Минфин - Курсы валют Украины

Установить

вирішуй свої проблеми сама

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
olga111222 28 июня 2023, 13:54
Звернулася на службу підтримки для з’ясування статусу платежу, тому що кошти одержувач не отримав, а за випискою бачу списання зі свого рахунку, або квитанцію про проведення, якщо платіж пройшов вдало, але отримала відповідь: «В даний момент сума знаходиться в холді. Якщо протягом 30 днів з дати здійснення операції сервіс через який була здійснена оплата не виставить списання, сума буде автоматично розблокована і кошти повернуться. Ми зможемо зняти холд раніше тільки у випадку якщо Ви надасте чек/квитанцію про неуспішність операції.
Рекомендуємо звернутися у службу підтримки сервісу, через який здійснювався переказ». Цю відповідь я чекала у чат-боте 4 години, и одразу відключилися. Яку квитанцію, де іі отримати. У яку службу підтримки звернутися? Листування з цього питання я вела два дні, але так зрозуміла що відповіді так і не отримаю
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 28 июня 2023, 18:18
Вітаємо, Ольго!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату і час звернення на лінію підтримки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося зі зворотнім зв'язком.

Комментарии - 3

+
0
olga111222
olga111222
29 июня 2023, 8:56
#
Операція 22.06.2023 сума 659,60. Звернення на лінію підтримки 27.06.2023 11:49, та 28.06.2023 9:14
+
+1
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
29 июня 2023, 12:14
#
Это как бы не личные сообщения, напишите код из трёх цифр, который находится на обратной стороне карты. Для отмены платежа
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
7 июля 2023, 12:42
#
Вітаємо, Ольго! Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та надали зворотній зв’язок у приватних повідомленнях.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / вирішуй свої проблеми сама