Заблокували бізнес аккаунт
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- ninzyabatya
- 5 октября 2023, 17:11
- #
Проблема вирішилась на наступний день.
Причина блокування це борг у 35 грн за обслуговування. Попередження про нестачу такої сумми на рахунку не приходило ні по одному з каналів зв’язку (email, sms), тобто причина була мені невідома.
Проблема відсутності коммунікації з менеджером виявилась в тому що людина більше не працює, і контакт був недійсним.
Ситуація була не критичною, і був час на очікування, але причини настільки банальні, що могли б вирішитися просто на етапі сповіщення мене як клієнта про наслідки заздалегідь, наприклад як це роблять оператори мобільного звязку.
Причина блокування це борг у 35 грн за обслуговування. Попередження про нестачу такої сумми на рахунку не приходило ні по одному з каналів зв’язку (email, sms), тобто причина була мені невідома.
Проблема відсутності коммунікації з менеджером виявилась в тому що людина більше не працює, і контакт був недійсним.
Ситуація була не критичною, і був час на очікування, але причини настільки банальні, що могли б вирішитися просто на етапі сповіщення мене як клієнта про наслідки заздалегідь, наприклад як це роблять оператори мобільного звязку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
При спробі дозвонитись до персонального менеджера по декількам телефонам отримував то зайняту лінію, то відсутність відповіді, або ще краще — скидання мого виклику. Вся ця ситуація в спробі дозвонитись до менеджера тривала півтори години безрезультатно.
Являюсь клієнтом банку з 2017 року і вперше зіштовхнувся з проблемою і необхідністю звернутись до служби підтримки. При цьому отримую повне ігнорування.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.