відсутність здорового глузду
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
-
- natashaGra
- 24 февраля 2025, 10:09
- #
Больше похоже на повтор абанка, а не на пумб.Неожидала, что и тут уже до такого дошли. Следующий этап потеря клиентов и сокращение пользователей. А потом опять проблемы для банка. И так банк не очень
Крипта ?
- +
- +2
-
- Борис Безуглов
- 24 февраля 2025, 23:55
- #
На кредитні кошти може нараховуватися пеня. А це вже дуже небезпечно бо вона скрита та завелика у банків.якщо це овердрафт.
Вітаємо! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми повідомили у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Дивлючись на попередні відгуки цього банку, виглядає так, що у ПУМБ можна оскаржувати транзакції «на ліво і на право» і надіятись, що хтось все-таки поверне кошти, а банк в даному випадку не захищає клієнта.
На щастя, окрім кредитних коштів, якими я активно користувався, на рахунках майже нічого не було, тому нічого не втратив.
Ще здивував процес подачі документів. Після блокування рахунків зв’язатися в чаті з оператором стає неможливо, зателефонувати в банк також неможливо (навіщо це зроблено ???) Автовідповідач лише запрошує у відділення і все. ОК, я ніколи не обслуговувався у відділеннях, знайшов найближче. У відділенні черга, зачекав. Назвав номер телефону, мою ID картку переглянути не змогли, тому що «ой, щось Дія не працює», але фахівець все-таки створив запит у службу безпеки. Очікувати відповіді від 5 хв до декількох годин. Зателефонували приблизно через 3 години. — Потрібні документи, які знову ж можна подати лише у відділені. Знайшов час, знову потрапив у банк, знову черга, документ приймаються ЛИШЕ у паперовому вигляді. Скріншоти та документи, які я підготував необхідно самостійно роздрукувати. Потім їх відсканують і лише тоді відправлять у службу безпеки. Якщо чесно, то це жах. Документи не можна подати онлайн і документи мають бути виключно у паперовому форматі, це точно 2025 рік? Але враховуючи, що банк захищає шахраїв, то це, звичайно, всього лиш дрібниця
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш банк.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.