Злочинні дії банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 20 января 2025, 23:11
- #
Причина скорее всего то что вы находитесь заграницей
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 30 января 2025, 21:21
- #
Причина, банковский произвол
- +
- +45
-
- Новий Новий Ізраїль вже тут
- 20 января 2025, 23:14
- #
Позвони Ахметову он решает такие вопросы за 2 минуты скажи что ты от меня
- +
- 0
-
- natashaGra
- 21 января 2025, 12:05
- #
Причина может быть какая угодно, тут в отзывах чего только не бывает. Только банк и тут отгородился от клиентов и пишет очередной копипаст. Вместо того, чтоб написать правда ли то что в отзыве и какие у банка претензии. Только пумб вряд-ли поможет , у него онлайн ничего нельзя сделать, все через отделение
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 30 января 2025, 21:22
- #
Да… Структура пумб недостойна внимания клиентов
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 5 февраля 2025, 23:48
- #
Дякую за відповідь. Але для мене проблема не вирішена. Не розумію, чому на скарзі стоїть відмітка ,Вирішено,. Згідно відповідіі банку я зателефонував 30.01.2025 на гарячу лінію та відповів на всі питання оператора, який поєднав мене з відділком безпеки банку. Я також відповів на всі питання представника цього відділку. Його відповідь була як попередні. Тобто спрацювала система безпеки і я повинен з’явитися у відділення банку або зробити доверенність. Але мені дуже важко це зробити за станом здоров’я, віком, мені 89 років, та відсутності грошей. ПУМБ заблокував мій рахунок з жовтня 2024 року. В мене вже багато боргів, а банк продовжує заробляти на моєму рахунку та багатьох інших, які він блокує. Також в мене немає довіреної особи, яка може це зробити. Країна закликає людей повертатися, але яким чином це зробити ,якщо банки блокують рахунки. Це підступний постріл у спину, щоб остаточно знищити потужність та незламність багатостраждальної української спільноти.
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 5 февраля 2025, 23:49
- #
Певно, що банк розуміє коли людина витратить час та немалі гроші на довіреність чи особисто з’явиться у відділенні банку, то він більше вже ніколи не користуватиметься послугами цього банку, який таким чином поводиться із старими літьними клієнтами. Тобто банку не потрібні клієнти, якщо він піклується тільки своїми інтересами і жодними клієнтів. Ніхто ніколи нікому не порадить такий банк.
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 8 февраля 2025, 17:54
- #
Доброго дня. Дякую Мінфін за намагання допомогти.
Але банк дійшов до того, що у приватну скриньку пише відверту брехню! Банк доповідає, що я не відповів на якийсь запитання. Я наголошую, що я особисто відповів на всі запитання двічи ,оператору та робітнику відділку безпеки. Я вимагаю керівників цього відділку прослухати запис нашої розмови від 30.01.25 та наказати цього робітника за те що він вводить в оману керівництво банку. І завдяки цьому банк втрачає багатьох своїх клієнтів.
Мова вже іде про десятки тисяч гривень з жовтня 2024. Ще раз нагадую, що мені 89 років і стан здоров’я не як у 18.
Чи банк хоче і далі користуватися моїми коштами та чекає моєї смерті??
Але банк дійшов до того, що у приватну скриньку пише відверту брехню! Банк доповідає, що я не відповів на якийсь запитання. Я наголошую, що я особисто відповів на всі запитання двічи ,оператору та робітнику відділку безпеки. Я вимагаю керівників цього відділку прослухати запис нашої розмови від 30.01.25 та наказати цього робітника за те що він вводить в оману керівництво банку. І завдяки цьому банк втрачає багатьох своїх клієнтів.
Мова вже іде про десятки тисяч гривень з жовтня 2024. Ще раз нагадую, що мені 89 років і стан здоров’я не як у 18.
Чи банк хоче і далі користуватися моїми коштами та чекає моєї смерті??
- +
- 0
-
- Борис Безуглов
- 25 февраля 2025, 0:21
- #
Ще раз наголошую, що операторам були надані всі відповіді і дані на запит. ПУМБ відповідає, що їм прикро. Мабуть їм прикро, що банк летить у прірву, слідом за іншими підприємствами, якщо не сказати гірше. І це тільки агонія. Бо це найгірший банк і за коментарями і за реальними прикладами. Але їм ніяк не прикро, що вони залишають літню людину без коштів на існування.це неможливо уявити у вік ІТ у 2025 році. Жоден банк такого не робить. З’являються питання, але їх вирішують дистанційно за допомогою технічних засобів. Лише ПУМБ знищує своїх клієнтів, замість того щоб допомагати їм.
Оце ПРИКРО!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Прошу захистити мене від злочинних дій банку ПУМБ, який заблокував мій рахунок, що є єдиним джерелом мого доходу. Це є моя пенсія. В електронному листі банк не оголошує причину блокування, а по ґарячій лінії зазначив як підозрілі дії на рахунку. Але я апелюю лише моєю пенсією задля зняття готівки, розрахунку у торгівельних мережах та транзакцій між рахунками лише українських банків. Відвідати установу банку та зробити довіренність я не можу, тому що зараз я знаходжуся на лікуванні у Франції після перебування в оточеному Маріуполі. Я вже 3 місяці знаходжуся без коштів до існування і лише завдяки волонтерам та рідним можу звернутися до вас. Прошу вас допомоги у вирішенні питання щодо розблокування мого рахунку та онлайн доступу до нього.