Поповнення коштів через термінал
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 18
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 апреля 2024, 22:32
- #
И что с этими данными делать?
Тому, кому треба, той знає що робити з ПІБ та номером телефону та іншим набором ПД, особливо, коли поповнення відбувається великими сумами. І, взагалі, мова йде про Закон про захист персональних даних, ці дані є персональними і банк повинен їх захищати згідно Закону.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 апреля 2024, 22:44
- #
Банк должен посетителям глаза завязывать? Или там трансляция на 100 дюймовую плазму идёт?
Повернути боком термінал. Це не важко. І проблема зникне.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 апреля 2024, 22:48
- #
Даже стало интересно какой там терминал, обычно клиент своим телом закрывает его, а сбоку ничего не видно
- +
- 0
- SergeyNina
- 9 апреля 2024, 1:02
- #
У меня в отделении просто между терминалами которых два поставили перегородки. В вашем случае только развернуть или переместить. У меня тоже самое в магазине Фора с терминалом привата. Ещё хуже чем у вас — камера направленная на кассу снимает все что на экране и даже ввод пин кода. Атб переместило в угол.
Це все ненормально. Особливо ненормально у відділенні банку, місці де просто зобов"язані захищати персональні дані клієнтів та де банк сам встановлює правила де, що і як повино стояти. Тут не спишеш на власника магазину/торгівельно центру та чужі вимоги до розміщення. Тут банк сам вирішує чи піклуватися йому про клієнтів, чи й так зійде.
Відповідь для служби підтримки ПУМБ,
Навіщо банку ІПН ?? Дотримуватися закону про захист персональних даних банк повинен незалежно від будь чиїх ІПН.
Чи наданий ІПН може захистити екран від загального перегляду будь ким у даному відділенні?
Фото розміщення терміналу у цьому відділенні з доступом всіх, хто стоїть в касу, до всіх персональних даних на екрані, разом зі своїм ПІБ я з задоволення надішлю в НБУ. Дякую за формальну відписку.
Навіщо банку ІПН ?? Дотримуватися закону про захист персональних даних банк повинен незалежно від будь чиїх ІПН.
Чи наданий ІПН може захистити екран від загального перегляду будь ким у даному відділенні?
Фото розміщення терміналу у цьому відділенні з доступом всіх, хто стоїть в касу, до всіх персональних даних на екрані, разом зі своїм ПІБ я з задоволення надішлю в НБУ. Дякую за формальну відписку.
Вітаємо!
Ми детально перевірили Ваш відгук щодо розташування терміналу та бажаємо прислухатись до порад задля безпеки та комфорту наших клієнтів. Було пропрацьовано зміни в плануванні відділення, тому найближчим часом термінал перенесемо для більшого захисту персональних даних.
Ми детально перевірили Ваш відгук щодо розташування терміналу та бажаємо прислухатись до порад задля безпеки та комфорту наших клієнтів. Було пропрацьовано зміни в плануванні відділення, тому найближчим часом термінал перенесемо для більшого захисту персональних даних.
Вчора була колега у відділенні. Все незмінно. Він стоїть там же, де й стояв. Як розуміти вашу відповідь?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Термінал для поповнення коштів розміщено таким чином, що вся черга в касу банку, всі, хто знаходиться у відділенні, бачить всі ваші персональні дані — телефон, повний номер картки, ПІБ, суму. Половина персональних даних продовжує знаходитися на великому екрані поки ви не поповните всю суму. Всі будуть знати ваші ПІБ, номер телефону, всі ваші дані хто стоїть в черзі в касу.
Знайома вже зверталась на гарячу лінію з цього приводу ще місяць тому. Результату нема. Розвернути його так, щоб захистити персональні дані клієнтів у відділенні і не думають. Хоча це дуже просто — розвернути хоча б боком до черги. Отак банк ПУМБ захищає персональні дані клієнтів і піклується про їх безпеку. Мабуть, треба звертатися далі з приводу захисту ПД в цьому банку.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Ми детально перевірили Ваш відгук щодо розташування терміналу та бажаємо прислухатись до порад задля безпеки та комфорту наших клієнтів. Було пропрацьовано зміни в плануванні відділення, тому найближчим часом термінал перенесемо для більшого захисту персональних даних.