Не правомірні вимоги
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 июля 2023, 21:27
- #
Уважаемый автор отзыва.
Кассир обязан вводить ваши данные вручную каждый раз или если вы клиент банка просто назвать кассиру код с смс и все данные введены автоматически. Что проще?
И быстрее намного.
Вітаємо!
Ми провели внутрішню перевірку та переглянули камери спостереження відділення, яке Ви відвідали.
Згідно наших внутрішніх вимог, всі касові операції проводяться з ОТП верифікацією. Для її проведення касири наших відділень зобов’язані вказати номер телефону клієнта, на який має прийти смс-повідомлення з кодом.
Бачимо, що працівники нашого відділення провели коректну консультацію щодо цього процесу. Вам запропонували залишити запит для отримання письмової офіційної відповіді.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми провели внутрішню перевірку та переглянули камери спостереження відділення, яке Ви відвідали.
Згідно наших внутрішніх вимог, всі касові операції проводяться з ОТП верифікацією. Для її проведення касири наших відділень зобов’язані вказати номер телефону клієнта, на який має прийти смс-повідомлення з кодом.
Бачимо, що працівники нашого відділення провели коректну консультацію щодо цього процесу. Вам запропонували залишити запит для отримання письмової офіційної відповіді.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
- +
- 0
- Владимир Мамчур
- 19 июля 2023, 16:48
- #
Керуючись якими нормативними документами — надання мобільного телефону є обов’язковою для проведення касових операцій?. Щоб слати потім спам і торгувати базою? Чом з паспортом НЕМОЖЛЛИВО!!! Отримати послуги?
Який же ти … тобі відповіли чому, щось не подобається йди в інший банк
Вітаємо!
Відповідно до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 29.09.2018 № 103, банки здійснюють належну перевірку клієнта, включаючи ідентифікацію та верифікацію клієнта/представника клієнта, який проводить касову операцію без відкриття рахунку, відповідно до законодавства України з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Згідно ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (надалі - Закон), Банк зобов’язаний здійснювати заходи належної перевірки у випадку проведення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтами, якщо сума фінансової операції дорівнює або перевищує суму, визначену ч. 1 ст. 20 Закону № 361.
(продовження у наступному коментарі)
Відповідно до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 29.09.2018 № 103, банки здійснюють належну перевірку клієнта, включаючи ідентифікацію та верифікацію клієнта/представника клієнта, який проводить касову операцію без відкриття рахунку, відповідно до законодавства України з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Згідно ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (надалі - Закон), Банк зобов’язаний здійснювати заходи належної перевірки у випадку проведення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтами, якщо сума фінансової операції дорівнює або перевищує суму, визначену ч. 1 ст. 20 Закону № 361.
(продовження у наступному коментарі)
(продовження)
Вимога нашого банку ПУМБ щодо повідомлення номера телефону та коду з СМС-повідомлення фізичною особою, яка бажає здійснити операцію касового обслуговування, обумовлена налаштуваннями програмного забезпечення системи Банку і є одним із способів, за допомогою якого Банк здійснює внутрішній контроль сум проведених операцій в розрізі кожного клієнта, для виключення можливості проведення клієнтами операцій, направлених на уникнення проходження належної перевірки (зокрема шляхом дроблення значної (порогової) суми і здійснення декількох операцій на незначні суми). Таким чином, проведення контролю сум операцій клієнтів обумовлено необхідністю виконання Банком приписів Закону та нормативно-правових актів Національного банку України.
При запиті телефонного номеру у особи, касові працівники попереджають клієнтів, що: до процедури контролю, яку банк ПУМБ проводить при касовому обслуговуванні клієнтам з метою дотримання вимог законодавства, входить в тому числі перевірка за допомогою телефону; інформація про номер телефону, що складає персональні дані, використовується нашим банком виключно для забезпечення проведення поточної операції.
Звертаємо Вашу увагу, що ми зберігаємо банківську таємницю та не розголошуємо такі інформацію третім особам.
Вимога нашого банку ПУМБ щодо повідомлення номера телефону та коду з СМС-повідомлення фізичною особою, яка бажає здійснити операцію касового обслуговування, обумовлена налаштуваннями програмного забезпечення системи Банку і є одним із способів, за допомогою якого Банк здійснює внутрішній контроль сум проведених операцій в розрізі кожного клієнта, для виключення можливості проведення клієнтами операцій, направлених на уникнення проходження належної перевірки (зокрема шляхом дроблення значної (порогової) суми і здійснення декількох операцій на незначні суми). Таким чином, проведення контролю сум операцій клієнтів обумовлено необхідністю виконання Банком приписів Закону та нормативно-правових актів Національного банку України.
При запиті телефонного номеру у особи, касові працівники попереджають клієнтів, що: до процедури контролю, яку банк ПУМБ проводить при касовому обслуговуванні клієнтам з метою дотримання вимог законодавства, входить в тому числі перевірка за допомогою телефону; інформація про номер телефону, що складає персональні дані, використовується нашим банком виключно для забезпечення проведення поточної операції.
Звертаємо Вашу увагу, що ми зберігаємо банківську таємницю та не розголошуємо такі інформацію третім особам.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час відвідування відділення банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого співробітника. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Ми провели внутрішню перевірку та переглянули камери спостереження відділення, яке Ви відвідали.
Згідно наших внутрішніх вимог, всі касові операції проводяться з ОТП верифікацією. Для її проведення касири наших відділень зобов’язані вказати номер телефону клієнта, на який має прийти смс-повідомлення з кодом.
Бачимо, що працівники нашого відділення провели коректну консультацію щодо цього процесу. Вам запропонували залишити запит для отримання письмової офіційної відповіді.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.