Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували рахунок , офіційну відповідь не можуть надати . Шахрайство!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OLEGONISIUS 3 сентября 2024, 9:48
Відкрив карту місяць тому, користувався, все було добре. Вчора мені прийшло, сповіщення, що рахунок мій заблокований і маю звернутись до відділення. Жодним чином з оператором онлайн немає можливості звʼязатись, відповідає лише бот і то автоматом говорить, що потрібно до відділення. Причину не говорить. Жодних офіційних листів щодо причини блокування, не надають. Таким чином утримують мої кошти і ускладнюють життя. Був написаний лист на офіційну електронну адресу, відповіді не отримав. Телеграм підтримка також не працює. Це взагалі жах. Раніше банк подобався, але враховуючи дану ситуацію, доведеться змінювати банк. Це неповага до клієнтів і їх вільного часу! Просто неподобство, шахрайство!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 12:11
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 сентября 2024, 12:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Комментарии - 2

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
4 сентября 2024, 12:29
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
0
makssss
makssss
7 сентября 2024, 23:31
#
П2п решили погонять? А то и в других банках у вас аналогичные проблемы
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Заблокували рахунок , офіційну відповідь не можуть надати . Шахрайство!