Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmytro1977 1 марта 2023, 12:30
За рік війни цей банк так і не спромігся розробити процедуру для ідентифікації клієнтів на окупованих територіях. Уявіть собі бердянську пенсіонерку, котра оновила ПУМБ-онлайн, не маючи вайберу на фінансовому номері. Тепер людина півроку не має доступу до рахунку, їй нараховують відсотки за прострочений невеликий кредит, котрі вона не може погасити за рахунок пенсії, котра накопичується на рахунку в цьому ж банку. Це непрофесійно, аморально та огидно. Неможливість поновити доступ до застосунку через відео-зв'язок — це просто ганьба.
ПУМБ
Ответ банка
1 марта 2023, 19:22
Вітаємо!

Наразі для наших клієнтів з'явилася можливість відновлення паролю у мобільному застосунку ПУМБ Online через відеоверифікацію. Дана функція доступна для користувачів IOS та Андроід версія застосунку Android2.248.0.
krendel 1 марта 2023, 11:06
13 лютого звернувся із запитанням на гарячу лінію. Чекав на зворотний зв’язок. Її немає. 24 лютого звернувся знову, номер звернення 1807276830. Повна тиша… Жах!
ПУМБ
Ответ банка
1 марта 2023, 19:07
Вітаємо, Денисе Вікторовичу!

Наші спеціалісти намагалися з вами зв'язатися декілька разів та з'єднання відсутнє. Будь ласка перевірите налаштування телефону чи не заблоковані вхідні дзвінки від Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TatyanaPaul 27 февраля 2023, 16:07
МОШЕННИК берет предоплату и не отсылает товар.Лосюк Андрей вот его номер карты 5355 2800 1659 2444.Выставляет объявления на Olx и обманивает людей.Взял предоплату 200грн за телефон который хотела купить своему ребенку, а теперь осталась без подарка и денег.Вот его номер телефона 093 414 5592, на который пытаюсь все время дозвониться.При чем он даже и номер не отключает и объявление на олх так и висит. Как может быть так что на карту приходят жалобы в банк и банк не блокирует карты его и не ставит в черный список мошенников.Берегитесь таких бессовесных людей которые наживаються на нас.Напила чтоб другие не попались.
ПУМБ
Ответ банка
1 марта 2023, 10:11
Вітаємо!

Дякуємо за інформацію. Дані передано до відповідного підрозділу банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Drako11 27 февраля 2023, 13:24
Отделение по адресу: Львов, ул. Героев УПА, 76
Банк заблокував рахунок, по телефону не відповідають, не називають причини, а поті взагалі заблокували мій номер телефону. У відділенні теж нічим не допомогли, просто клоунада.
ПУМБ
Ответ банка
1 марта 2023, 10:02
Вітаємо!
Ми хочемо розібратися в ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Минфин
Ответ администратора
2 марта 2023, 9:06
Відгук не зарахований (на 01.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
sashadad0035 24 февраля 2023, 8:15
Думал хороший банк, а оказался Г с большой буквы, фин мониторинг банка заблокировал все счета, требуют происхождения средств за 2 года, хотя до этого никаких проблем не было, прислал личный менеджер запрос просто в файле ворд, что нужно предоставить. нет не официального запроса, ничего.
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то сотрудник решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании.
ПУМБ
Ответ банка
24 февраля 2023, 12:48
таємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви надати Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
PonomarenkoA 24 февраля 2023, 7:44
Доброго дня. З мого рахунку почали стягувати відсоткі за користування овердрафта, хоча він с самого початку заблокован і я ніколи їм не користувался. Оператор зафіксовал, що це технічній сбой, гроші повернуть і взагалі прибрал цю послугу. Але наступного дня гроші знову сняли та через звонок до кол центру з’явилося, що цю послугу ніхто не прибрал та знову пообіцяли розібратися. Як так можна ставитися до клієнта?! Як я маю робити в такому випадку?
ПУМБ
Ответ банка
24 февраля 2023, 12:31
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочем розібратися та надати зворотній зв'язок. Напишіть нам в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Володимир Нотченко 22 февраля 2023, 13:12
30 января написал тут о своей проблеме, ответили что передали информацию куда нужно и занимаются вопросом. С тех пор ни ответа ни привета. Сегодня пошел в банк оператор мне говорит что документы которые я предоставил не подходят, тогда почему вы мне об этом не сообщаете, я вам предоставлю другой документ. Почему мне ничего не говорили на горячей линии когда я звонил, мне говорили ждите и всё. Сотрудники банка которые не знают что им нужно это нормально? А какой алгоритм решения если ситуация не стандартная? Сколько мне ждать и чего? Вы можете действительно заняться моим вопросом? Ни в отделении ни на горячей линии мне не могут помочь
ПУМБ
Ответ банка
23 февраля 2023, 17:35
Вітаємо, Володимире Васильовичу!
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Проблема решена
Vova Vova 21 февраля 2023, 12:38
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 23/129
14.02.2023 зайшов у відділення ПУМБ,
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 февраля 2023, 15:00
Вітаємо, Володимире!

Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Eugene Kulik 20 февраля 2023, 20:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Деревлянская, 8
День не віщував біди…
«Ваш рахунок заблоковано, зверніться до відділення банку»
Із дружиною завітали до відділення банку, що за адресою вулиця Деревлянська, 8 (м. Київ)
Нам було озвучено, що зняття готівкових коштів перевищує ліміти за вашим внутрішнім фінмоніторингом, нам надали лист документів, необхідних для надання банку із метою підтвердження законності їх отримання.

Наступний раз через тиждень завітали до банку вже із документами, як виявилось, банк не приймає документи із «Дії» (ОК-5, ОК-7) у цьому ж відділенні нам по-хамськи відповіли, що нікому це не потрібно і в принципі персоналу плювати на цю ситуацію, ну і найкраща фраза банку ПУМБ: «нічого із цим не можемо зробити».
А ще здивувала фраза, «як ви думаєте фінмон буде ваші документи читати, навіщо нам QR на документах та паролі, ви що думаєте у них телефони є?»
Ви правда, серйозно? Думаю ваш банк у кам’яному віці, якщо у персоналу немає телефонів…
Ваш співробітник розлив чай на наші документи прямо під час візиту. Як це пояснити?
Далі — усе, що співробітниця встигла відсканувати, мала б передати банку, але ні…

До нас по телефону звернувся інший співробітник вашого банку, із проханням надати ті самі документи. Навіщо? Ви ж уже отримали їх у паперовому вигляді…
Вже більше місяця пройшло із моменту їх надання, отримуємо прохання надати більш детальні пояснення, але все вже описано у першій заяві. Чому така неповага до клієнта? У країні війна, ви блокуєте незаконно рахунки, і навіть після отримання усіх документів нічого не робите.

Рахунок ніхто не розблоковує, кошти зависли, та утримуються банком НЕзаконно.

Навіщо ваш банк, якщо вам плювати на клієнтів, і ви відкрито показуєте це при візиті до банку?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 февраля 2023, 13:44
Вітаємо!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).

Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що задля збереження банківської таємниці, ми не можемо обговорювати це з третіми особами. Тому, просимо Вашу дружину написати нам у приватні повідомлення на порталі або у Facebook https://www.facebook.com/pumbua.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 18:01
гарні менеджери, все швидко та зручно — особливо грамотні консультації та підказзки як краще зробити зняття чи поповнення.
SergeyVB 20 февраля 2023, 14:14
У своєму ОТП банку, помітив списання за три операції 25000 + 25000 + 13000 грн. За декілька днів до цих списань я отримував ці сумми від відправника ПУМБ банку за продаж товару. Звернувшись до підтримки свого ОТПбанку, мені повідомили, що ПУМБ банк ініціював ПОВЕРНЕННЯ цих сумм, ВІДМІНУ цих операцій. Тож кошти, котрі я отримав за продаж товару — у мене відняли, звязку з покупцем, котрий клієнт ПУМБ банку немає. Він отримав товар — є докази. Але мій ОТП банк сказав, що нічим допомогти не може, що мені слід самостійно звернутись до ПУМБ банку для вирішення цього питання. І ще що ПУМБ банк має таку змогу опцію, відміняти надходження і раз так зробили, значить мали право (і адміністрація ОТП вже нічого тут зробити не може). Це якесь безчинство, або шахрайство зі сторони ПУМБ банку, коли він самостійно без ніяких повідомлень, упереджень бере і відміняє надходження! І що робити, до кого подавати в суд?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 18 февраля 2023, 7:55
Не приучен я как-то хвалить ПУМБ. Но тут был приятно удивлен.
Заходил в отделение ПУМБ по кой каким своим делам, а заодно и дай, думаю, спрошу- « закончился срок валютного депозита, заказать ли деньги прямо сейчас можно? » И был приятно удивлен- оказывается если срок вашего валютного депозита истек, то даже не обязательно заказывать доллар наличный. Просто зайди в кассу, предъяви паспорт и валютную карту и забирай хоть сейчас свои доллары. Причем, даже без просьб, сами купюры выдали все новенькие одна в одну.

Вспоминаю свою «эпопею» с получением такого же депозита у МОНО, тогда пока намучался пока заказал, потом когда забирал деньги в кассе банка «партнера «так и норовили всучить всякий хлам. А тут ПУМБ вы приятно удивили, безо всякой волокиты, буквально за минуту времени и безо всяких проблем.

Спасибо
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 февраля 2023, 16:14
Вітаємо!

Дякуємо за високу оцінку обслуговуванню у нашому відділенні. Працюємо для Вас!
Хочу висловити слова подяки адміністратору залу відділення банку ПУМБ за адресою вул. Німецька, 7 — Аліні. Співробітник завжди привітний, дуже уважний до кожного клієнта у вирішенні питань, одягнений по дрес коду, розповідає про переваги функцій додатку, якими я раніше не користувалась. Враження лише позитивні
ПУМБ
Ответ банка
17 февраля 2023, 12:31
Вітаємо!

Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Минфин
Ответ администратора
17 февраля 2023, 13:32
Відгук зарахований (на 17.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хочу поблагодарить сотрудника (персонального менеджера) отделения КР3 Немецкая 7, город Кривой Рог, Яцеленко Светлане!
Я, являюсь ВИП клиентом и представителем еще троих ВИП клиентов, обслуживаюсь в ПУМБЕ больше десяти лет как персона и мне есть с чем сравнивать!
За 4 годы активной работы со Светланой у меня и моих партнеров только положительные впечатления.
Светлана, всегда вежлива, оперативно решает любые вопросы, помогает с решением вопросов со смежными подразделениями отлично знает продукты персоны, умеет находить компромиссные решения и всегда стараться максимально быстро и самое главное, выгодно для клиентов, решить вопросы!
Даже когда она в отпуске, к ней всегда можно обратиться за помощью и она никогда не откажет и всегда остается на связи. Светлана всегда приветлива, ухожена!
Очень профессиональный сотрудник, про которого я всегда даю всем знакомым самые лучшие рекомендации! Спасибо банку за такое премиальное обслуживание и таких сотрудников! Остаемся вместе с ПУМБ!!!
ПУМБ
Ответ банка
16 февраля 2023, 18:28
Вітаємо!

Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chalyalena 15 февраля 2023, 20:20
Я очень давний клиент ПУМБа. Всегда считала банк одним из самых надёжных. Но, то, что происходит с банком в настоящее время не поддаётся никакой критике. Мобильное приложение отображает непонятно какие суммы задолженности, операторы горячей линии не могут решить ни один вопрос. Деньги списываются с карты без всяких объяснений. Банк умышленно уничтожает своих клиентов морально, такое впечатление, что просто издеваются. Очень хочется обратиться к господину Ахметову с просьбой навести порядок, иначе клиенты просто будут уходить толпами.
Никому никогда не порекомендую ПУМБ, наоборот отговорю от сотрудничества с ним.
ПУМБ
Ответ банка
16 февраля 2023, 10:10
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви більш детально уточнити інформацію щодо ситуації яка склалася та надайте Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
AlyonaG111 15 февраля 2023, 11:11
Ужас! Зная, что у человека нет работы и проблемы со здоровьем, насчитывают конские проценты, звонят и угрожают, что будут обзванивать всех знакомых, хотя законом это запрещено. Хамят, звонят в нерабочее время, прессуют как могут. Никогда в жизни больше не свяжусь с вами, мародеры! Худший банк в Украине! Лучше потратить деньги на грамотного юриста, дабы лишней копейки вам не отдать, еще и за моральный ущерб свое отсудить.
Предлагала сама вам пролонгацию, реструктуризацию-бестолку. Хотите максимально вытащить все, а потом предложите что-то сделать? Желаю побывать в моей ситуации каждому, кто там работает. Нелюди.
ПУМБ
Ответ банка
15 февраля 2023, 15:13
Вітаємо!

За можливості ми просимо вносити щомісячні платежі, щоб не накопичувати заборгованість на майбутнє. Клієнтам, які зараз втратили змогу погашати мінімальні платежі, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки на протерміновану заборгованість.

Будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, час останнього дзвінка і номер, з якого він надійшов. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Yevhenii090191 14 февраля 2023, 3:30
Приложение отправляет деньги без комиссий, при закрытии кредитной карты часть долга списали, пользуюсь дебетовым счётом, проблем с банком не было
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 февраля 2023, 9:12
Вітаємо!

Дякуємо, що оцінили роботу нашого додатку ПУМБ Online. Цінуємо співпрацю з Вами та зворотній зв'язок.
Минфин
Ответ администратора
14 февраля 2023, 11:51
Відгук зарахований (на 14.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Проблема решена
Vladimir26K 13 февраля 2023, 19:40
Договір 2001025507901 від 26.04.2018р.
кредитний рахунок, який вже майже 5 років банк не в змозі закрити!!!
Скільки б заявок не залишив, жодного сенсу. Скільки б разів не звертався у відділення, жодного вирішення.
Виникає передчуття, що банк робить це НАВМИСНО, щоб стягнути додаткові комісії/проценти!!! Ви аферисти
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 февраля 2023, 20:58
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося і надамо Вам зворотній зв'язок.
Polprolog 13 февраля 2023, 16:01
добрый день, 24 жовтня 2022 года, мою карту заблокировали и просили предоставить источник происхождение средств, мной было написано письмо в Днепровское отд 1, 20 декабря 2022 года в городе Днепр, и по сию минуту ответа я так и не получил, на горячей линии банка говорят нужно обращаться отделяете с письменным объяснением, но в отделение как мы видим не происходит ничего.
так же хотелось бы рассказать о том, что при отправки средств нужно внимательно проверять не задвоился ли платёж, так как у меня такое случилось, на пару секунд пропал интернет и я отправил один и тот же платёж 2 раза, ПУМБ мне ответил это не наша вина обращайтесь к получателю, а моно банк предоставил ответ: клиент не хочет возвращать средств.

вот так вот. мало того что ПУМБ может заблокировать карту и пол года не давать ответа, так ещё и не признавать свою вину в ошибке приложение, я уже опускаю тот факт как в отд Днепра сотрудники разговаривают с клиентом.

прошу сотрудников банка выйти на связь и объяснить, что мне делать.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 февраля 2023, 17:31
Вітаємо!

Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-99999», це означає блокування рахунку, а не від'ємний баланс.
Darina1991 13 февраля 2023, 13:36
Доброго дня. Хочу скористатися програмою прощення боргу у Банку ПУМБ. На гарячій лінії сказали, що така пропозиція мені недоступна. Вже не один рік маю кредит у цьому банку і платила весь цей час немалі відсотки, тим самим по суті вже давно закривши цей кредит. Зараз сама дзвоню і пропоную внести 50% від повної заборгованості, щоб кредит закрили, а мені відмовляють. Платити далі такі суми просто на відсотки не бачу сенсу. Допоможіть розібратися в цій ситуації.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 февраля 2023, 14:24
Вітаємо!

Часткове прощення протермінованої заборгованості по кредитах надається на акційних засадах. У акції беруть участь лише клієнти, які отримали відповідну пропозицію у вигляді СМС, Viber-повідомлення чи сповіщення у додатку ПУМБ Online. Якщо Ви маєте протерміновану заборгованість і труднощі з її закриттям, рекомендуємо звернутися до нашого відділу заборгованості для консультації щодо альтернативних варіантів погашення. Для цього можна написати на borg@pumb.ua, чи звернутися за номерами:

044 290 84 84
096 290 84 84
095 290 84 84
093 290 84 84

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝