надіслав нову карту для зарахування.
📅 20 червня Shafa повідомила, що передала запит у банк, але на мої конкретні питання про номер запиту і деталі процесу вони не відповідали, ігнорували або відписували загальними фразами.
Лише 8 липня 2025 року (через 18 днів від першого запиту і 17 днів після відправлення карти) я нарешті отримав номер запиту до банку, який, як виявилося, був створений лише 7 липня.
🕒 Таким чином, майже три тижні питання простоювало через Shafa, які не надавали потрібну інформацію, створювали плутанину та затягували час.
❌ У мене немає жодних претензій до банку ПУМБ. Як тільки банк отримав запит, вони вже на третій робочий день успішно здійснили переказ моїх коштів.
❗️ Мій досвід показав, що Shafa не зацікавлена у швидкому вирішенні питань продавців, уникає відповідей та затягує процеси, які можна було б вирішити за кілька днів. Якщо плануєте продавати через Shafa, враховуйте, що у разі будь-яких технічних проблем з виплатами ви можете втратити багато часу та нервів через байдужість саппорту.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими затримками та незручностями під час взаємодії з сервісом. Разом із тим, ми раді, що питання із зарахуванням коштів вже вирішено, а кошти успішно надійшли на Ваш рахунок.
Завжди раді допомогти! Бажаємо гарного дня!