Відмова в обміні валюти.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вообще то при сдаче валюты паспорт не нужен.
тут 2 варианта либо страховку продать хотели или настолько плохая купюра что касир искал любой повод чтобы не взять ее…
тут 2 варианта либо страховку продать хотели или настолько плохая купюра что касир искал любой повод чтобы не взять ее…
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
- +
- +2
- Polina2025
- 31 января 2024, 19:13
- #
Надаль зараз сервіс у банку дуже поганий.
Він таким став не давно.
А з цього року подивиться на скарги.
Банк просто не піклується про свою репутацію.
- +
- +2
- natashaGra
- 9 февраля 2024, 10:10
- #
Т. е. приходишь один раз с паспортом книжечкой- актуализация, потом если по Дии — опять актуализация? И снова очередь в кассу? Похоже на создание препятствий , а не на сервис
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Я є клієнтом банку майже 10 років.
29 січня 2024 року близько 17.15 у відділенні № 5 ПУМБ у м. КРИВІЙ РІГ
(50063, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський р-н, вул. Едуарда Фукса, 51)
мені відмовили в обміні валюти. Касир мотивувала відмову через відсутність у мене оригіналу паспорта громадянина України. На мою пропозицію підтвердити мою особу через карту ПУМБ, та (або) у додатку «Дія», касир відповіла відмовою.
Хоча на державних сайтах значиться:
«Електронний паспорт у Дії має таку ж юридичну силу, як і ID-картка чи паспорт „книжечкою“. Це нормовано на рівні закону, а тому будь-які установи та організації в Україні зобов’язані приймати такий паспорт як посвідчення особи.»
Прошу пояснити.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.