Проблема снять деньги со счёта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.
Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.
З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.
Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.
З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.
Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.
З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.