Техническая поддержка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
В принципе , согласился бы с автором, если бы он написал этот отзыв полгода — год назад. У самого были проблемы с оплатой и обновлениями счетов ЖКХ через ПУМБ.
Но сейчас баги и неполадки исправили и вообще нареканий с этой стороны к ПУМБу нет. Молодцы ребята. Пусть не очень оперативно , но неполадки с коммунальными исправили. Плюс еще и кешбек за оплату ЖКХ. Чуть не единственный банк где есть такой кеш бек .
Автор, скорее всего, у вас какой то разовый сбой . В плане коммунальных ПУМБ сейчас молодцы
Но сейчас баги и неполадки исправили и вообще нареканий с этой стороны к ПУМБу нет. Молодцы ребята. Пусть не очень оперативно , но неполадки с коммунальными исправили. Плюс еще и кешбек за оплату ЖКХ. Чуть не единственный банк где есть такой кеш бек .
Автор, скорее всего, у вас какой то разовый сбой . В плане коммунальных ПУМБ сейчас молодцы
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас додаткову інформацію. Просимо відправити її у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість провести перевірку.
Вітаємо, Дмитре!
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у проблемі та перевірити коректність роботи наших фахівців. Просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви спілкувалися з підтримкою. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!