Як ПУМБ блокує рахунки без пояснень: реальна історія!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 9 октября 2024, 12:25
- #
Это второй такой на этой странице. Очень похоже на системные действия
Ніякої реакції з боку банку, навіть не зв’язувались для детального вивчення ситуації. Як видно, для них це, мабуть, стандартна практика. Тільки я не розумію, в чому суть, бачу тільки беззаконня: без попередніх запитів заблокували все, хоча ніяких криптовалют, p2p, нічого: поповнення своїми заробленими підприємницькою діяльністю коштами, витрати через купівлю в інтернеті та фізично. Питання стосовно доходу, але його ніхто не задвав: всі документи є, я би міг підтвердити. Якось дуже і дуже все це дивно.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!
На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.
Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.
Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.