ПУМБ заблокував рахунок без пояснень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
Це масовий фанатизм та нехтування законодавством. є такий вислів: «дай дураку Богу молитись — він і лоб поб'є»
- +
- +36
-
- natashaGra
- 8 июля 2025, 12:07
- #
Ответом почти наверняка копипаст о режиме банк тайны и соблюдении законов банком. Интересно представители банка , когда делают все для такой ситуации как у клиента вообще о чем думают? Явно не о репутации своей и банка
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 8 июля 2025, 13:07
- #
Попередити для чого?)) Щоб Ви на наступний день вивели ці кошти, або в цей самий день, ЖОДЕН банк не попереджує про блокування, банк як офіційну причину може надати пояснення що у підозрі по 15 ст, або по причині надходження скарг по Вашій картці, а жодних інших, треба бути у відділенні, оскільки наразі дуже багато дроповодів, і щоб приходив саме Клієт до банку, а не с акаунту, або номеру давала пояснення якась інша особа) Банк може попередити, тільки якщо наприклад були перевищенні ліміти по анкеті опитувальнику, та треба оновити дані Ваші надавши документи
Ви в першому припущенні праві, а от в другому ні, бо досить просто зробити відео-виклик з пропозицією показати свій фейс поряд з паспортом
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 9 июля 2025, 19:41
- #
Можливо, але все-ж, якщо честно то не стикався ще з банками у яких є подібна процедура
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг/
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали на Вашу ел.пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг/
Вітаю! Але на пошту нічого не приходило.
Вони тільки на словах дотримуються, а насправді блокують всіх безпідставно
Вітаємо! Відправка була виконана на ел.пошту яку Ви надавали до банку. Рекомендуємо перевірити папку «Спам».
- +
- +15
-
- Ella Ivanova
- 15 июля 2025, 20:55
- #
Ви брешете!Сьогодні я отримала відповідь на скаргу на ваші дії від НБУ ви і там набрехали,що надавали мені пояснення!
P. s.
Рахунок заблокован з 01.05.2025
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 18 июля 2025, 19:42
- #
Мені здається що в НБУ банку складно було би на брехати)), бо там скоріш за всього банк надає повні докази
Шановний ПУМБ, повторно прошу відповісти на моє звернення щодо блокування рахунку — минає понад два тижні без відповіді. Посилання на ЗУ «Про звернення громадян» (30+15 днів) не може бути підставою для затягування саме питання розблокування доступу до моїх коштів. Прошу надати: 1) правову підставу блокування (норма закону/внутрішній регламент); 2) які ознаки «неналежного походження коштів» виявлено; 3) повний перелік документів, достатніх для зняття обмежень; 4) ПІБ та контакти відповідальної особи в центральному офісі, що веде кейс. За відсутності змістовної відповіді протягом 3 роб. днів звернуся до НБУ. 17.08.2025р.
Вітаємо! Офіційна відповідь була надана 09.07.25 на Вашу ел.адресу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Банк заблокував мій рахунок без жодного попередження, без пояснення причин. На звернення до служби підтримки я отримала лише загальні формулювання на кшталт:
«Рахунок тимчасово обмежено. Потрібно звернутись у відділення банку.»
При цьому:
Жодної письмової причини чи офіційної вимоги не надано.
Я не маю змоги фізично відвідати відділення найближчим часом.
Від банку не надходило жодного запиту на пояснення операцій чи документів до блокування.
Вважаю такі дії банку необґрунтованими і непрозорими, особливо в умовах, коли дистанційне обслуговування має бути нормою.
Я, як клієнт, маю право знати:
Чому рахунок заблоковано?
На якій підставі вимагають саме фізичну присутність?
Чому не надано можливість пояснити ситуацію дистанційно?
Прошу банк надати чітке пояснення причин блокування рахунку та обґрунтувати вимогу візиту, інакше буду змушена звертатись до НБУ, Держфінмоніторингу та в інші офіційні органи.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Невдовзі надамо Вам зворотний зв'язок.