Не рекомендую бути клієнтом ПУМБ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
- +
- 0
- Svetlana2024202
- 16 апреля 2024, 11:52
- #
Не розумію чому стоїть Проблема вирішена. ПРОБЛЕМА НЕ ВИРІШЕНА!!! Мої кошти заблоковані, я надала документи з перечня!!! Ви пишете вони не підходять та знову пишите перелік документів, які я вже надала з вашого же перечня документів!!!
- +
- 0
- Svetlana2024202
- 16 апреля 2024, 13:00
- #
2) Податкова декларація з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України).
Я вам подала декларацію з Квітанцією № 2, а ви пишете мені, що
податкова декларація платника податків за 2023 рік Банком не враховуються, оскільки, такі документи не відповідають затвердженому переліку в Банку документів, які б могли підтвердити фінансовий стан (наведено нижче).
Як це не відповідає???
Я вам подала декларацію з Квітанцією № 2, а ви пишете мені, що
податкова декларація платника податків за 2023 рік Банком не враховуються, оскільки, такі документи не відповідають затвердженому переліку в Банку документів, які б могли підтвердити фінансовий стан (наведено нижче).
Як це не відповідає???
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. На жаль за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після проведення перевірки.