Як зарегулювати зарегульованості
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
А этот потерпевший от своей безалаберности никак не угомонится)). ПЛАТИТЬ НАДО ВОВРЕМЯ ЗА КРЕДИТЫ!!! . Не в последний день 30 ого числа в 23 -59 , а хотя бы на денёк раньше. Ну, а если уж такой фетиш , что заплатить надо именно в последний день месяца , то хотя бы в первой половине дня. И плакаться не пришлось бы тогда
Банку ПУМБ.
======================
Пізно розбиратися. Рахунки закрито. Співпрацю з Вами припинено.
З НБУ тепер розбиратися будете.
======================
Пізно розбиратися. Рахунки закрито. Співпрацю з Вами припинено.
З НБУ тепер розбиратися будете.
Пумб в отчаяние . Рвет на себе волосы
Спешу тебя обрадовать — уже таки да — звонили ДВА раза.
Оба раза — не могут понять причины — ибо они разные.
То ли комиссия — которую ввели 28.06 — но уведомит забыли — нарушение инструкции НБУ.
То ли очередность проведения платежей — но какие деньги они оприходовали - они тоже понять не могут — ибо тоже нарушение инструкции НБУ.
Смеется хорошо тот, кто смеется последний.
Черкай новые пасквили, лол!
Оба раза — не могут понять причины — ибо они разные.
То ли комиссия — которую ввели 28.06 — но уведомит забыли — нарушение инструкции НБУ.
То ли очередность проведения платежей — но какие деньги они оприходовали - они тоже понять не могут — ибо тоже нарушение инструкции НБУ.
Смеется хорошо тот, кто смеется последний.
Черкай новые пасквили, лол!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках?
Ця інформація зацікавила НБУ.
Як «цікаво» працює банк.
Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів.
Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено.
Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як.
Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму?
Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив.
Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ.
З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар?
Це називається партнерські відносини?
Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату, час та суму проведеної операції. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.