Припинення ділових відносин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 24
- +
- +15
-
- Qwerty1999
- 5 февраля 2025, 19:41
- #
Правильнее описать вашу ситуацию на бумаге и отправить претензию
на имя председателя правления банка ПУМБ Укрпочтой заказным письмом
с уведомлением о вручении, не забыв указать банковские реквизиты,
куда перевести остаток денежных средств.
Конечно письмо будет стоить денег, но вероятность, что ваша жалоба на
сайте Минфин будет принята в работу и тем более перечислены
деньги на счёт в другом укрбанке — околонулевая…
на имя председателя правления банка ПУМБ Укрпочтой заказным письмом
с уведомлением о вручении, не забыв указать банковские реквизиты,
куда перевести остаток денежных средств.
Конечно письмо будет стоить денег, но вероятность, что ваша жалоба на
сайте Минфин будет принята в работу и тем более перечислены
деньги на счёт в другом укрбанке — околонулевая…
Згоден, але на гарячій лінії, пояснили що такої можливості нема
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 5 февраля 2025, 20:44
- #
Дійсно, на гарячій лінії такої можливості нема.
А от голова правління ПУМБ теоретично зможе віднайти
таку можливість, та без вашої присутності у віддленні
переказати ваші кошти на ваш рахунок в іншому укрбанку
згідно вашої письмової заяви…
А от голова правління ПУМБ теоретично зможе віднайти
таку можливість, та без вашої присутності у віддленні
переказати ваші кошти на ваш рахунок в іншому укрбанку
згідно вашої письмової заяви…
Дякую, за відповідь
всі документи відправляв на Info.FinDoc@fuib.com
всі документи відправляв на Info.FinDoc@fuib.com
- +
- 0
-
- olexey designer
- 5 февраля 2025, 22:38
- #
Https://czo.gov.ua/sign
Там підписуєте документи та надсилаєте поштою
Там підписуєте документи та надсилаєте поштою
Куди посилати? все листування буде на Info.FinDoc@fuib.com, який мені надали в офіційному чаті вайберу. Туди ж направляв документи, і що цікаве, вони присилають Прохання надати відомість ДРФО, а через пів години у додатку повідомлення про припинення відносин. Тобто я так розумію, що скажуть що через додаток нічого не подавалося, і тому до побачення
Окреме питання, якщо вам не подобається клієнт, навіщо заставляти з’являтися безпосередньо у відділення, адже при відкритті рахунка це не потрібно. Технічно є всі інструменти та можливості робити це дистанційно. Походить більше на те, щоб просто доставити більше неприємностів, щоб людина не захотіла тратити свій час, надіюсь прокоментуєте
Тим паче, даєте 5 днів для подання заяви, це просто жесть, не знаю як висловитися інакше… Якщо ви готові віддати кошти у відділенні, чому, наприклад, на короткий термін розблокувати додаток, і людина зможе сама переказати кошти. З якою метою так робити?
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації??
що ви мені написали, що існує єдина процедура і т.д все по тексту. Сказати що я в шоці це нічого не сказати… ви чи банк чи шахраї, незрозуміло, адже ви запросто викидуєте людину, знаючи що вона фізично не може забрати свої кошти. З таким же успіхом, ви могли тільки в головному офісі закривати такі справи, і рахувати скільки людей захотять їхати займатися. Постараюсь освітлити ваше відношення, надіюсь прочитаєте
що ви мені написали, що існує єдина процедура і т.д все по тексту. Сказати що я в шоці це нічого не сказати… ви чи банк чи шахраї, незрозуміло, адже ви запросто викидуєте людину, знаючи що вона фізично не може забрати свої кошти. З таким же успіхом, ви могли тільки в головному офісі закривати такі справи, і рахувати скільки людей захотять їхати займатися. Постараюсь освітлити ваше відношення, надіюсь прочитаєте
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалася така думка. Своєю чергою підкреслюємо, що ми діємо згідно встановлених процедур, дотримуючись чинного законодавства.
Прикро, що у Вас склалася така думка. Своєю чергою підкреслюємо, що ми діємо згідно встановлених процедур, дотримуючись чинного законодавства.
- +
- +1
-
- Qwerty1999
- 6 февраля 2025, 16:34
- #
PUMB
Сами придумали отфонарные процедуры и сами вешаете
лапшу на уши клиентам об отсутствии других вариантов…
В чём проблема провести сеанс видеоконференцсвязи
по финансовому номеру клиента — ведь для ежегодной
верифтикации клиента такая процерура разрешена НБУ,
но в ваших отфонарных правилах она затерялась…
Почему открытие счета можно проводить удаленно,
через ДИЮ или BankID, а вот закрытие нельзя.
С каких пор для банка закрытие клиентского счета более
рисковая операция, чем его открытие — ещё ни один юрист
банка не смог придумать адекватное объяснение, а значит
это всего-лишь желание банка напоследок поиздеваться над
клиентом, который расторгает договор с банком, даже если
инициатива расторжения исходит от банка, а не клиента…
Сами придумали отфонарные процедуры и сами вешаете
лапшу на уши клиентам об отсутствии других вариантов…
В чём проблема провести сеанс видеоконференцсвязи
по финансовому номеру клиента — ведь для ежегодной
верифтикации клиента такая процерура разрешена НБУ,
но в ваших отфонарных правилах она затерялась…
Почему открытие счета можно проводить удаленно,
через ДИЮ или BankID, а вот закрытие нельзя.
С каких пор для банка закрытие клиентского счета более
рисковая операция, чем его открытие — ещё ни один юрист
банка не смог придумать адекватное объяснение, а значит
это всего-лишь желание банка напоследок поиздеваться над
клиентом, который расторгает договор с банком, даже если
инициатива расторжения исходит от банка, а не клиента…
Вітаємо!
Клієнти нашого банку мають можливість здійснити переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою відеоверифікації.
Наразі у застосунку Ви можете закрити картку. Функція закриття рахунку онлайн наразі відсутня у нашому банку, але розробники вже займаються її впровадженням. Рекомендуємо слідкувати за оновленнями у нашому застосунку.
Дякуємо за розуміння.
Клієнти нашого банку мають можливість здійснити переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою відеоверифікації.
Наразі у застосунку Ви можете закрити картку. Функція закриття рахунку онлайн наразі відсутня у нашому банку, але розробники вже займаються її впровадженням. Рекомендуємо слідкувати за оновленнями у нашому застосунку.
Дякуємо за розуміння.
З таким підходом, логічно, що треба відкривати рахунки так само, виключно у відділеннях особисто з клієнтом. Але тут проблеми нема, все дистанційно працює. Жах, просто жах…
- +
- +15
-
- Qwerty1999
- 6 февраля 2025, 19:04
- #
PUMB
«Клієнти нашого банку мають можливість здійснити
переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою
відеоверифікації.»
То навіщо ви вимагаєте від кліента їхати в ваше відділення для розблокування мобільного додатку та БПК, якщо можете здійснити ідентифікацію
за допомогою відеоверифікації та не морочити кліенту голову.
Після розблокування кліент переведе свої кошти в інший укрбанк
та у застосунку закриє картку.
Після цього ви зможете самостійно закрити рахунок з нульовим залишком.
Не бачу ніяких проблем, окрім небажання співробітників банку
виконувати свої обов’язки по обслуговуванню кліентів…
«Клієнти нашого банку мають можливість здійснити
переідентифікацію (оновлення даних) за допомогою
відеоверифікації.»
То навіщо ви вимагаєте від кліента їхати в ваше відділення для розблокування мобільного додатку та БПК, якщо можете здійснити ідентифікацію
за допомогою відеоверифікації та не морочити кліенту голову.
Після розблокування кліент переведе свої кошти в інший укрбанк
та у застосунку закриє картку.
Після цього ви зможете самостійно закрити рахунок з нульовим залишком.
Не бачу ніяких проблем, окрім небажання співробітників банку
виконувати свої обов’язки по обслуговуванню кліентів…
Це все так і є! розрахунок що не буде людина морочитися і залишить кошти. Адже технічно, всі можливості є, вражає цинічність ситуації, що я як інвалід, візично не можу потрапити до відділення просто віднімають кошти. Як би предложили відправити пояснення, про інвалідність довідку, але просто, когось наймай, хай тебе везуть, і до речі, ще далеко на факт, що відділення буде доступне для осіб з інвалідністю
Я би ще зрозумів коли я відкривав рахунок у відділенні, то у відділенні треба закривати, можливо… але вибачте, коли ви даєте змогу дистанційно відкривати, а коли вам хочеться, закриваєте і просто направляєте клієнта на відділення, при тому що у вас же видно місце проживання, що відділення за 100 км. Як думаєте поїде людина за 100 км забирати 500 грн та ще впродовж 5 днів. Можете казати чи прикриватися вашими уставами та законами, але це чистої вод шахрайство, дуже шкода що мав з вами справу!
Прикро, що Ви маєте негативну думку про наш банк, але дистанційне закриття рахунку, на жаль, не передбачене. Ви, або Ваша довірена особа можете звернутися у відділення у будь-який зручний час. Залишок власних коштів буде зберігатися на спеціальному рахунку до моменту Вашого звернення у відділення для їх виведення.
Ось таке ваше вирішення, дякую! Бажаю вам більше віддалених кліентів та поменше відділень щоб кліентам було чим далі добиратися, адже тільки відділення закон, все інше то ваші проблеми, проходьте повз. Просто наволочі!!!
- +
- 0
-
- natashaGra
- 13 февраля 2025, 14:09
- #
Так оно уже сейчас так. В терминалах только кредитку бесплатно можно пополнить, об этом банк забыл предупредить. Отделений мало. Терминалов не в отделениях нет. Но при этом ещё и вот такой сервис в приложении
Вчора, 27 лютого, вирішили проблему! банк розблокували додаток, кошти перерахував. Через годину, блокування вернули. Надіюсь в подальшому зробите цю процедуру простіше для людей. В сучасності, коли все працює дистанційно, можно не гнати людину у відділення за десятки кілометрів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Живу в Дніпропетровській, у нас в місті відділення нема, найближче в м. Кривий Ріг, що майже за 100 км, на гаряч ліній кажуть, цитую:
Якщо немає змоги звернутись самостійно, може звернутись довірена особа за наявності нотаріальної довіреності. В довіреності мають бути прописані відповідні повноваження (закриття рахунку).
Мої пояснення не слухають, іншої можливості перерахувати кошти не існує.
Я надіюсь представник банку прочитає цей допис, як мені бути, поясню ще, я живу сам, приходить тільки соц працівник. абсолютно нема можливості когось посилати за 100 км. Як бути в такій ситуації, у вас повинен бути якись відділ по нестандартних ситуаціях.
Адже відкрити рахунок, через Дію можно, а закрити тільки фізично. Чому не можно прислати заяву дистанційно, адже існую Дія підпис, підписати мої підписом.
Бо це дуже походить на розрахунок на те що кліент не захоче возитися з незначними сумами, і просто заберете кошти
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.