Клієнти не важливо для банка.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Вітаємо!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Нам прикро, що виникло негативне враження про відвідування нашого відділення. Ми перевіримо цю ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!