Проблеми з мобільним застосунком
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.5 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Все курсы банка |
Потім я спробував, звязатись з службою підтримки, спочтаку Телеграм потім Вайбер так нічого не завантажилось.
Далі краще, застосунок мене викинув і я так не зміг зайти, він просто завис на вході.
Видалив застосунок і переустановив на ново, в чат вдалось ура, ура зайти.
Плюс, що все ж таки в чаті мені виписку сформували, допомогли з питанням, підтримка на 👍
Тому до підтримки в мене не має питань, а ось з застосунком щось потрібно робити (можливо я занадто прискіпливий, але ж Ви тримаєте марку)
Відповідати не потрібно)
Описав свої болі
В цьому випадку радимо оновити застосунок ПУМБ до останньої версії. Для отримання виписки потрібно натиснути на картку, потім на «і» та внизу «Сформувати виписку».
Дякуємо, що поділились враженнями. Сподіваємось, що надалі застосунок буде приносити Вам лише позитивні емоції.