Банк краде кошти та відмовляється визнавати свою провину
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Гаразд, тоді давайте я покажу усім вашу відповідь, яку ви мені надіслали в особисті повідомленя, а саме запропонували звернутися до кол-центру або в чат написати,
ось скрін: https://prnt.sc/sJ-0CENbWj1L
Оце потужне вирішення питання.
Тобто до цього розповідали що все ретельно перевірили, але коли я ткнув їх носом і скинув скріни балансу по рахунку ДО і ПІСЛЯ їх «міфічного зарахування» і показав що мій баланс не змінився, а значить кошти не надходили — банк просто порадив звернутись до підтримки
ось скрін: https://prnt.sc/sJ-0CENbWj1L
Оце потужне вирішення питання.
Тобто до цього розповідали що все ретельно перевірили, але коли я ткнув їх носом і скинув скріни балансу по рахунку ДО і ПІСЛЯ їх «міфічного зарахування» і показав що мій баланс не змінився, а значить кошти не надходили — банк просто порадив звернутись до підтримки
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Але питання в тому, що повернення було здійсненне тільки тому, що я побачив це зняття. Банк стверджував що кошти мені зараховувались по процедурі чарджбеку, але відмовляються навіть подивитися виписку за цей день по моему рахунку, бо якщо б подивилися уважно, то побачили б що баланс після їх якоби зарахування в мене був такий же як і до. ТОБТО гроші вони мені не зараховували, а вони просто зависли по чарджбеку, але коли Платіжна система оскаржила чарджбек, ці кошти банк списав з мене, хочу до цього він меня їх і не зараховували. Тобто ШАХРАЙСТВО ТА АБСОЛЮТНА НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ БАНКУ.
На свое звернення яке було більше місяца тому, досі ніякої офіційної відповіді від банка не отримав, хоча обіцяли розібратися.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення та на анкетну електронну пошту за попереднім зверненням. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.