ПУМБ не зараховує кошти з Інтернет магазину
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Додатково маємо зауважити, що Банк відповідних термінів, про які Ви вказали в відгуку не надавав. Затримка зарахування коштів відбувається з боку сервісу, оскільки саме він надсилає відповідний лист до банку, а лише після цього, відбувається зарахування коштів.
За вашою порадою запросив номери вихідних листів щодо запитів на зарахування коштів, отримав таке
«Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо затримки з отриманням коштів. На жаль, на цей момент рішення від банку щодо переказу ще не надійшло.
Ми зі свого боку не надаємо номери заяви, це конфіденційна інформація, в якій присутня інформація не тільки по вашій компанії». А ще офіційний лист від УАПром який інформує про те що ПУМБ обробляє заяви на затримку платежів зі швидкістю до 20 транзакцій на день і цим пояснює тривалість обробки заяв і в разі якихось причин термін може збільшуватися. Окремо наголошується що УАПром ніяк не впливає на відповідний процес у банку.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 20 мая 2025, 1:04
- #
Спасибо за информацию, не думал что уапром так делает (кучей передаёт информацию в банк одним заявлением)
Враховуючи клієнтську базу прому кількість таких транзакцій може йти на тисячі, для банку це прям подарунок у вигляді депозиту за яким нікому нічого не треба платити, тримай скільки хочеш
На відгук про додаток Prom.ua розробник відповів:
«Наразі з такою проблемою можуть стикатися продавці, що отримували виплати коштів за замовлення на картку. З жовтня банк-партнер тимчасово не дозволяє змінювати картку для виплат. Щоб в майбутньому не виникало таких проблем, рекомендуємо підключити розрахунковий рахунок для отримання виплат без обмежень.» Враховуючи що р/р це 300−400грн/місяць банк хоче все і одразу
Звернення до ТОВ Уапром подавалися і оновлювались більше десяти разів, номери звернень і відповідальні менеджери вказані в листувані. Уапром вважає виним ПУМБ, як установу яка отримала гроші клієнта і не передає продавцю. Відповідь банку ще раз підтверджує некомпетентність і незацікавленість у вирішенні проблеми клієнта,
- +
- +23
-
- Qwerty1999
- 17 мая 2025, 14:48
- #
«Банк не може зарахувати кошти…»
То повертайте їх назад у триденний термін з текстом
у призначенні платежу «Банк не може зарахувати кошти…»,
щоб не порушувати нормативні акти НБУ та законодавчо
встановлені терміни зарахування коштів кліентів.
То повертайте їх назад у триденний термін з текстом
у призначенні платежу «Банк не може зарахувати кошти…»,
щоб не порушувати нормативні акти НБУ та законодавчо
встановлені терміни зарахування коштів кліентів.
- +
- +23
-
- SergeyNina
- 19 мая 2025, 1:58
- #
Проблема с лета — осени 2024 года.
Тоже было на олх.
Решили.
Здесь уапром винит банк, банк уапром, но я думаю что уапром просто не передаёт в пумб информацию или делает это с ошибками иного объяснения нет.
Тоже было на олх.
Решили.
Здесь уапром винит банк, банк уапром, но я думаю что уапром просто не передаёт в пумб информацию или делает это с ошибками иного объяснения нет.
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 20 мая 2025, 15:48
- #
Почему вариант сменить банк — не рассматривается…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.
У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.
У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.