Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Послуга оплати частинами від банку ПУМБ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
2XL 3 декабря 2023, 18:14
Зразу скажу що не рекомендую нікому користуватися цією послугою саме від банку ПУМБ, бо її оформлення — це якийсь сюр.
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.

До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.

Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2023, 19:28
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».
Полезный комментарий
PUMB 8 декабря 2023, 16:45
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Комментарии - 13

+
+5
kingcity
kingcity
3 декабря 2023, 20:54
#
«На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15 » — такі речі ПУМБ любить. Коли я оформляв кредитку «ВсеМожу», мені по телефону озвучили суму схваленого кредитного ліміту, коли прийшов у відділення по картку — виявилось, що реально сума ліміту вдвічі менша, а озвучена раніше по телефону — це лише сума попередньо схваленого ліміту. Про що ніхто,звичайно, не казав.
+
+5
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
3 декабря 2023, 21:58
#
И анкету ещё в двух томах попросите
+
+15
2XL
2XL
4 декабря 2023, 16:48
#
Чому відгук підписаний «Проблема вирішена»?
Банк за ніч змінив процедуру оформлення? Я не згоден з такою резолюцію!
На мою думку банк просто знущається, запитуючи персональні дані для уточнення. В мене не персональні умови!
Фінансова установа прекрасно ознайомлена з процедурою оформлення і для покращення послуга їй ніякої інформації не потрібно.
Я вважаю це прояв неповаги до пропозиції клієнта.
+
0
Консультант порталу «Мінфін»
Консультант порталу «Мінфін»
4 декабря 2023, 17:14
#
Відповідь надана в приватні повідомлення
+
0
2XL
2XL
4 декабря 2023, 19:40
#
Також написав вам в приватні запит на видалення позначки «Проблема вирішена».
Пропоную зробити представнику банку зауваження і довести, що неможна заявляти про вирішення проблеми без її вирішення.
+
0
Консультант порталу «Мінфін»
Консультант порталу «Мінфін»
4 декабря 2023, 20:11
#
Відповіли вам в приватні повідомлення
+
+5
natashaGra
natashaGra
4 декабря 2023, 19:26
#
Ранее тоже писали о такой проблеме — но банку очень наплевать на удобство клиентов
+
0
Arrow186
Arrow186
7 декабря 2023, 21:16
#
Напевно банк має недовіру до вас, я особисто оформляв розстрочку декілька днів тому, натиснув дві кнопки і все, це була моя перша розстрочка у цьому банку.
+
0
2XL
2XL
19 декабря 2023, 10:14
#
Таким чином, я знаю про проблеми з процедурою оформлення, інші клієнти знають, співробітника магазину знают, а у вас дві кнопочки? Нешановний, прошу вас пробувати брехати в іншому місці. Тут це не пройде.
+
+6
kingcity
kingcity
19 декабря 2023, 11:23
#
Я клієнт банку з 2005р. Здається, достатній термін, щоб банк вже добре мене знав.Нещодавно спробував скористатись оплатою частинами — хотів здійснити покупку на сайті «Епіцентру». У відповідь прийшла анкета. Навіть не став заповняти, скористався сервісом іншого банку, де дійсно оформив оплату частинами у два кліки.
Колись у банку була інша послуга — розстрочка з пільговим 3-х місячним періодом. Кілька разів нею користувався. Ніяких анкет заповняти не потрібно було. Чому таке, як описано вище, відбувається зараз — важко сказати.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
8 декабря 2023, 16:45
#
Полезный комментарий
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
+
0
2XL
2XL
20 декабря 2023, 14:41
#
Це мені нагадує калічний маркетинг, коли на запит ціни товару «відправили ціну вам у дірект») Яка банківська таємниця? Всі знають, що послуга недолуга!
+
0
2XL
2XL
19 декабря 2023, 10:12
#
Дуже неприємно, що банк 8 грудня заявив, що проблема вирішена, нічого для цього не зробивши!
Тобто мало того, що проблема не визнається і не вирішується, представник банку це не і має сорому, дозволяючи собі такі неприпустимі речі!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Послуга оплати частинами від банку ПУМБ