Як зарегулювати зарегульованості
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
А этот потерпевший от своей безалаберности никак не угомонится)). ПЛАТИТЬ НАДО ВОВРЕМЯ ЗА КРЕДИТЫ!!! . Не в последний день 30 ого числа в 23 -59 , а хотя бы на денёк раньше. Ну, а если уж такой фетиш , что заплатить надо именно в последний день месяца , то хотя бы в первой половине дня. И плакаться не пришлось бы тогда
Банку ПУМБ.
======================
Пізно розбиратися. Рахунки закрито. Співпрацю з Вами припинено.
З НБУ тепер розбиратися будете.
======================
Пізно розбиратися. Рахунки закрито. Співпрацю з Вами припинено.
З НБУ тепер розбиратися будете.
Пумб в отчаяние . Рвет на себе волосы
Спешу тебя обрадовать — уже таки да — звонили ДВА раза.
Оба раза — не могут понять причины — ибо они разные.
То ли комиссия — которую ввели 28.06 — но уведомит забыли — нарушение инструкции НБУ.
То ли очередность проведения платежей — но какие деньги они оприходовали - они тоже понять не могут — ибо тоже нарушение инструкции НБУ.
Смеется хорошо тот, кто смеется последний.
Черкай новые пасквили, лол!
Оба раза — не могут понять причины — ибо они разные.
То ли комиссия — которую ввели 28.06 — но уведомит забыли — нарушение инструкции НБУ.
То ли очередность проведения платежей — но какие деньги они оприходовали - они тоже понять не могут — ибо тоже нарушение инструкции НБУ.
Смеется хорошо тот, кто смеется последний.
Черкай новые пасквили, лол!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках?
Ця інформація зацікавила НБУ.
Як «цікаво» працює банк.
Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів.
Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено.
Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як.
Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму?
Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив.
Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ.
З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар?
Це називається партнерські відносини?
Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату, час та суму проведеної операції. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.