Замовлення готівкої валюти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +1
- KotletaDollarov
- 11 января 2024, 13:15
- #
Сейчас куча банков привозит валюту под заказ бесплатно, пумба — единственный, который за это еще дерет деньги. И много где можно онлайн поменять 50К грн на доллар и снять либо сразу (заранее заказав) либо через несколько дней
- +
- +1
- Недорого Отзывы
- 11 января 2024, 13:28
- #
То есть вы пришли в банк купить валюту за гривны, но курс изменился. Вы заказали и привезли в банк 100 баксов, а денег у вас с собой только на 95? Из-за того что в рассылке не обновилась информация, а 95 вам не дают купить?
Вчора надіслали повідомлення, що рішення мого питання потребує детального розгляду і це може зайняти до 30 днів. Просто цікаво, що тут можна так довго досліджувати? Схоже, що ніхто нічого особливо вирішувати по цьому питанню не збирався та й не планує…
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Дякую, що надаєте можливість відчути себе обманутим, ще й доплативши при цьому 100 грн.
Вхід у відділення Банку безкоштовний, але якщо там повісити табличку, що вхід платний, то будуть і ті, хто заплатять і Ви при цьому будете гарантувати, що для таких клієнтів двері точно будуть відчинені але ж платити не обовязково.
Ваш фахівець з контакт- центру стверджує, що банк виставляє курс продажу валюти ще до моменту відкриття відділення (за півгодини до відкриття). А після відкриття відділення курс змінюється.
При оформленні послуги замовлення готівкої валюти є примітка (для купівлі в обраному відділенні з мінімальною комісією) — логічне запитання, мінімальна комісія — це 100 грн, які я заплатив, а міг в реальності і взагалі не платити…
Я не задоволений таким сервісом, функція PUSH-повідомлень про зміну курсів в мене не працювала і я відчуваю, що банк просто скористався тим, що приховав інформацію від мене і заробив на мені 100 грн. Відмовитися від цієї послуги після замовлення Банк не дозволяє!
Вхід у відділення Банку безкоштовний, але якщо там повісити табличку, що вхід платний, то будуть і ті, хто заплатять і Ви при цьому будете гарантувати, що для таких клієнтів двері точно будуть відчинені але ж платити не обовязково.
Ваш фахівець з контакт- центру стверджує, що банк виставляє курс продажу валюти ще до моменту відкриття відділення (за півгодини до відкриття). А після відкриття відділення курс змінюється.
При оформленні послуги замовлення готівкої валюти є примітка (для купівлі в обраному відділенні з мінімальною комісією) — логічне запитання, мінімальна комісія — це 100 грн, які я заплатив, а міг в реальності і взагалі не платити…
Я не задоволений таким сервісом, функція PUSH-повідомлень про зміну курсів в мене не працювала і я відчуваю, що банк просто скористався тим, що приховав інформацію від мене і заробив на мені 100 грн. Відмовитися від цієї послуги після замовлення Банк не дозволяє!
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 18 января 2024, 15:28
- #
Банковская тайна? а при чем тут она, рассказывай
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.