Фін.мон і особливості Меморандуму для клієнтів банку ПУМБ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Вітаємо! Дякуємо за очікування. За результатами перевірки, хочемо повідомити, що Банк встановив ліміт використовуючи власний ризик-орієнтований підхід, банк встановив ліміт на р2р- перекази в рамках постанови НБУ № 102 на суму до 150 000 грн. Ви маєте можливість збільшити ліміт переказів по IBAN в рамках наданих документів, які підтверджують фінансовий стан за попередній та поточний рік.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Рік розпочався з несподіваного блокування мого особистого рахунку, хоча рахунки ФОП я також веду в цьому банку вже багато років. Розблокування зайняло місяць і стало можливим лише після надання форми ОК-7 для підтвердження доходів.
Остаточною краплею стало введення необґрунтованих обмежень на P2P-перекази. Надання всіх необхідних документів виявилося недостатнім для збільшення ліміту — банк просто відмовив, пояснивши це власним рішенням. Очевидно, що ці обмеження не мають жодного відношення до боротьби з фінансовими махінаціями, а є лише способом змусити клієнтів користуватися переказами через IBAN, за які банк отримує комісію.
Таким чином, ПУМБ перетворив Меморандум на інструмент примусу до використання комісійних послуг, а не на механізм захисту доброчесних клієнтів. Це позбавляє людей можливості вільно користуватися своїми ж коштами, навіть коли їхнє походження підтверджене документально. І, згідно з тим самим Меморандумом, подібних обмежень не мало б бути.
Нам прикро, що у Вас склались негативні враження про наш банк. Ми бажаємо перевірити дану ситуацію, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Очікуємо на відповідь.