Кешбек від партнерів не працює
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 14 сентября 2024, 8:57
- #
Вопрос про неверное начисление, а в ответ какой-то бред про банковскую тайну
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!