Підтримка геть погана
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Онлайн підтримки нормальної взагалі в Пумба немає можно сказати, а вот в відділеннях сидять спавжні профі -компетентні в всіх питаннях
- +
- +15
-
- natashaGra
- 10 июля 2025, 8:34
- #
Но у них и в отделениях персонал проблемный. Мало что знают, иногда просто говорят не знаю. Много советуют с коллегами
В додаток до мого досвіду. Після тижня спілкування із підтримкою написав на пошту де раніше погоджував збільшення ліміту — як виявилось, чомусь через застосунок не підтягнуло надані документи (в підтримці цього не знали та просто казали очікуйте), скинув документи їм на пошту, впродовж якогось часу (адекватного, впродовж дня) погодили підняття ліміту й написали очікуйте повідомлення в застосунку. Пройшло декілька годин — написав в підтримку де ж сповіщення і тут те з чого риготав пів години — «Підвищення відбувається у вівторок та четвер, за умови підтвердження.», що за «рибні дні»?! Доречі, вже майже обід четвер — сповіщення немає… Короче підвищення лімітів в ПУМБ це зовсім не про клієнтоорієнтованість…
Мій особистий висновок не змінюється, можна користуватися лише за умови якщо в тебе якісь дрібні обіги коштів по карті оплата/перевод за номером карти. З плюсів в манібоксі (типа банки в моно) 5% річних на залишок.
Мій особистий висновок не змінюється, можна користуватися лише за умови якщо в тебе якісь дрібні обіги коштів по карті оплата/перевод за номером карти. З плюсів в манібоксі (типа банки в моно) 5% річних на залишок.
Вітаємо!
Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію, що Ви надали у відгуку та можемо відповісти наступне:
1.Ліміти змінюють щомісячно згідно умов Меморандуму. Його перегляд потребує цілої низки вимог та процедур встановлених регулятором (НБУ) та ризик-орієнтовним підходом банку. Певний час займає перевірка наданих документів та внесення їх в системи банку, саме тому ми виділяємо на цей процес декілька робочих днів, щоб дотримуватися всіх процедур.
2. Стосовно тарифів на перекази по IBAN. Вони майже такі ж, як і в інших банків, подекуди навіть нижчі.
3. Швидкість відповіді у чаті залежить від навантаження. Також, якщо оператор не отримує від Вас відповіді протягом 3-х хвилин, то може тимчасово завершити чат. Але, якщо Ви напишете повторно, то, у більшості випадків, що залежать від ситуації, продовжите спілкування з тим же оператором.
4. Ситуація з відображенням лімітів вже має бути виправлена.
5. Перевіривши спілкування у чат-підтримці, порушень виявлено не було.
Бажаємо Вам вдалого дня!
Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію, що Ви надали у відгуку та можемо відповісти наступне:
1.Ліміти змінюють щомісячно згідно умов Меморандуму. Його перегляд потребує цілої низки вимог та процедур встановлених регулятором (НБУ) та ризик-орієнтовним підходом банку. Певний час займає перевірка наданих документів та внесення їх в системи банку, саме тому ми виділяємо на цей процес декілька робочих днів, щоб дотримуватися всіх процедур.
2. Стосовно тарифів на перекази по IBAN. Вони майже такі ж, як і в інших банків, подекуди навіть нижчі.
3. Швидкість відповіді у чаті залежить від навантаження. Також, якщо оператор не отримує від Вас відповіді протягом 3-х хвилин, то може тимчасово завершити чат. Але, якщо Ви напишете повторно, то, у більшості випадків, що залежать від ситуації, продовжите спілкування з тим же оператором.
4. Ситуація з відображенням лімітів вже має бути виправлена.
5. Перевіривши спілкування у чат-підтримці, порушень виявлено не було.
Бажаємо Вам вдалого дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
2. Високі тарифи на перекази айбан (ну це таке, не влаштовує не користуйся).
3. Геть незручний чат, тобі можуть відповідати декілька хвилин в чаті і якщо ти не встиг відповісти із наступним уточнюючим питанням за 1−2 хвилини (не знаю точний час) — він автоматично завершується і треба його заново створювати і новому оператору кидати скріни старої переписки.
4. Ліміти в застосунку відображаються некоректно, ти на нього сподіваєшся — плануєш якись операції, а потім виявляється що забули оновити 1 числа він назад 100 тис.
5. Замовив якось довідку для декларації, забирати тільки у відділені — онлайн не можна (так сказали), прийшов за довідкою — вона виявилась некоректною (а якщо б я не перевірив), сказали зв’яжуться як відкоригують, не зв’язались, сам запитав, виявилась готова, ну хоча б на цей раз в онлайні відправили.
Загальні враження: якщо користуватися в межах закинув гроші (до 100 тис./міс.), розплатився, отримав кешбек — ок, якщо ваші обіги по карті 100+ тис/місяць не раджу.
Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію, що Ви надали у відгуку та можемо відповісти наступне:
1.Ліміти змінюють щомісячно згідно умов Меморандуму. Його перегляд потребує цілої низки вимог та процедур встановлених регулятором (НБУ) та ризик-орієнтовним підходом банку. Певний час займає перевірка наданих документів та внесення їх в системи банку, саме тому ми виділяємо на цей процес декілька робочих днів, щоб дотримуватися всіх процедур.
2. Стосовно тарифів на перекази по IBAN. Вони майже такі ж, як і в інших банків, подекуди навіть нижчі.
3. Швидкість відповіді у чаті залежить від навантаження. Також, якщо оператор не отримує від Вас відповіді протягом 3-х хвилин, то може тимчасово завершити чат. Але, якщо Ви напишете повторно, то, у більшості випадків, що залежать від ситуації, продовжите спілкування з тим же оператором.
4. Ситуація з відображенням лімітів вже має бути виправлена.
5. Перевіривши спілкування у чат-підтримці, порушень виявлено не було.
Бажаємо Вам вдалого дня!