Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність співробітників дуже довга процедура вирішення питання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
17488453 4 октября 2024, 19:32
Маю дуже негативний досвід співпраці з ПУМБ, на мої звернення були відповіді: документи не надходили, чекайте, потім я з’ясувала, що документи вже чотири дні як банк отримав, але фахівці стведжували що нічого не отримували. Потім щоб пришвидшити доставку документу вирішила відправити електронною поштою з накладанням ЕЦП згідно законодавства, але мені відповіли, що без ЕЦП не приймають щей вставили виписки з Закону України, але після того як я надала докази того що лист був відправлений з дотриманням всіх норм, знову взяли на розгляд і потрібно знову чекати, коли я наполегливо спілкувалась з відділом підтримки, то була відправлена до нового оператору і все по колу. Показую докази правомірності — чекайте, і якусь відписку типо є процедура. А те, що банківські працівники не додивилися уважно хронологію подій, це нікого крім мене не цікавило
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 октября 2024, 20:26
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 7 октября 2024, 9:50
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!

Комментарии - 4

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
7 октября 2024, 9:50
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
+
0
natashaGra
natashaGra
7 октября 2024, 11:44
#
Ситуация странная, как и многое в этом банке. Неужели у работников нет квалификации и они не знают про ецп? А хождение по кругу с поддержкой это как? Банк похоже катится на дно
+
0
ygi9y
ygi9y
7 октября 2024, 13:55
#
Нужно вас уже поздравить 1200-й негативный коментарий!
+
0
natashaGra
natashaGra
7 октября 2024, 18:40
#
По вашей реакции — похоже вы работник банковской сферы и даже сотрудник этого банка
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Некомпетентність співробітників дуже довга процедура вирішення питання