Послуга оплати частинами від банку ПУМБ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 13
«На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15 » — такі речі ПУМБ любить. Коли я оформляв кредитку «ВсеМожу», мені по телефону озвучили суму схваленого кредитного ліміту, коли прийшов у відділення по картку — виявилось, що реально сума ліміту вдвічі менша, а озвучена раніше по телефону — це лише сума попередньо схваленого ліміту. Про що ніхто,звичайно, не казав.
- +
- +5
- Недорого Отзывы
- 3 декабря 2023, 21:58
- #
И анкету ещё в двух томах попросите
Чому відгук підписаний «Проблема вирішена»?
Банк за ніч змінив процедуру оформлення? Я не згоден з такою резолюцію!
На мою думку банк просто знущається, запитуючи персональні дані для уточнення. В мене не персональні умови!
Фінансова установа прекрасно ознайомлена з процедурою оформлення і для покращення послуга їй ніякої інформації не потрібно.
Я вважаю це прояв неповаги до пропозиції клієнта.
Банк за ніч змінив процедуру оформлення? Я не згоден з такою резолюцію!
На мою думку банк просто знущається, запитуючи персональні дані для уточнення. В мене не персональні умови!
Фінансова установа прекрасно ознайомлена з процедурою оформлення і для покращення послуга їй ніякої інформації не потрібно.
Я вважаю це прояв неповаги до пропозиції клієнта.
- +
- 0
- Консультант порталу «Мінфін»
- 4 декабря 2023, 17:14
- #
Відповідь надана в приватні повідомлення
Також написав вам в приватні запит на видалення позначки «Проблема вирішена».
Пропоную зробити представнику банку зауваження і довести, що неможна заявляти про вирішення проблеми без її вирішення.
Пропоную зробити представнику банку зауваження і довести, що неможна заявляти про вирішення проблеми без її вирішення.
- +
- 0
- Консультант порталу «Мінфін»
- 4 декабря 2023, 20:11
- #
Відповіли вам в приватні повідомлення
- +
- +5
- natashaGra
- 4 декабря 2023, 19:26
- #
Ранее тоже писали о такой проблеме — но банку очень наплевать на удобство клиентов
Напевно банк має недовіру до вас, я особисто оформляв розстрочку декілька днів тому, натиснув дві кнопки і все, це була моя перша розстрочка у цьому банку.
Таким чином, я знаю про проблеми з процедурою оформлення, інші клієнти знають, співробітника магазину знают, а у вас дві кнопочки? Нешановний, прошу вас пробувати брехати в іншому місці. Тут це не пройде.
Я клієнт банку з 2005р. Здається, достатній термін, щоб банк вже добре мене знав.Нещодавно спробував скористатись оплатою частинами — хотів здійснити покупку на сайті «Епіцентру». У відповідь прийшла анкета. Навіть не став заповняти, скористався сервісом іншого банку, де дійсно оформив оплату частинами у два кліки.
Колись у банку була інша послуга — розстрочка з пільговим 3-х місячним періодом. Кілька разів нею користувався. Ніяких анкет заповняти не потрібно було. Чому таке, як описано вище, відбувається зараз — важко сказати.
Колись у банку була інша послуга — розстрочка з пільговим 3-х місячним періодом. Кілька разів нею користувався. Ніяких анкет заповняти не потрібно було. Чому таке, як описано вище, відбувається зараз — важко сказати.
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.
До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.
Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».