Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Владислав Гладкий 10 октября 2024, 12:28
Відкрив рахунок у цьому банку в 2022 році, але не користувався ним до цього місяця через нові ліміти на перекази з картки на картку. Вирішив почати використовувати рахунок для виведення грошей за кордоном через криптовалюту. Зробив три перекази з власних рахунків інших банків на загальну суму 150 тисяч гривень і один вихідний на 8 тисяч. При спробі здійснити другий платіж на 12 тисяч переказ було заблоковано, і я отримав повідомлення, що банк зв’яжеться зі мною протягом 5 хвилин. На жаль, через відсутність коштів на рахунку для роумінгу я не зміг прийняти дзвінок.

Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.

Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.

На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 октября 2024, 14:21
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 октября 2024, 11:21
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!

Комментарии - 2

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
14 октября 2024, 11:21
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!
+
0
Владислав Гладкий
Владислав Гладкий
14 октября 2024, 11:35
#
Немає жодного розуміння ситуації. Ви єдиний банк, з яким виникли проблеми, і який вимагає звернутися до відділення для закриття рахунку або вирішення проблеми. Я так розумію, це ваша політика проти тих, хто перебуває за кордоном, щоб утримувати їхні кошти.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки