×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Цей банк безнадійний.
Наразі для наших клієнтів з'явилася можливість відновлення паролю у мобільному застосунку ПУМБ Online через відеоверифікацію. Дана функція доступна для користувачів IOS та Андроід версія застосунку Android2.248.0.
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Наші спеціалісти намагалися з вами зв'язатися декілька разів та з'єднання відсутнє. Будь ласка перевірите налаштування телефону чи не заблоковані вхідні дзвінки від Банку.
Комментарии (1)
Мошенник вашего банка
Дякуємо за інформацію. Дані передано до відповідного підрозділу банку.
Комментарии (3)
Заблокували без Пояснень
Ми хочемо розібратися в ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
ПУМБ фин мониторинг
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то сотрудник решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании.
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви надати Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Работа консульта
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочем розібратися та надати зворотній зв'язок. Напишіть нам в особисті повідомлення номер телефону з якого Ви телефонували та дату дзвінка.
Комментарии (1)
Нет никакой реакции на обращение
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Комментарии (1)
Роблять перепону при поповненні Вільного вкладу (8%)
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Блокують рахунок, без пояснень, після надання офіційних документів незаконно утримують кошти
«Ваш рахунок заблоковано, зверніться до відділення банку»
Із дружиною завітали до відділення банку, що за адресою вулиця Деревлянська, 8 (м. Київ)
Нам було озвучено, що зняття готівкових коштів перевищує ліміти за вашим внутрішнім фінмоніторингом, нам надали лист документів, необхідних для надання банку із метою підтвердження законності їх отримання.
Наступний раз через тиждень завітали до банку вже із документами, як виявилось, банк не приймає документи із «Дії» (ОК-5, ОК-7) у цьому ж відділенні нам по-хамськи відповіли, що нікому це не потрібно і в принципі персоналу плювати на цю ситуацію, ну і найкраща фраза банку ПУМБ: «нічого із цим не можемо зробити».
А ще здивувала фраза, «як ви думаєте фінмон буде ваші документи читати, навіщо нам QR на документах та паролі, ви що думаєте у них телефони є?»
Ви правда, серйозно? Думаю ваш банк у кам’яному віці, якщо у персоналу немає телефонів…
Ваш співробітник розлив чай на наші документи прямо під час візиту. Як це пояснити?
Далі — усе, що співробітниця встигла відсканувати, мала б передати банку, але ні…
До нас по телефону звернувся інший співробітник вашого банку, із проханням надати ті самі документи. Навіщо? Ви ж уже отримали їх у паперовому вигляді…
Вже більше місяця пройшло із моменту їх надання, отримуємо прохання надати більш детальні пояснення, але все вже описано у першій заяві. Чому така неповага до клієнта? У країні війна, ви блокуєте незаконно рахунки, і навіть після отримання усіх документів нічого не робите.
Рахунок ніхто не розблоковує, кошти зависли, та утримуються банком НЕзаконно.
Навіщо ваш банк, якщо вам плювати на клієнтів, і ви відкрито показуєте це при візиті до банку?
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону «Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що задля збереження банківської таємниці, ми не можемо обговорювати це з третіми особами. Тому, просимо Вашу дружину написати нам у приватні повідомлення на порталі або у Facebook https://www.facebook.com/pumbua.
Комментарии (2)
Все чудово
Написать комментарий
ПУМБ банк самостійно повертає (відміняє) перекази від своїх клієнтів без ніяких пояснень
Комментарии (3)
Приятно удивлен
Заходил в отделение ПУМБ по кой каким своим делам, а заодно и дай, думаю, спрошу- « закончился срок валютного депозита, заказать ли деньги прямо сейчас можно? » И был приятно удивлен- оказывается если срок вашего валютного депозита истек, то даже не обязательно заказывать доллар наличный. Просто зайди в кассу, предъяви паспорт и валютную карту и забирай хоть сейчас свои доллары. Причем, даже без просьб, сами купюры выдали все новенькие одна в одну.
Вспоминаю свою «эпопею» с получением такого же депозита у МОНО, тогда пока намучался пока заказал, потом когда забирал деньги в кассе банка «партнера «так и норовили всучить всякий хлам. А тут ПУМБ вы приятно удивили, безо всякой волокиты, буквально за минуту времени и безо всяких проблем.
Спасибо
Дякуємо за високу оцінку обслуговуванню у нашому відділенні. Працюємо для Вас!
Комментарии (3)
Подяка
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность
Я, являюсь ВИП клиентом и представителем еще троих ВИП клиентов, обслуживаюсь в ПУМБЕ больше десяти лет как персона и мне есть с чем сравнивать!
За 4 годы активной работы со Светланой у меня и моих партнеров только положительные впечатления.
Светлана, всегда вежлива, оперативно решает любые вопросы, помогает с решением вопросов со смежными подразделениями отлично знает продукты персоны, умеет находить компромиссные решения и всегда стараться максимально быстро и самое главное, выгодно для клиентов, решить вопросы!
Даже когда она в отпуске, к ней всегда можно обратиться за помощью и она никогда не откажет и всегда остается на связи. Светлана всегда приветлива, ухожена!
Очень профессиональный сотрудник, про которого я всегда даю всем знакомым самые лучшие рекомендации! Спасибо банку за такое премиальное обслуживание и таких сотрудников! Остаемся вместе с ПУМБ!!!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Написать комментарий
Что происходит с банком ПУМБ
Никому никогда не порекомендую ПУМБ, наоборот отговорю от сотрудничества с ним.
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми хочемо розібратися в ситуації. Чи можете Ви більш детально уточнити інформацію щодо ситуації яка склалася та надайте Ваше ПІБ на ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Если бы можно было оценивать в минус звёзды,то я бы поставила максимальное количество
Предлагала сама вам пролонгацию, реструктуризацию-бестолку. Хотите максимально вытащить все, а потом предложите что-то сделать? Желаю побывать в моей ситуации каждому, кто там работает. Нелюди.
За можливості ми просимо вносити щомісячні платежі, щоб не накопичувати заборгованість на майбутнє. Клієнтам, які зараз втратили змогу погашати мінімальні платежі, ми не нараховуємо штрафів та не підвищуємо відсотки на протерміновану заборгованість.
Будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, час останнього дзвінка і номер, з якого він надійшов. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Как по мне один из лучших банков сейчас
Дякуємо, що оцінили роботу нашого додатку ПУМБ Online. Цінуємо співпрацю з Вами та зворотній зв'язок.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Написать комментарий
Афера від ПУМБ! 5 років не можуть закрити рахунок!
кредитний рахунок, який вже майже 5 років банк не в змозі закрити!!!
Скільки б заявок не залишив, жодного сенсу. Скільки б разів не звертався у відділення, жодного вирішення.
Виникає передчуття, що банк робить це НАВМИСНО, щоб стягнути додаткові комісії/проценти!!! Ви аферисти
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося і надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
заблокировали карту и повесили долг в 9 миллиард гривень.
так же хотелось бы рассказать о том, что при отправки средств нужно внимательно проверять не задвоился ли платёж, так как у меня такое случилось, на пару секунд пропал интернет и я отправил один и тот же платёж 2 раза, ПУМБ мне ответил это не наша вина обращайтесь к получателю, а моно банк предоставил ответ: клиент не хочет возвращать средств.
вот так вот. мало того что ПУМБ может заблокировать карту и пол года не давать ответа, так ещё и не признавать свою вину в ошибке приложение, я уже опускаю тот факт как в отд Днепра сотрудники разговаривают с клиентом.
прошу сотрудников банка выйти на связь и объяснить, что мне делать.
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-99999», це означає блокування рахунку, а не від'ємний баланс.
Комментарии (1)
Прощення заборгованості
Часткове прощення протермінованої заборгованості по кредитах надається на акційних засадах. У акції беруть участь лише клієнти, які отримали відповідну пропозицію у вигляді СМС, Viber-повідомлення чи сповіщення у додатку ПУМБ Online. Якщо Ви маєте протерміновану заборгованість і труднощі з її закриттям, рекомендуємо звернутися до нашого відділу заборгованості для консультації щодо альтернативних варіантів погашення. Для цього можна написати на borg@pumb.ua, чи звернутися за номерами:
044 290 84 84
096 290 84 84
095 290 84 84
093 290 84 84
Написать комментарий