Обмежили доступ до додатку, картки без причини
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +30
-
- Qwerty1999
- 9 июля 2025, 15:24
- #
Если товар передаёте из рук в руки — берите оплату наличными…
Якщо покупець при вас не робив переказ в додатку, то з вами розрахувалися мабуть краденими грошима, треба писати в поліцію. Якщо ви щось при зустрічі продаєте то тільки готівка, зараз в банках дах їде від п2п переказів
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 11 июля 2025, 10:08
- #
Может пора уже этот копипаст про законы убрать? Каждый раз когда у вас эта фраза пишется , оказывается, что банк мягко говоря законы не очень соблюдает
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Тобто, я продав колеса, маю знати всі паспортні дані відправника, ходити щогодини до відділення і не мати змоги користуватися своїми коштами, ще й самостійно шукати причини блокувань? Відділення жодних питань не вирішує, передає кудись в Київ моє питання!
Прошу відреагувати та надати чіткі пояснення ваших дій.
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.