ПУМБ БАНК ШАХРАЙ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 59
Так, а банка то вина в чем в краже денег ?
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:31
- #
У банка є функції одна з них безпечність кредитних вкладів. Банк винен в тому, що порушує корпоративний кодекс.
Також його відповіді на скаргу виглядає, як дитячий садок без статей, номер правил та абзаців по Закону.
Відписка від клієнта.
Й ще випадок случився 26.12 а банк перевів гроші 29.12.
Про це свідчить виписка.
Тобто на момент звернення банк міг все повернути.
Тепер до Вас питання чи є вина банку?
Якщо не має оперативного втручання у процес.
Що, на фішинговому сайті дані картки засвітили ?
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:34
- #
Який би не був сайт, банк винен блокувати платежі ліміт у них був 500 грн. для блокировки.
Дані не дані, але це робота банку Пумб.
В них є повноваження не проводити сумнівні операції, так вони дзвонять, якщо знімають 1000 грн.
А тут не дзвінка нічого.
Про який ліміт у 500 грн. йдеться ? Може про ліміт на оплати через Apple/Google Pay без введення ПІН-коду ? До карткових переказів цей ліміт стосунку немає.
«Дані не дані, але це робота банку Пумб.» — тобто Ви вважаєте, що Ви можете «світити» дані картки де завгодно, а у випадку чого винен буде банк ? Цікава думка…
«Дані не дані, але це робота банку Пумб.» — тобто Ви вважаєте, що Ви можете «світити» дані картки де завгодно, а у випадку чого винен буде банк ? Цікава думка…
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:38
- #
Взагалі то,якщо я оплачую товар карткою на свічу даними.
Банк винен забезпечувати безпеку платежам таким.
Кредитний ліміт, коли платиш карткою завжди запрошуєтся пін.
В даному випадку піну не було.
- +
- 0
- SergeyNina
- 22 января 2024, 23:38
- #
Выключайте оплату в интернете.
Это работает и не даёт списать деньги.
А теперь по сути — если вы не подтверждали оплату и не переходили сами по ссылкам и не вводили данные куда попало с подтверждением непонятных оплат начинайте чарджбек.
Если вы подтвердили оплату кодом из с сили приложения (3ds), вы прошли по ссылке и слили данные карты которые потом добавили в гугл пей и оплатили мошенники вам технически не могут веруть деньги это правила платёжной системы.
Клиенты оспаривали транзакции на алиэкспресс с 3ds за неотправленный или контрафактный товар, и оплаты через пейпал, так что чарджбэк работает, зависит от того как, банк подаст его в платежную систему. Банки всеми силами пытаются отмазаться и уговаривать клиента что эта операция необратимая
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:25
- #
Банк в цьому випадку відмазується, що не може, так як йому ліньки подати заяву на повернення.
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:26
- #
Можуть все вернути, конкретно банк не хоче подавати заявку на повернення. В правилах цього не має підключила чарджбек)
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:41
- #
Чарджбек подавала.
- +
- 0
- SergeyNina
- 22 января 2024, 23:40
- #
При оплате все равно это личные ваши деньги или кредитный лимит.
Кстати был отзыв не помню в каком банке тоже украли 40к кредитного лимита с карты и вернуть их невозможно так как человек сам перешёл по ссылке ввел данные и подтвердил действие не посмотрев что он пожтверждает
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:23
- #
Це не так. Банк говоре, що не може. Але у нього не має конкретної отсилки до правил абзац та пункт. А в правилах на які вони ссилаються не має не повернення.
Коли людина звертається з заявою й предоставляє факти, то банк забов’язаний повернути гроші.
Просто зараз війна в Україні й банки користуються панікою людей.
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:12
- #
Доброго, справа в тому, що у платіжній системі не має такого правила, це повинен ініціювати банк. Перевірила вже.
Повернення здійснюється написано в правилах за заявою банку. Тут конкретно банк не хоче повертати гроші. Не хоче подавати заяву на повернення.
- +
- 0
- Polina2025
- 24 января 2024, 9:39
- #
Вибачте, але Ви не можете з цією ситуацією справитись. Бо у Вас не має безпеки платіжної картки в банку.
Відповіді,які надходять з банку не мають ні правил назви, ні абзацу ні номеру, також не має підтвердження Законів.
А при уточненні даного питання у платіжних системах повернення не ініціював банк по ЧБ ми повертаємо гроші.
То Ваш банк ненадійний й я НЕ РЕКОМЕНДУЮ ваш банк клієнтам.
З цього року Ваш додаток й система надсилання повідомлень потребує корегувань, як й система безпеки.
Если Вы сами ввели подтверждающую СМС, таким образом авторизовав транзакцию, то даже полиция не поможет. И чарджбек также не поможет, так как будет разбирательство. И всё выяснится, «оно само» или «вы сами».
Более того, возможно вы в сговоре с теми людьми, что «на другом конце» и таким мошенническим путем пытаетесь кинуть банк на деньги (а таких случаев предостаточно)
2024 год на дворе, а финансово малограмотных людей почему-то становится всё больше. Парадокс.
Более того, возможно вы в сговоре с теми людьми, что «на другом конце» и таким мошенническим путем пытаетесь кинуть банк на деньги (а таких случаев предостаточно)
2024 год на дворе, а финансово малограмотных людей почему-то становится всё больше. Парадокс.
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 11:20
- #
Парадокс в іншому у нас війна, а коменти все ще російською мовою.
Нажаль з Вашого коментарю можна зробити висновок, що Ви працюєте в банку.
Та мабуть не зрозуміли, що написано українською…
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 11:49
- #
Ну, а про звинувачення про зговір, то у Вас багата фантазія.
Це легко перевірити в поліції.
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідну інформацію. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку.
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 11:24
- #
Вам надала всі документи на Вашу пошту особисто. Також надала рекомендації для не повторення таких ситуацій.
Але в принципі з інших відгуків зрозуміло, що то банк так працює.
Збої системи, переведення грошей не понятно куди, незакриття кредитів.
Вам треба перевірити своїх співробітників.
Вітаємо! На жаль, ми не можемо ідентифікувати Вас без персональних даних на цьому форумі. Просимо відповісти на наше повідомлення у приватних повідомленнях.
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 14:52
- #
Надала свої дані з ким веду переписку те ж.
Не понятно. Автор типа хочет решить проблему, но скрывает свои данные. А как он хочет , что бы разобрали его дело? Мутный тип
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 14:52
- #
По перші всі дані я передала особисто в Банк я не вина тут писати, хто я в коментарях. Також з банком маю переписку.
Все відкрито.
По друге, я живу в Україні, то будь ласка коменти на українській.
«По перші всі дані я передала особисто в Банк я не вина тут писати, хто я в коментарях.»
???
Вы вообще правильно воспринимаете правила этого сайта? Вы хоть поняли что вам банк ответил?
Вам надо было НА ЭТОМ САЙТЕ написать в ЛИЧКУ банку свои данные . Не здесь, не в этом отзыве, в комментариях , а в ЛИЧКУ банку
И уж тем более не на электронную почту. Каким по вашему образом банк идентифицирует автора этого отзыва ? Отзыв вы пишите здесь , а свои данные в эл.почте. Ну и как связать, что автор отзыва и автор письма в эл. почте один и тот же человек?
П. С. Чем дальше тем больше убеждаюсь, что автор крайне мутный тип . И тем меньше верится в правдивость его слов
«По друге, я живу в Україні, то будь ласка коменти на українській.»
Почитайте ст10 и ст 24 Конституции Украины и угомонитесь. Я буду говорить здесь на том языке, на котором сочту нужным, тем более с такими вралями как вы
???
Вы вообще правильно воспринимаете правила этого сайта? Вы хоть поняли что вам банк ответил?
Вам надо было НА ЭТОМ САЙТЕ написать в ЛИЧКУ банку свои данные . Не здесь, не в этом отзыве, в комментариях , а в ЛИЧКУ банку
И уж тем более не на электронную почту. Каким по вашему образом банк идентифицирует автора этого отзыва ? Отзыв вы пишите здесь , а свои данные в эл.почте. Ну и как связать, что автор отзыва и автор письма в эл. почте один и тот же человек?
П. С. Чем дальше тем больше убеждаюсь, что автор крайне мутный тип . И тем меньше верится в правдивость его слов
«По друге, я живу в Україні, то будь ласка коменти на українській.»
Почитайте ст10 и ст 24 Конституции Украины и угомонитесь. Я буду говорить здесь на том языке, на котором сочту нужным, тем более с такими вралями как вы
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 18:03
- #
Мені банк відповів що розбирається з моїм питанням.
Та надіслав номер.
Все ок.
Те ж почитайте Конституцію у нас державна мова українська.
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 18:10
- #
Якщо Ви не знаєте у скарг є номер й вони закріплюються за поштою.
Й надається банку номер скарги.
Там є всі дані, номер рахунку й ПІП.
Кожна
- +
- 0
- Polina2025
- 29 января 2024, 18:20
- #
Дякую за хєйт. Здебільшого Ваші коментарі майже під всіма скаргами банку ПУМБ. Ви або там працюєте, або Вам платять, щоб хейтити людей, які звертаються за допомогою. Або діляться своєю проблемою, щоб інші не попали в таку ж ситуацію.
Кстати, господа!
Что бы вы имели представление о персоне автора отзыва и о его «правдивости» я процитирую его коммент в другом отзыве о ПУМБе , где это чудо рассказывает о кешбеке за оплату ЖКХ в «других» банках
«Взагалі то з інших банків все доходить вчасно. Кєшбек в інших від 10−20%. Тут треба звернутись в банк.»
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/353252/#com4587855
Естественно, никакими доказательствами ссылками на «другие» банки где платят ОТ 10−20 кешбека за оплату ЖКХ это чудо не подтвердило
В общем то этого достаточно, что бы понимать с кем имеем дело.
Что бы вы имели представление о персоне автора отзыва и о его «правдивости» я процитирую его коммент в другом отзыве о ПУМБе , где это чудо рассказывает о кешбеке за оплату ЖКХ в «других» банках
«Взагалі то з інших банків все доходить вчасно. Кєшбек в інших від 10−20%. Тут треба звернутись в банк.»
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/353252/#com4587855
Естественно, никакими доказательствами ссылками на «другие» банки где платят ОТ 10−20 кешбека за оплату ЖКХ это чудо не подтвердило
В общем то этого достаточно, что бы понимать с кем имеем дело.
Тут так само пише про якийсь ліміт у 500 грн.для блокування платежу. Фантазія бурхлива…
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:43
- #
Взагалі картка витребує пін коли тратиш більше 500 грн. Кредитна Пумб.
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:49
- #
По перше я не вина читати всі коментарі під усіма постами. Мені як Вам за це не платять.
По друге,дякую, що я диво.
Ну, а по третє,
Взагалі то була акція на отримання картки конкретно у банку 10−20% кєшбеку.
Якщо Вам так цікаво.
Пумб надає лише 2%,
Інші 1%
Або 0,7%.
Тема закрита.
Пумб — шахрай.
Та до цього банку повертатись я точно не буду.
Топикстартеру ответ на все претензии (including requirements for communication in ukrainian language)
«Життя пройде, немов вода, і відцвіте, немов вишнева гілка… в житті одна помилка — не біда, біда, коли усе життя — помилка»
;)
«Життя пройде, немов вода, і відцвіте, немов вишнева гілка… в житті одна помилка — не біда, біда, коли усе життя — помилка»
;)
Гарно сказано… Хто автор ?
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:29
- #
Дякую за підтвердження, що Ви отримуєте гроші за коменти.
Цікаво,що саме мій коментар набрав більше всього коментарів.
- +
- 0
- Polina2025
- 31 января 2024, 18:58
- #
До речі,якщо сталась така ситуація,як зі мною, то банк дуже тягне резину для отримання відсотків від кредиту.
На картку набігли до речі великі проценти.
Тому як не крути банк все одно шахрай
Мало того,що не забезпечив безпеку грошів, їх вивели, то й нарахував відсотки.
Тому,щоб хто тут не писав.
Банк все одно не надійний.
Вітаємо! Ми все ще очікуємо від Вас додаткову інформацію, за допомогою якої у нас буде можливість Вас ідентифікувати. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ і фінансовий номер телефону або електронну пошту, з якої Ви здійснювали листування чи номер Вашого звернення.
«Вітаємо! Ми все ще очікуємо від Вас додаткову інформацію, за допомогою якої у нас буде можливість Вас ідентифікувати. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ і фінансовий номер телефону або електронну пошту, з якої Ви здійснювали листування чи номер Вашого звернення.»
Я фигею. То есть , автор ДО СИХ ПОР не дала в личку банку свои данные , но зато на три тома возмущений своих напечатала .
У меня лично окончательно утвердилось мнение, что автор выдумал или переврал свою историю
Я фигею. То есть , автор ДО СИХ ПОР не дала в личку банку свои данные , но зато на три тома возмущений своих напечатала .
У меня лично окончательно утвердилось мнение, что автор выдумал или переврал свою историю
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:50
- #
Я надала дані.
А Ви слідкуйте за своїми словами.
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:42
- #
Я надала Вам інформацію. Надала номер скарги, про яку Ви просили. Та сьогодні Ви дзвонили з номеру +380443544331 два рази.
Не треба писати, що я Вам не надаю дані.
Бо це велика лошь!
Думаю, можна підвести невеликий підсумок.Скоріш за все, автор знехтувала елементарними правилами безпеки і десь «засвітила» дані своєї картки.Або сама по необережності повідомила їх шахраям.Може повідомила код підтвердження — важко сказати, автор не описала яким саме чином було списано кошти.Тепер пробує «перекласти з хворої голови на здорову», тобто покласти відповідальність за втрату коштів на банк.При цьому є далекою від розуміння законодавства та загальних принципів роботи платіжних систем.Звинувачує банк у тому, що у своїх листах він не наводить ніяких посилань на конкретні статті законів.Але й у своїх твердженнях на жодну статтю законодавства не посилається.Ну і «по старій добрій традиції» називає коментарі своїх опонентів проплаченими.Каже, шо не збирається більше користуватись послугами ПУМБ — не думаю, що банк від цього багато втратить.
Автор, Ви можете звинувачувати кого завгодно й у чому завгодно, але якщо Ви не навчитесь грамотно користуватись платіжними інструментами, не засвоїте елементарних правил безпеки при роботі з картками — у Вас у майбутньому з`явиться не один привід для подібного відгуку.І це може бути картка будь-якого банку.
P. S. Українська, якою Ви вимагаєте спілкуватись від інших учасників форуму, у Вас самої «шкутильгає». Не завадило б трошки підтягнути, перш ніж іншим дорікати…
Автор, Ви можете звинувачувати кого завгодно й у чому завгодно, але якщо Ви не навчитесь грамотно користуватись платіжними інструментами, не засвоїте елементарних правил безпеки при роботі з картками — у Вас у майбутньому з`явиться не один привід для подібного відгуку.І це може бути картка будь-якого банку.
P. S. Українська, якою Ви вимагаєте спілкуватись від інших учасників форуму, у Вас самої «шкутильгає». Не завадило б трошки підтягнути, перш ніж іншим дорікати…
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:48
- #
Дякую, за комплемент про українську, вона в мене відміна.
Також є цікаві правила безпеки в інших банках з кредитними картками.
У них не має наприклад коду з іншого боку картки.
Ти можеш переводити гроші, але з твоєї картки крім тебе ніхто не може зняти гроші.
Так банк захистив свої гроші.
А тут Ви, як представники банку пишете бред.
Банк є сервісна організація.
Яка має функції.
Й зі своєю функцією він не справляється.
«КомплЕментів» я нікому не говорю, бо навіть не знаю що це таке.Хотів би зробити Вам комплІмент щодо Вашої української, але на жаль, не можу, трохи вона на компліменти не дотягує. Вона у Вас дійсно «відміНа», як і Ваші знання в області платіжних систем та банківського законодавства. Але точно не відміННа, як і Ваші знання… Щодо 3-значного коду на зворотній стороні картки — у Mastercard він називається CVC (Card Verification Code), у VISA — CVV (Card Verification Value).Не зрозумів, які у Вас претензії щодо цього коду, бо сказане більше нагадує просто якийсь набір речень і розбиратись у ньому я не маю бажання, як і напевне, хтось інший.Тому краще не пишіть усяку маячню (чи на Вашій мові - «бред»).
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:38
- #
Про те, як працює банк.
Відповідь банку:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в ДКБО є пункт :
2.26. Особливості використання Мобільних платіжних додатків.
2.26.4. Клієнт/ Держатель Картки, укладаючи цей Договір підтверджує своє розуміння того, що проведення операцій за Картковим рахунком з використанням мобільного платіжного додатку допускається Банком лише за умови
використання ліцензійних програмних засобів та мобільних платіжних додатків, а також типу карток прямо
визначених Банком на сайті Банку, та операції*, здійснені з використанням токенізованої картки шляхом перевірки*
відбитку пальця, введення паролю (графічного або числового) та іншим шляхом, передбаченим відповідним
портативним пристроєм або технічним засобом, і в такому випадку всі операції, здійснені таким чином, вважаються
проведеними безпосередньо клієнтом та не можуть бути оскаржені як несанкціоновані клієнтом.
Далі я пишу, так що оскардженню не підлягає нічого.
Банк знову пересилає це.
Тоді я питаю у банку,а якщо це помилково отправлені кошти, тоді банк мені відповідає:
Надаємо відповідь стосовно Вашого звернення щодо помилково перерахованих коштів.
Рекомендуємо Вам написати заяву у відділенні банку ПУМБ на оскарження,в якій Ви вкажете,що помилилися в цифрах карти отримувача.
Тепер питання, Ви говорите, що не повертаєте кошти в першому повідомленні, так навіщо до Вас звертатись, якщо існує договір. Проте
існує Закон України про Платіжні системи в яких банк повертає кошти.
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:40
- #
А якщо так написано двояко, то яка може бути довіра до банку.
А підписані ці два листа.
Користуйтесь усіма перевагами мобільного банкінгу в застосунку ПУМБ Online!
З повагою,
Центр обслуговування клієнтів ПУМБ
+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290−7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)
info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua
Тобто реквізитами банку
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:40
- #
Тому банк є шахраєм.
- +
- 0
- Polina2025
- 2 февраля 2024, 19:57
- #
Нажаль правила сайту не дають змогу показати скріншоти переписки з банком.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
В цей день з кредитної картки ВСЕЗМОЖУ в ПУМБ в мене зняли гроші.
При зверненні у банк мені почали розповідати, що не можна віддавати свої реквізити іншим особам.
Хвилиночку, але всі покупки, які ми робимо через інтернет, ми розголошуємо дані.
То навіщо мені картка, яка не має захисту навіть кредитних грошей?
Є правило, якщо людина обратилась день у день та помилково відправила кошти то банк повертає гроші.
А тут банк не сприяє затриманню злочинців.
А сприяє шахраям в їх злочинних діях.
Повернути мені кошти не хотять розповідають про правила Мастеркарту при переписуванні з Майстеркартом мені повідомили, що проблем з поверненням коштів не має, але банк повинен звернутись до платіжної системи.
Банк не хоче звертатись й дійшов до абсурду ситуації, коли переслав мені, щоб я надала по своєму рахунку виписку, куди здійснювалась операція та дані шахраїв, які конєчно в мене не має бо я не здійснювала операцію по зняттю грошей.
Банк просто не справляється з функціями захисту своїх кредитних коштів.
Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк для тримання коштів.
Бо якщо Ви платите з сайту та здійснюєте електронні покупки банк не може захистити Вашу картку від дій шахраїв. А замість проведення банківського розслідування в грубій формі нехтують Кодексом комерційної етики банк ПУМБ.
Але він перераховує в статистиці скільки було здійснено за рік операцій та скільки надійшло на карточку без згоди клієнта. А це те ж порушення…
Також надсилає без згоди клієнта спам своїх не потрібних послуг.
Зараз банк збільшив ліміти здійснення операцій, але не говоре проте, що сприяє шахраям у виведенні коштів з Вашого кредитного рахунку.
Замість того, щоб сприяти затриманню шахраїв за розкриттю злочинів.
Банк нищить свою репутацію та нехтує своїми цінностями.
При наданні відповіді НБУ збрехав про правила, яких не існує в Mastercart.
Для банку головне кількість вкрадених грошей, а не клієнт та Закон про банківську діяльність.
Також всі відповіді банку надаються без підпису та без печатки.
Та не офіційно без зазначення реквізитів.
ПУМБ банк сприяє шахраям володіти грошима.
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.