Некомпетентні та грубі оператори
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Вітаємо!
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.
Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.
Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Тобто на вашу думку, говорити «це що дитячий садок» адекватно?
Вітаємо!
Перевірка показала, що порушень з боку співробітника не виявлено.
Перевірка показала, що порушень з боку співробітника не виявлено.
Головна проблема в блокуванні. Ви безпідставно утримуєте мої кошти.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Під час звернення до відділення я зіткнувся з грубою та непрофесійною поведінкою працівників банку. Оператор банку відмовилася надати пояснення причин блокування. На мої неодноразові запитання я отримав зневажливу відповідь: «Це що вам, дитячий садок?». Згодом на мене почали підвищувати голос, через що я змушений був залишити відділення. З чого можу зробити висновок, що оператори банку або некомпетентні, або зацікавлені в утриманні коштів клієнтів.
Усі кошти, які знаходяться на моєму рахунку, є моїми особистими заощадженнями, що я накопичив із заробітної плати. Я пропонував надати докази походження коштів, але мені відмовили без жодних пояснень. Через це я опинився у вкрай складній фінансовій ситуації та змушений просити допомоги у близьких, аби забезпечити базові потреби.
Прошу негайно розблокувати мій рахунок, повернути доступ до особистих коштів і вжити заходів щодо неприпустимої поведінки працівників відділення. Вважаю, що така грубість і зневага до клієнтів є неприйнятними для банківської установи.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.
Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.