Прикра помилка була завести карту пумб
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +4
-
- natashaGra
- 11 марта 2025, 12:23
- #
По 4 пункту вообще интересно через сколько лет приложение улучшится??? С таким подходом клиентов вообще не останется
- +
- +15
-
- Дмитро Євсєєв
- 11 марта 2025, 14:27
- #
1. Тобто ви дійсно вважаєте, що ненадання можливості купувати в розстрочку, зберігаючи при цьому кредитний ліміт, — це якось захищає клієнта? Тобто коли я можу повністю зняти всі кредитні кошти з карти й додатково ще самостійно вийти в мінус — це окей? Це при тому, що кошти, які я зніму з карти, мені треба буде повернути до кінця пільгового періоду…
Ви не даєте можливості розділити навантаження на декілька місяців, але вам ок, якщо я просто зніму всі кошти й не зможу їх повернути. Я правильно розумію? К — клієнтоорієнтованість.
2. Окей, я розумію, ви досить новий банк на ринку, тому ще не встигли зробити цю функцію.
4. Ваш застосунок завантажується настільки довго, що я забуваю, навіщо я його відкривав. Дякую за оновлення, вони дуже потужні
Ви не даєте можливості розділити навантаження на декілька місяців, але вам ок, якщо я просто зніму всі кошти й не зможу їх повернути. Я правильно розумію? К — клієнтоорієнтованість.
2. Окей, я розумію, ви досить новий банк на ринку, тому ще не встигли зробити цю функцію.
4. Ваш застосунок завантажується настільки довго, що я забуваю, навіщо я його відкривав. Дякую за оновлення, вони дуже потужні
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Нам важливо розуміти думку клієнтів, тому хочемо детальніше пояснити нашу позицію щодо Ваших зауважень.
1.Можливість оформлення розстрочки залежить від багатьох факторів, включаючи оцінку платоспроможності клієнта на момент запиту. Рішення про надання цієї послуги приймається на основі внутрішніх алгоритмів банку, які враховують фінансовий стан, кредитну історію та інші фактори. Це не просто формальність, а частина політики відповідального кредитування, яка допомагає уникнути надмірного фінансового навантаження для клієнтів.
Щодо можливості знімати кредитні кошти — розуміємо Вашу логіку, але варто зазначити, що банк завжди рекомендує відповідально користуватися кредитними коштами та стежити за їх поверненням у межах пільгового періоду, щоб уникати додаткових витрат.
3.Ми працюємо над стабільністю та швидкістю роботи застосунку. Останні оновлення спрямовані на покращення функціоналу, і якщо у Вас виникають труднощі із завантаженням чи швидкістю, будемо вдячні, якщо повідомите деталі у приватні повідомлення. Це допоможе нашій команді технічної підтримки знайти рішення.
Дякуємо за Ваш відгук — він допомагає нам ставати кращими!
1.Можливість оформлення розстрочки залежить від багатьох факторів, включаючи оцінку платоспроможності клієнта на момент запиту. Рішення про надання цієї послуги приймається на основі внутрішніх алгоритмів банку, які враховують фінансовий стан, кредитну історію та інші фактори. Це не просто формальність, а частина політики відповідального кредитування, яка допомагає уникнути надмірного фінансового навантаження для клієнтів.
Щодо можливості знімати кредитні кошти — розуміємо Вашу логіку, але варто зазначити, що банк завжди рекомендує відповідально користуватися кредитними коштами та стежити за їх поверненням у межах пільгового періоду, щоб уникати додаткових витрат.
3.Ми працюємо над стабільністю та швидкістю роботи застосунку. Останні оновлення спрямовані на покращення функціоналу, і якщо у Вас виникають труднощі із завантаженням чи швидкістю, будемо вдячні, якщо повідомите деталі у приватні повідомлення. Це допоможе нашій команді технічної підтримки знайти рішення.
Дякуємо за Ваш відгук — він допомагає нам ставати кращими!
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 12 марта 2025, 23:30
- #
Банку более 20 лет.
С приложением проблемы бывают, последнее обновление пришлось удалить и ставить более старую версию я её сохранил , банку бы начать выкладывать apk файлы на сайте банка последних версий чтобы кто понимает ставил сам, а не с плей маркет
- +
- 0
-
- natashaGra
- 12 марта 2025, 10:06
- #
И ещё расплатится картой в киевпастрансе не реально ни вчера вечером , ни сегодня утром. Интересно через сколько месяцев и лет эта проблема будет решена? На валидаторе пишет ошибку. Служба поддержки некомпетентная и ничего не может
- +
- 0
-
- natashaGra
- 12 марта 2025, 16:32
- #
2. Насчёт нового банка — банк очень не новый. Ему лет 20 точно есть
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Якщо вам дадуть кредитний ліміт, то, МОЖЛИВО, ви зможете користуватися кредитними грошима.
Навіть якщо на вашій кредитній карті є достатній кредитний ліміт для оформлення покупки на виплат, це взагалі не означає, що ви можете використати цей ліміт. Банк щоразу щось там перевіряє і може дуже просто відмовити в оформленні розстрочки, бо йому здається, що щось із вами не так. Тому користуватися кредитними коштами ви можете тільки здійснюючи прямі операції — ніякої розстрочки.
Я намагався продовжувати користуватися цією картою, думаючи, що, можливо, щось зміниться, можливо, потрібен більший ліміт. Але, на жаль, пройшов час, і все стало ще гірше.
З якоїсь дуже класної причини банк дозволяє збільшувати кредитний ліміт, але ви буквально не можете взяти розстрочку навіть на 2000 гривень… І це тривало дуже довгий час. При цьому інші банки видають розстрочку на будь-яку суму в межах ліміту. Ну окей, мабуть, не велика проблема, але ж цей «недоліміт» впливає на кредитну історію.
Закриття рахунку — тільки через відділення
Оскільки описана вище ситуація з кредитною лінією перестала мене влаштовувати взагалі, я зменшив кредитний ліміт до 0, закрив карту, але кредитний рахунок можна закрити тільки через відділення.
Платежі
Мені треба було перевести гроші з одного банку на карту пумб. Я це зробив, але гроші не прийшли на карту пумб, а сума була немаленька. Я одразу написав у підтримку банку, з якого відправляв кошти. Вони підтвердили, що кошти були успішно відправлені і що з їхнього боку проблем немає.
Я вирішив відправити кілька гривень на ту ж карту, куди відправив основну суму. Вони прийшли, і все було окей. Я звернувся в підтримку пумб, щоб дізнатися, де мої гроші, на що мені відповіли: «Почекай до завтра»…
Що трохи, мабуть, радує — гроші дійсно прийшли через день.
Мобільний застосунок
— Постійне завантаження контенту, який можна і не оновлювати, коли я просто перемикаюся між вкладками.
— Контент, який варто було б оновлювати, не оновлюється одразу. Мабуть, це дуже складно.
— Це не зовсім про застосунок, і, можливо, не баг, а фіча. Є можливість завести карту в овердрафт самостійно, бо щось десь не оновилося вчасно…
Мабуть, я б написав тут набагато більше, але моя пам’ять, на щастя, стирає досвід користування банком пумб.
Якщо ваша ціль — страждання, то банк пумб — ваш вибір.
Дякуємо за Ваш відгук і що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що користування нашими послугами не виправдало Ваших очікувань.
Дозвольте пояснити деякі моменти, про які Ви згадали:
1. Оформлення розстрочки та використання кредитного ліміту.
Дійсно, банк проводить додаткові перевірки перед наданням розстрочки. Це робиться для захисту як клієнтів, так і банку, оскільки ситуація може змінюватися (фінансове навантаження, кредитна історія тощо). Важливо зазначити, що кожен банк має власні критерії оцінки платоспроможності, і наша система може тимчасово обмежити можливість оформлення розстрочки, навіть якщо загальний кредитний ліміт є достатнім. Також, хочемо додати, що рішення про надання кредитного продукту для кожного клієнта здійснюється індивідуально та автоматично на основі проведення комплексної оцінки інформації. За результатами цієї оцінки клієнту пропонують чи відмовляють в наданні продукту.
2. Закриття кредитного рахунку.
Ми розуміємо, що візит у відділення може бути незручним. Закриття кредитного рахунку через відділення пов’язане з тим, що це фінансово-юридична операція, яка вимагає підтвердження особи та остаточного врегулювання всіх питань. Але, хочемо запевнити, що наші технічні команди вже працюють над впровадженням дистанційного закриття і кредитних рахунків також. На цей момент ми вже реалізували дистанційне закриття карток та дебетових рахунків, включаючи єПідтримка, Національний кешбек тощо.
3. Зарахування коштів.
Нам прикро, що Ви зіткнулися із затримкою надходження грошей. У більшості випадків такі ситуації залежать не тільки від ПУМБ, а й від банку-відправника та міжбанківських розрахунків. Згідно з законом України «Про платіжні системи та переказ грошових коштів в Україні», ст. 8. міжбанківський переказ проходить до 3-х робочих днів.
4. Робота мобільного застосунку.
Дякуємо за Ваші зауваження! Ми постійно працюємо над покращенням стабільності, зручності та доступності застосунку. Ми обов’язково врахуємо Ваші коментарі та передамо інформацію технічним командам для аналізу.
Ми цінуємо Ваш зворотний зв’язок і розуміємо, що кожен клієнт має власні очікування від банку.
Дякуємо, що поділилися досвідом!