ПУМБ і Шафа замкнуте коло
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
-
- Margo Robins
- 22 апреля 2025, 15:48
- #
Дякую за підказку. А ви продавець?
Я і покупець, і продавець. І з такою проблемою стикаються обидві сторони. Але є підозра, що проблема саме на боці Шафи, і вони щось приховують. На сайтах з відгуками — сотні скарг: хтось чекає пів року, хтось три місяці, і терміни не називають, посилаючись на завантаження банку, але номерів листів чи документів не надають.
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 22 апреля 2025, 20:31
- #
Кто обрабатывает платежи на шафе?
Виноват тот кто обрабатывает платежи.
В правилах указано что это пумб и ещё кто-то
https://shafa.ua/page/pravila-bezpechnoyi-oplati-zamovlen-na-shafaua-02−06
Скорее всего дело в пумб если вы физ лицо так как он обрабатывает платежи на шафе
Это не делается вручную кроме случаев сбоя.
Виноват тот кто обрабатывает платежи.
В правилах указано что это пумб и ещё кто-то
https://shafa.ua/page/pravila-bezpechnoyi-oplati-zamovlen-na-shafaua-02−06
Скорее всего дело в пумб если вы физ лицо так как он обрабатывает платежи на шафе
Это не делается вручную кроме случаев сбоя.
Ситуація в тому, що мені заблокували картку, на яку мали надійти кошти. Я звернулася в підтримку передала актуальну картку, на олх таке питання вирішувалось раніше за годину. Далі вони поводяться дуже дивно, кажуть, що потрібно передати листа до банку, а там черга, і такі запити обробляють лише спеціальні працівники які співпрацють тільки з ними, і не звертайтесь в банк, підтримка банку не володіє інформацією. Сьогодні бачила відгук дівчини, вона відмовилася від товару, картка була активна, але кошти не повернулись. Тому дуже цікаво хто у цій схемі лукавить.
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 22 апреля 2025, 23:06
- #
Ещё кроме пумб платежи обрабатывает ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЕВО», код ЄДРПОУ 43170392 місцезнаходження: Україна, 02121, м. Київ, Харківське шосе, будинок 201−203, літера 4 Г, приміщення 14.
Теперь мне непонятно кто врет. Выходит платежи от субъектов хозяйствования проводит финансовая компания с тем же адресам что и шафа . Возможно платежи физ лиц тоже они обрабатывают
Але ПУМБ принаймні намагається розібратися у месенджері запросили додаткову інформацію, пообіцяли повернутися з відповідями. Дуже шкода, що нема можливоcті додавати скріншоти.
За посиланням відгуки користувачів https://www.vidhuk.ua/shafa-shafaua, дуже багато людей опинилися в такій самій ситуації.
За посиланням відгуки користувачів https://www.vidhuk.ua/shafa-shafaua, дуже багато людей опинилися в такій самій ситуації.
Бачу, проблема глобальна і стосується також сайтів Bigl.ua, Prom.ua та Shafa.ua, які належать до однієї групи компаній EVO. Перегляньте відгуки користувачів, які не можуть отримати свої кошти, а платформи звинувачують вас.
Вітаємо!
Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.
У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.
У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.
У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.
У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Щиро вдячні за Ваше розуміння!
Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.
У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.
У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.