Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

Технічна помилка по провині клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Аліна Ярмоленко 8 апреля 2025, 18:44
Вирішила я вперше скористатись новою функцією «Крамниці кешбеків». Зробила все чітко як описано в умовах, де було написано що просто натиснути «Перейти» з обраного магазину в додатку Пумб і оформити замовлення на сторінці, що відкрилась. Все зробила згідно умов. Але ніякого кешбеку не з’явилось в очікуванні. На що мені в підтримці відповіли що ЗА УМОВАМИ ПОТРІБНО БУЛО НА САЙТІ ЯКИЙ ВІДКРИВСЯ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ, А Я ОФОРМИЛА В ДОДАТКУ ЩО ВІДКРИВСЯ І ТРЕБА БУЛО ЙОГО ВИДАЛИТИ ПЕРЕД ОФОРМЛЕННЯМ. Коли я сказала що це технічна помилка і мені повинні цей кешбек компенсувати, сказали що нічим допомогти не можуть. Ось так і користуйтесь новими функціями… Ще старі не можуть ніяк налаштувати правильно, а вже й непрацюючі нові додають. Шкода що тут не можна скрін прикріпити з умовами які прописані в додатку і з тими, які мені написали підтримка. Розчарована таким ставленням до мене як до клієнта-ветерана, ще й такими новинками непрацюючими.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 апреля 2025, 20:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 11 апреля 2025, 11:36
Вітаємо!

Ми детально перевірили надану у відгуку інформацію та хочемо повідомити, що кешбек було донараховано.

Перепрошуємо за тимчасові незручності!

Комментарии - 4

+
+17
Я_ __
Я_ __
10 апреля 2025, 9:17
#
«клієнта-ветерана»

ветерана чого, куліковської битви чи Другої світової? чи Ато? чи повномасштабки?
чому просто не описати свою проблему, нашо це сюди приплітати, це якась жалюгідна спроба витиснути «жаль» з читачів
+
+2
natashaGra
natashaGra
10 апреля 2025, 12:06
#
Может надо проблемы решать, а не к словам придираться? Банк скорее всего ни денег не вернёт, ни приложение не исправит. Скорее всего будет отписка со ссылкой на банк тайну
+
0
Аліна Ярмоленко
Аліна Ярмоленко
11 апреля 2025, 11:10
#
Кешбек донарахували за кілька днів. Як завжди, питання швидко вирішилось через відгук на Мінфін — на відміну від малоефективної чат-підтримки банку.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
11 апреля 2025, 11:36
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Ми детально перевірили надану у відгуку інформацію та хочемо повідомити, що кешбек було донараховано.

Перепрошуємо за тимчасові незручності!

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.5 47.2
PLN 10.84 11.14
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.5 47.2
PLN 10.84 11.14
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Технічна помилка по провині клієнта