Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
14938457 10 января 2024, 19:03
Я є клієнтом цього недобанку більше 7 років. Вирішив собі відкрити преміум пакет Блек, погодившись з умовами тарифів на умовах щомісячної оплати. Але недобанк мені відмовив мотивуючи тим що «нашою картою потрібно не тільки комуналку оплачувати».
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.

Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 9:24
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 января 2024, 19:17
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Комментарии - 7

+
+7
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
10 января 2024, 20:18
#
Вип картой оплачивать коммуналку собрался?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
10 января 2024, 20:48
#
Этот пакет услуг бессмысленный. Всё тоже что и в «все карте» а остальным воспользоваться невозможно в условиях войны когда летать самолётом не выйдет.
+
0
14938457
14938457
11 января 2024, 17:34
#
Тарифы немного другие
+
+1
natashaGra
natashaGra
10 января 2024, 21:59
#
Все равно странно, ну хочет клиент платить за вип — пусть платит. Это ж его деньги. Тут другой банк вечно свой голд как угодно пытается впихнуть, лишь бы взяли
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
10 января 2024, 23:00
#
А пумб хочет видимо сохранить деньги клиента, хоть немного в грубой форме
+
0
Julchen93
Julchen93
13 января 2024, 16:46
#
Цікаво, яке рішення має прийняти банк… Невже для отримання картки VIP клієнта тепер потрібно отримати погодження банку?.. Дивна відповідь
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
15 января 2024, 19:17
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів