Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клієнти не важливо для банка.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
DmytroMoltas 26 июля 2024, 9:27
Довелося відвідати відділення банку 25.07.2024 за адресою проспект Соборності, 1, думав буде швидко. Прийшов о 14:57 обидві каси зариті співробітники сказали, що о 15:00 перерва закінчиться, минуло 30 хвилин у відділенні натовпу на людей чекає відкриття кас, більшість плюнула і пішла в сусідні банки. Чути, як касири сперечаються про правильність додавання якихось сум та клацання кнопок на калькуляторі. Як і більшість не витримав і пішов, не знаю, коли закінчилася перерва в касах. Висновок, клієнти для банку нічого не означають, головне, щоб у касира зійшлися якісь суми, це просто САВОК.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 июля 2024, 10:53
Вітаємо!
Нам прикро, що виникло негативне враження про відвідування нашого відділення. Ми перевіримо цю ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 30 июля 2024, 16:41
Вітаємо!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!

Комментарии - 1

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
30 июля 2024, 16:41
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Клієнти не важливо для банка.